Jumaat, 13 Januari 2012

Home » » .:: Selesai Sudah | Selamat Tinggal Berukband ::.

.:: Selesai Sudah | Selamat Tinggal Berukband ::.

.

Assalamualaikum.

Alhamdulillah, kita masih di sini.

Jumaat kedua untuk tahun 2012. Tahun yang masih muda. Tapi usia kita? Tepuk dada tanyalah hati sendiri ya. ^_^

Okeyh, minggu lepas aku dah settlekan masalah berukband. Memang nekad giler la nak potong line berukband yang ala-ala siput tak berapa nak laju tu.

Aku ingat lagi, mula-mula aku pakai berukband tu, aku cuma perlu turunkan tanda tangan je dekat borang yang diorang bagi. Dan bila selesai, diaorang beritahu, dah boleh mula pakai serta merta. Dalam hati ni, puji kemain melambung mengalahkan Mail lambung…!

Yelah..!tak sampai 5 minit, ianya senang, cepat mudah dan apa segala yang baik-baiklah.

Tapi, bila aku ambil keputusan nak potong line berukband tu, ingatkan ianya mudah seperti aku daftar 2 tahun lepas, sebaliknya ianya amat mengecewakan…!!

Percaya atau tidak, lebih 30 minit aku duduk dekat center tu. Semata-mata tunggu proses pemotongan line berukband tu. Geramm siott..!! Apa-apapun, semuanya dah selesai. Sekarang ni masa untuk mengudarakan diri adalah amat terhad. Cuma boleh mengudarakan diri si tempat kerja je lah, itupun kalau tak sibuk...!

Hehehe… ^_^



Kata Hati : Senyumlah…!! 

2 ulasan:

nia marlissa berkata...

saya dah lama nk potong broadband nih ,tapi broadband nih didaftarkan ats nama abg saya,so kena tggu abg pg cebtre ptong sndri dah lah abg belja dekt oversea,blik jrg2 .. kalau balik pom mna nk sempt p centre

awak guna celcom or maxis ?

Miss N™ berkata...

Nia Marlissa, cuba tanya centre, boleh tak org lain yg tolong potongkan, sbb kalau bil semua dan di jelaskan, diorg xkesah kot, sy gune maxis...bayar mahal,, tapi lembab.huhuhu