Khamis, 8 Disember 2011

Home » » .:: "Jangan Salahkan Aku.." ::.

.:: "Jangan Salahkan Aku.." ::.

.
PERHATIAN: Nukilan  " JANGAN SALAHKAN AKU " adalah hak milik blog
 http://www.cahayacita2.blogspot.com/
Sebarang penyalinan semula tanpa izin penulis akan diambil tindakan.


"JANGAN SALAHKAN AKU"


Sahabat,

Jangan salahkan aku,

Jika aku tidak mempedulikanmu..!

Sahabat,

Jangan salahkan aku,

Jika aku tidak lagi mengendahkanmu..!

Sahabat,

Jangan salahkan aku,

Jika aku langsung tidak menghiraukanmu..!

Sahabat,

Jangan salahkan aku,

Jika aku akan menyalahkanmu..!

Sahabat,

Jangan salahkan aku,

Jika  segala kenangan telah terpadam di kotak mindaku..!

Sahabat,

Jangan salahkan aku,

Jika namamu telah hilang dari ingatanku..!

Sahabat,

Jangan salahkan aku,

Jika aku akan membencimu..!

Sahabat,

Jangan salahkan aku,

Jika aku langsung tidak menjawap panggilan darimu..!

Sahabat,

Jangan salahkan aku,

Jika aku langsung tidak membalas segala pesananmu..!

Sahabat,

Jangan salahkan aku,

Jika  aku tidak peduli apa yang kamu lakukan apa saja untukku..!

Sahabat,

Jangan salahkan aku,

Jika aku langsung tidak mengingatimu..!

Sahabat,

Salahkanlah dirimu,

Kerana tidak menghargai persahabatan ini..!

Sahabat,

Salahkanlah dirimu,

Kerana tidak jujur denganku..!

Sahabat,

Salahkanlah dirimu,

Yang telah menghancurkan kepecayaanku..!

Sahabat,

Salahkanlah dirimu,

Yang telah menipu diriku..!

Sahabat,

Salahkanlah dirimu,

Kerana tidak berterus terang denganku..!

Sahabat,

Salahkanlah dirimu,

Yang terlalu pentingkan diri sendiri..!

Sahabat,

Salahkanlah dirimu,

Kerana telah berjaya kecewakan aku..!




Kata Hati : Hargailah SAHABAT kita..!


2 ulasan:

chEntA berkata...

sayangilah sahabat kita..=)

QasehnyaRania berkata...

alhamdulillah..sahabat ciksu ok je.. ;)

merenung jauh tu.. nak ke mana tu :)