Ahad, 29 Januari 2012

Home » » .:: Doakanlah Aku ::.

.:: Doakanlah Aku ::.

.






Memilih sangat kot…!

Aku akui, bukan senang untuk kita puaskan hati orang. Mana ada orang yang akan berpuas hati dengan satu ayat yang telah kita lontarkan.

Kalian tentu faham, ayat di awal entry ini berkait dengan apakan?

Bukan mahu jadi sombong. Tapi kalau ada saja yang tebas luahan rasa aku., bikin hati jadi panas bila ketemu beb..!

Jadi lebih baik aku duduk diam-diam di rumah, keluar hanya dengan mak dan abah ataupun sahabat yang sentiasa memahami aku.

Jadi, jika mahu lihat aku melangkah setapak seperti kamu. Sentiasalah doakan yang terbaik untuk sahabatmu ini ya..!



Kata Hati : Tidak pernah putus doa..!

.

9 ulasan:

NY berkata...

ala relaks la..at least amani baru pertengahan 20an.tensen mmg tensen bila org ungkit2 sgt hal tu tp panas x panas kena diam jgk la.nk buat cmne.bkn kita yg tntukan jodoh tp ALLAH.kalo x memilih pun tp kalo ALLAH tak bg jodoh tu tetap x jadi jgak kan..

so utk manusia2 yg mulut x reti diam tu better muhasabah diri la.x yah kecoh sgt la hal org kawen ke tidak.kalo nk sgt tgk kwn2 ko kawen ko tlg doakan.kalo nk tnya knpe org tu x kawen baik ko tnya sndri dgn ALLAH..

Mak Usu berkata...

Mak Usu sentiasa doakan yang terbaik untuk cik nur k.. :)
Mak Usu sentiasa sokong cik nur..

dyabunga berkata...

mendoakan utk cik nur..:D

Lady Milo berkata...

kita takkan dapat buat semua orang senyum cik nur... :-)

:: Cik Nur :: berkata...

NY, sy selalu buat tak tahu je, tapi bila asyik nak mpelekehkan status sy..geram jugak...seolah-olah mereka mnidakkan takdir...

:: Cik Nur :: berkata...

Mak Usu, terima kaseh ya.. :) hanya ALLAH yg mampu balas jasa baik mak usu.. :)

:: Cik Nur :: berkata...

Dya, terima kaseh ya....moga kita semua dalam rahmatNYA.. :)

:: Cik Nur :: berkata...

Lady Milo, yup..! betul tu... sy sokong.. :)

QasehnyaRania berkata...

in shaa Allah. ada..
jodoh dari Allah itu pasti.. ciksu ada sorng bff. putus tung sampai skrg single...
dia njoy dgn life. blk kg pekakkan telinga.
dia sibuk niaga skrg ni..

ciksu, rahsia tu, adalah.. hihi..stay tuned :D

thanks sbb slalu spport ciksu dri jauh