Rabu, 11 Januari 2012

Home » » .:: Kenapa Jadi Macam Ni ? ::.

.:: Kenapa Jadi Macam Ni ? ::.

.


Assalamualaikum.


Alhamdulilllah, kita masih di sini. Dan Alhamdulillah juga sebab flu aku semakin kering. Kalau tak, asyik nak bersin patplohpat kali je..!!

Hari ni, alhamdulillah, bertambah baik, walaupun sengau tu masih ada.

Pelik benokan tajuk entry kali ni. Ye lah weh..pelik juga aku sebab awal minggu ni, ada beberapa buah belog yang aku tak dapat nak terjah, kalau masuk je laptop terus hang tak tentu pasal. Mula-mula tu ingatkan lappy ni yang buat hal, tapi bila dah cuba banyak kali, perkara yang sama masih juga berlaku.

Apa yang peliknya, belog yang rajin aku singgah je jadi hang bila di buka, belog lain tak de masalah pula. Betul-betul peliklah. Dan bila jadi macam ni, mestilah nak tahu kenapa.

Sekarang ni agak kecewalah, bila belog yang selalu aku terjah, dah tak boleh nak terjah. Kalau degil nak terjah juga, lappy akan jadi hang, pastu kena tutup main ikut dan. kalau lama-lama boleh terus lingkup lappy.

Aku sorang je ke yang jadi macam ni eh? Ke ada sape-sape lagi yang mengalami nasib yang sama seperti aku? Atau ada sape-sape yang tahu apa yang sedang terjadi? ce citer wehh..!!




Kata Hati : Sebab HANG memedang, terlepas banyak segmen...huhuhuhu...!!

.

3 ulasan:

zeeck berkata...

hang sebab.....blog die berat sangat kot...widget banyak...pastu siap ade autoplay lagu...fuh berat2...tu yang hang tu :D

blog z hang x??? :D

http://hyperbolla.blogspot.com/

:: Cik Nur :: berkata...

zeeck, dah jenguk belog anda...okey, x hang.. :)

QasehnyaRania berkata...

berat sgt kot.

ciknur, ada masa meh join ni.tamat koi 10 mlm ni


http://lobaksusue.blogspot.com/2013/06/qr-mini-giveaway-kedua.html