Khamis, 19 Januari 2012

Home » » .:: Tiada Lagi Panggilan Hangit ::.

.:: Tiada Lagi Panggilan Hangit ::.

.


KLIK UNTUK TUMBESARAN



Kalau kalian pendengar setia radio HotFM, pasti kalian tahu tentang pengumuman yang telah di umumkan oleh FBI semalam.

Yup..! tentang segmen yang paling mencuit hati pendengar-pendengar setia HotFM, iaitu ‘PANGGILAN HANGIT’ telah pun di hentikan siarannya.

Terkejut juga bila pengumuman itu di umumkan secara serius oleh FBI. Katanya, mulai minggu hadapan, tiada lagi segmen panggilan hangit. Mungkin ada sebab kenapa segmen ini di hentikan. Walaupun di beri hak untuk memperjelaskan atau mempertahankan segmen yang kita suka, tapi aku tidak berbuat begitu.

Dan pagi tadi, segmen HotChat di HotFM meminta pendapatan pendengar-pendengar setia, segmen apa yang sewajarnya di gantikan dengan panggilan hangit?

Berkali-kali juga aku cuba mendail ke talian HotFM. Tapi langsung tiada ruang untuk aku menembusi talian. Jadi ambil keputusan ingin mendengar saja pendapat mereka di luar sana. Macam yang aku sangka, memang ramai pendengar yang mahukan segmen ‘Panggilan Hangit’ di jalankan seperti biasa. Dan ada juga yang member pendapat yang bernas dan juga ada yang tidak bernas.

Dan seorang pendengar menelefon, meminta pihat AMkrew, mengadakan UNDIAN di laman mukabuku HotFM. #undiannya seperti gambar diatas.

Nampak?? Ramai yang tidak bersetuju segmen ini di hentikan, termasuk jugalah aku. Heee.. ^__^
Tapi kalau pihak HotFM nekad, mahu hentikan juga, apa boleh buatkan? Mungkin penyampai-penyampai HotFM ni, dah tak larat kena makian mereka yang tidak tahan dengan gurauan.

Bagi aku, mana-mana pun ok. Janji yang akan mengantikan segmen itu biarlah yang terbaik. Janganlah pula segmen yang merapu-rapu nak-nak pula geli telingan nak mendengarnya. Ye dakkk..?

Nak iPhone Terbaru..? KLIK SINI


Kata Hati : Ada baik dan buruknya “panggilan hangit” ni kan..?

.

7 ulasan:

Mak Usu berkata...

Segmen tu yang buat kita gelak sorang2...hahaha..best..

Apepon jom tengok sapa yang bertuah dlm jom menang... :)

http://sejutarasamakusu.blogspot.com/2012/01/blogger-bertuah.html

dUnIa fAnTasY kU.. berkata...

hehehhee... mmg lucu juga segmen tu.. harap2 segmen y best la klau di gntikan nanti.. hu8

:: Cik Nur :: berkata...

Mak usu, best kan segmen ni...:)
harap2 lepas ni ade la lagi kan??

:: Cik Nur :: berkata...

dunia fantasy, harap2 pun cam tu.. :)

akuamir berkata...

alaa,, mane bole hentikan,, aku lom terkene lagi,,haha

:: Cik Nur :: berkata...

amir, ade berita terbaru nih..HotFm akan meneruskan segmen ni... yaehh..!

Solehah Shamsuddin berkata...

patutla dh xdgr segmen ni,rupanya diberhentikan.solehah rs part ni la yg ramai ske dgr.tgk,sume pendengar dh lari dari hotfm.skrg ni segmen ni digantikan dgn pe ye?solehah dh lme xdgr radio hotfm