Sabtu, 28 Januari 2012

Home » » .:: Awan Itu Memang Indah ::.

.:: Awan Itu Memang Indah ::.

.



Rasanya, lama dah tak tepek gambar-gambar awan di belog ni. Janganlah ingat hobi ketika memandu tu dah di lupakan. sebenarnya , masih seperti dulu, cuma tak seaktif dulu je. Heee... ^__^

Hobi ketika memandu? apa tu? nak tengok? KLIK SINI 

Cantikkan??

Tapi untu entry kali ni, aku tepek satu je gambar. Nampak tak? gambar kat atas tu. Aku ambil ketika pulang dari melawat cawangan di Parit Buntar. Dalam perjalanan tu, awan tu telah mencuri tumpuan aku ketika itu.

Sebab apa? sebab awan berbentuk bulat itu sangat cantik. Seolah-olah aku sedang menuju kearah sana. Banyak jugalah yang aku ambil, tapi ini salah satunya gambar yang elok.

Inilah hobi pelik aku ketika memandu, walaupun dah tak aktif seperti dulu, tapi masih gila awan sama macam dulu.. Hee...!



Kata Hati : Kurang aktif sejak pakai hp colek-colek...huhuhu..!!

7 ulasan:

Mak Usu berkata...

Mak Usu pon sama suka tengok awan..bab mcm2 bentuk kan.. tapi kalau Mak usu drive langsung xboleh nak pandang apa2.. pemandu berkhemah la katakan..hahaha.. Rindu dengan bunga berguguran tu..huhu..

:: Cik Nur :: berkata...

mak usu, bagus2..jgn jd cm cik nur..tgkp pic, smbil bgmbar... selalu kena marah dgn mak.hehe

kalau rindu, jenguk la sini.. :)

Lady Milo berkata...

kita sama la cik nur.. suka ambil gambar macam ni.. :-) gambar awan dan pemandangan jarak jauh... tapi amatur je..

:: Cik Nur :: berkata...

lady milo, rasa mcm satu kepuasan je bila tgkap gambar awan dan pmandangan kan..

indah ciptaan DIA.. :)

Yumida berkata...

alahai...sy pn sm..ske pd awan yg ensem n gebu...

follow u

Yumida berkata...

yg nur nyer guna camera ape erk..cm clear ar

:: Cik Nur :: berkata...

yumida, Cik Nur, guna hp je.. :)