Khamis, 26 Januari 2012

Home » » .:: Nak Bergossip Pun Berpada-Padalah...! ::.

.:: Nak Bergossip Pun Berpada-Padalah...! ::.

.




Apa reaksi anda bila lihat gambar di atas?

Boleh je kan, nak gossip dekat lampu isyarat. Tapi agak-agaklah. Bila lampu bertukar hijau pun, depa ni duk leka menyembang lagi..! hadoii..bengangnya aku…!

Aku bukanlah jenis kejam sangat bila berada di atas jalan raya. Bukan sesuka hati nak hon tak tentu hala. Tapi kalau dah cenggini ropenyer..! tak ke rasa mendidih?

Lainlah kalau depa ni duk atas tebing jalan tu. Haa….labunlah sampai esok pagi pun. Tak siapapun marah. Ye dak..?

Ini tidak, lampu dah bertukar hijau, depa tak jalan-jalan lagi. Bila di honkan, baru nak jalan, tapi still borak lagi…! Dasyat…!

Ingat ye kalian semua, nak bergossip ke apa ke, boleh. Tapi kena tempatlah ye..!

Sekian..!




Kata Hati : Aku tak suke main hon, sebab risau kalau-kalau orang tu ada lemah jantung…! Sekali hon, dia tumbang sape nak jawab wehh..? #selalu fikir camni..!


.

9 ulasan:

zeeck berkata...

rakyat malaysia :D

:: Cik Nur :: berkata...

zeeck, terlebih ramah, payah gak...heehee

[ wanni ] berkata...

bahaya~ takut kita pulak akan dilanggar dari belakang, huhu

:: Cik Nur :: berkata...

wanni, tulah...bila berada di atas jalan raya, kita semua dalam bahaya..

liyana berkata...

boleh plak camtu eh..

sabar je la~

akuamir berkata...

ape yang digosipkan ek? artis kot,,haha

yuyune berkata...

yup. betul. skong! geram sgt tau. ase nak hon manjang jeh kat dorg nehh :)

:: Cik Nur :: berkata...

amir, hehe..mybelah...mgkin gossip pasal anak n menantu amintha bachan kot..hehehe

:: Cik Nur :: berkata...

yuyune, tfikir gak nak hon panjang...tapi takut dia d lemah jantung..huhuh