Khamis, 5 Januari 2012

Home » » .:: Tanggung Dan Jawab ::.

.:: Tanggung Dan Jawab ::.

.

Assalamualaikum.

Fuhhhhhiissshh...!!

Huh...! Panjang ngeluh...!!
Yelah, susah betul nak mengudarakan diri semenjak tahun baru ni. Banyak benda yang kena buat sejak berhenti melakukan 2 bulan yang lalu.

Tapi bila mula tahun baru, masa yang terluang dulunya sudah jadi padat tahap gaban dah. Terkejar-kejar dengan hambatan tanggunjawab yang di berikan, kadang-kadang buat aku rasa macam putus nyawa..!

Penat..! Cuma tu je lah yang aku boleh gambarkan. Apa boleh buat, namapun TANGGUNGJAWAB. Jadi mahu tak mahu, aku kena TANGGUNG dan JAWAB.

Bila aku membebel di sini, tidaklah bermakna aku merungut dengan tanggungjawab yang telah di amanahkan, aku ikhlas, cumanya sedikit terkilan.

Apa-apapun, aku puas hati dan yang paling penting aku ikhlas melakukan semua kerja. Walaupun penat, tetap  terpalit rasa bertuah di dalam diri ini.

Syukran…!





Kata Hati : Lapaaaaaarrrrrr...!!!!!




.

6 ulasan:

Lady Milo berkata...

begitu la setiap kali tahun baru.. mesti ada cabaran baru... adeh, penat keje.. ek.

Cik Rose Cute berkata...

datang follow sini..

محمد رازيق berkata...

selamat tahun baru.. kena kurang ngluh nanti. hehe.. semoga lebih sukses di tahun baru yer. salam kenal. frst time singgah blog kamu. free2, jmput singgah blog, jmpot bc entri DAHULU itu :)

:: Cik Nur :: berkata...

Lady Milo, awal tahun...mmg penat..nak xnak kena hadap juga kan.. :)

:: Cik Nur :: berkata...

Cik Rose Cute, terima kaseh follow...insyaALLAH..akan di blas kunjungan.. :)

:: Cik Nur :: berkata...

محمد رازيق
Terima kaseh sudi singgah..InsyaALLAH, akan di kurangkan ngeluh itu..:)

insyaALLAH, jika lapang akan di bkunjung ke sana.. :)