Selasa, 24 Januari 2012

Home » » .:: SELAMAT TAHUN BARU CINA ::.

.:: SELAMAT TAHUN BARU CINA ::.

.






Alhamdulillah, masih di beri nyawa untuk utuh berdiri di muka bumiNYA.

Syukran YaALLAH..!!

SELAMAT TAHUN BARU CINA..!

Rasanya belum terlambat untuk aku ucapkan pada semua bangsa Cina yang menyambut Tahun Baru mereka semalam kan?

Ingatkan sempatlah nak post entry semalam, tapi apakan daya, tak terkejar masa di buatnya. Selesai je kerja-kerja di rumah, terus bersiap gegas ke Ipoh. Balik dari Ipoh, singgah kejap di Bandar Di Raja. Bila selesai urusan, barulah pelan-pelan balik ke Bandar Warisan.

Alhamdulillah, semalam jalan tak jem. Tapi kereta banyak, walaupun sentiasa berada di laluan kanan, aku tidak dapat memecut sedikit laju dari biasa. Heee…!

Sampai rumah pun dah lewat petang. Nak post entry malas sangat-sangat. Cuma mengudarakan diri sekejap. Tinggalkan satu dua komen di belog yang sempat aku jenguk.

Sambil-sambil online tu, aku kemas-kemas bilik yang perhatiannya di abaikan semenjak dua menjak ni. Kalau terus di abaikan juga, alamatnya tongkang pecah dengan bilik aku sama rupa. Hahahaha…! #dapat bayangkan tak?

Nampak beno pemalasnya kan..! hahaha… :P

Okeylah, setakat ini je entry kali ini, memang Nampak sedekit kemerapuan untuk entry kali ini… #sekian...!




Kata Hati : Penat dengan selesema….huhuhu….! 


.

6 ulasan:

zeeck berkata...

owh selamat tahun baru cine~ :D

:: Cik Nur :: berkata...

zeeck, selamat tahun baru.. :)

akuamir berkata...

selamat tahun naga,, agaga.. tanx

:: Cik Nur :: berkata...

amir, selamat ya..! :)

Yasmin Aris ♥ berkata...

Cepat2 sembuh ye :)

:: Cik Nur :: berkata...

yasmin, terima kaseh.. :)