Jumaat, 16 Mac 2012

Home » » .:: Tidak Sendirian... ::.

.:: Tidak Sendirian... ::.





Selamat Hari Jumaat..!

Alhamdulillah, di hari yang mulia ini, kita masih di sini. Harap semua dalam keadaan sihat hendakNYA.

Semalam, tak sempat nak mengudarakan diri. Sampai pejabat pun dah pukul 5 lebih. Tiba malam pula, mata ni berat semacam je..! Jadi tidur awal dari biasa.. ^__^

Lewat pagi ni, baru bekesempatan untuk mengudarakan diri.

Sebenarnya, kalau aku mengudarakan diri sampai lewat malam, dikala semua penghuni dalam rumah dah di buai mimpi.

Aku tidaklah keseorangan. Ada makhluk ALLAH yang sudi temankan aku. Kadang-kadang sampai terlena dia temankan aku.

Dan kadang-kadang dia jadi mangsa aku juga, sebab geram..! #selalu pipi dia kena cubit dengan aku..!!

Kalian tengok gambar di atas tu..! Salah satu gaya tidur yang dia ado..! Hehehe...

Itulah Dia. Peneman di kala aku sibuk ber'blogwalking' di malam hari.

Comell kan..?



Kata Hati : Hobi dia duduk betul-betul depan lappy..! Lepas kena seliang dengan aku, mencanak dia lari..! Lepas tu datang buat pekara yang sama...hahaha..
.

49 ulasan:

AiSyA LiEzA berkata...

comel2 ^^ heehhe.. setia je diaa

Nyue berkata...

sgt2 comel kucing tu...eee geram taw..
kalu dpt kat kita,cnfrm penyet2..he3

aku HaniAsyira berkata...

untunglah ader teman.. hee~~

ecadwinkyasha berkata...

comelnya kucing tu...

M@W@R Q@SeH berkata...

best la ada peneman...tu untungnya org suka kt kucing...nur seliang plak ye...lama juga x dgr....

@ deqla manjew berkata...

alolo comey dye tdo...deqla pun suka kucing !! kucing nur lebih kurang mcm Tom deqla jew.. :)

Eima Ari berkata...

kekekekee..comel duduk dpn lappy..dia nak suh Cik Nur layan dia..jgn layan belog...=)

Aine Ainun berkata...

Wah....bestnya ada miau...akak da lama cr kucing..ehee..nk beli kt pet shop mahal benar!

LoveJean berkata...

hehehehhehe....
comelnye......
cm kucing kite dia tlg typekn...

lelamaisara berkata...

comellll....

Yana Libra berkata...

bestnye ade peneman..saya duk umah sewa, susah..ada yang tak suka..huhu :(

Fakhrul Haiyin berkata...

kucing rupanya. haha. :D

Cik Nur berkata...

hehehe..sentiasa setia.. :)

Cik Nur berkata...

waah..xboleh bg nyue..bahaya..! nanti jd kucing penyet..hihih

Cik Nur berkata...

carilah sekor..boleh buat peneman.. :)

Cik Nur berkata...

Terima kaseh..Bulat namanya.. :)

Cik Nur berkata...

seliang..akak tahu kan seliang tu apa..hihihi

Cik Nur berkata...

deqla pun de kcing eh..bestkan..

Cik Nur berkata...

dia suruh urut dia sampai tido...dah tido smbung BW..hihih

Cik Nur berkata...

kucing ni kak, mak kutip kat market...

Cik Nur berkata...

biar betul..! hebatnya kucing awak... :)

Cik Nur berkata...

Terima kaseh.. :)

Cik Nur berkata...

susahlah akalu ade yg tak suka kan..

Cik Nur berkata...

hehehe...ingat hantu eh..?

YaYaNsMuM a.k.a YM berkata...

alololo,comelnye!dpt kat Yayan, haihhhh...habess ditarik2...sian kucing!huhu

EYFAalias berkata...

amboi. bukan main lg kucing tu. ehhe.

Cik Nur berkata...

hehehehe...sian kucing tu..

Cik Nur berkata...

tu la..kadang2 jeles tgk dia..hihi

Boyz_ed berkata...

Woah ! Hahaha . Pipi dye tembam lakk . Gila lawh . xD

http://www.boyz-ed.com

Boyz_ed berkata...

Hahaha ! Comel gila . Suka , pipi die tembam . :D

http://www.boyz-ed.com

^_^ Zaza Nur Iman berkata...

arghhhh....zaza jeles..sbb tpksa tglkan kcing zaza kt kg...huwaaaa..nak blik jumpa dia

Cik Nur berkata...

xpe..nanti cari yg lain.. :)

Cik Nur berkata...

hihihi..terima kaseh.. :)

M@W@R Q@SeH berkata...

tau le Nur...klu dh org perak pn xtau bg je seliang...hehehe

Cik Nur berkata...

hehehehe... bagus2.. :)

Yana Libra berkata...

Mmg pun..leo yg saya bawak balik dulu pun dah hantar balik kampung, senang..tp sunyi je skang ni sbb xde kucing nak teman~~

Fakhrul Haiyin berkata...

a'ah. ingtkn ju-on versi melayu. kah3.

Arina Shamsul berkata...

anyonyonyo..comelnya dia..hihi..bambam tol..haih..

wah..rajin betul cik nur singah dan komen entri2 sy ari ni kan..huhu..terharu tau..terima kasih yg tak terhingga dear :). muah..ahaks..

Cik Nur berkata...

sama2 kaseh...:)
tak ade buat ape kak...lagipun suka lah tgk gambar2 ank akak..comell!

Miss BaNu berkata...

mmg best lau ada kucing comel yg temankan kan..gerammmm tgk kucing2 yg comel ni..rasa nk cubit dan kiss pipi kucing tuh hehe..

Dieyna berkata...

comey comey.. baru semalam beli friskies untuk kucing yang selalu datang ke rumah.. kesian plak kat kucing tu,...

dyabunga berkata...

comey nye dia tdur..haha

9n0L4 berkata...

saket tengkuk die tidor cenggini. hehe.

kerisperak berkata...

Maaf seliang tu ape yek? comey meow tu.. same la ngan kucing kt rumah ni pantang kita mghdap laptop mesti nak menyelit.. hehe, betul la tu peneman dkala kseorangan..

Cik Nur berkata...

hehehe..kucing nur ni, selalu gak kena cubit pipi..geram..!

Cik Nur berkata...

Alhamdulillah, moga Dieyna sentiasa di murahkan rezeki olehNYA.. Amin..!

Cik Nur berkata...

geram kan..?

Cik Nur berkata...

hehehe..tapi dia suka.. :)

Cik Nur berkata...

Seliang tu penampor...hihih
mereka peneman paling setia.. :)