Selasa, 6 Mac 2012

Home » » .:: Ada Dengar Tak....? ::.

.:: Ada Dengar Tak....? ::.





Kalian ada dengar bunyi lagu tak dari blog ni..? Lagu latin tak salah aku. 

Kalau ada, memang pelik..! Sebab aku langsung tak letak apa-apa lagu pun dalam belog ni.

Tapi tah, tiba-tiba ada lagu..! 

Tak tahu macam mana boleh jadi macam ni. 

Semalam tak ada pula. Pagi ni bila buka, tiba-tiba ada.

Adehh..! ada siapa-siapa tahu tak...?

tolonglahh....huhuh


Kata Hati : Tak sangka bunyi bising tu datang dari blog aku..! hampesss..!!!

.

9 ulasan:

Masz Sidek berkata...

bukan blog nur jer ada lagu tu.... sy pun tengah mencari punca lagu tu... kebanyakkan blog yg sy BW semua ada keluar lagu tu... huhuhu..

Tiramisu Fatiema berkata...

salam..singgah sini..sy baru perasaan jugak tadi..jenuh cari pe puncanya..rupanya fibox..dah try bukak blog lain yg de fibox..ade kuar lagu jugak

✿_RAMZIAH BINTI YUSOF_✿ berkata...

huhu...happy jek lgu ni..hik3..tapi yg ieya hairan td..ingt kn dashboard ieya ni b'bunyi..hik3..tgk2 blog ni upenye..hik3..lau nak selesaikan cari kat google ea dear.. :) tp..an..ieya rase background awk yg bunyi ni ..

Cik Nur berkata...

bising kot lagu ni... huhuhu...
betul ke fibox buat hal..?

Yana Libra berkata...

waa, pelik je..saya mute kan laptop ni, jadi tak dengar pape..hehe~

deqla manjew berkata...

fibox punye psl ke ni? blog deqla pun ade ke lagu tu? aiseyhhh

^_^ Zaza Nur Iman berkata...

zaza pun mcm yana libra.. :)

Ckin Kembaq berkata...

samalah..jadi mcm mana nak buat ni?huhu

Arina Shamsul berkata...

hehehehe...saya tak perasan lak..tapi nasib baik saya tak dengar,kalau dengar mesti joget2 da..hahaha.