Selasa, 13 Mac 2012

Home » » .:: Selamat Menjamu Selera Ya..! ::.

.:: Selamat Menjamu Selera Ya..! ::.





Wahh...Dah tengah hari kan..? Kejap je rasa. Al-maklumlah, dunia sekarang dah di akhir zaman. 

Banyak sangat jenayah sekarang ni kan..? Tempat yang dulunya di sangka selamat, tapi sekarang belum tentu selamat lagi.

Bukan sekadar jenayah, maksiat pun bersepah-sepah sekarang ni. Seolah-olah mereka yang melakukan maksiat tu, tak takut langsung dengan ALLAH.

Malah macam berbangga pula bila melakukan maksiat. Dunia-dunia..!

Apa-apapun, kita kenalah sentiasa berdoa, moga ALLAH sentisa melindungi kita dan keluarga kita dari pekara-pekara yang tidak baik. InsyaALLAH.

Okeyh. Apa menu kalian tengah hari ni..?

Ni saje je aku nak tayang sikit nasi ayam hasil tangan dari mak..! Ingat, bukan aku yang masak, tapi mak yang masak. 

Nak resepi..? Minta kat mak aku ye...! Hehehe.

Lama dah mak buat nasi ayam ni, saja je aku publish kat sini. Bagi perut kita berkeroncong di tengah hari yang mulia ini. 

Jahat tak..? Hehehe


Kata Hati : Selamat menjamu selera...! ^__^

.

24 ulasan:

Nur Syamimi Jamaludin berkata...

wah2...sdapnya...
terliuq tgk...
slamat menjamu selera..:)

Aine Ainun berkata...

Betul...akak stuju...smga kita dlindungi...

Eh, akak mcm terliur lak ngan ns ayamtu,,,,nak nak....

^_^ Zaza Nur Iman berkata...

sdpnya...zaza goreng ikan je...sbb skg duk sorng2 je kt rumah :)

Arina Shamsul berkata...

uhuuu..nampak sedap.nasib baik saya baru siap lunch.taklah berkeroncong perut.hihihi

Eima Ari berkata...

Ingat makan dekat kedai..rupa nasi ayam tu sama macam mkn kat kedai..=)

-gedek! berkata...

'mak' mintak resepi...?

~haha

misz sheyla berkata...

hahaha...baru mkn dah kenyang...jadi tak teringin sangat...huhuhuuuuuuu..kalo bace pepagi ni mau berlari g cari nasik ayam

Abhamz berkata...

assalam, sori lambat sikit respon segmen Ben Ashaari Bloglist April...

www.abhamz.com

Ayuni berkata...

nasi goreng ayam!

AiSyA LiEzA berkata...

sdpnyer cik nur... ngeee~ >.< bak sikit boleh?? hek2

Cik Aini Lavender's berkata...

alahai cik nur..asal entry makanan sedap2 je suma mak masak..bila la cik nur nk wat entry cik nur yg masak ye?hehehe

eh cik nur,kita dua dpt header free dr mama arina lah..
wahhh suka2 =p

syafiqakarim berkata...

sedap nyeee
setakat ni x pass buat nasi ayam
haha

YaYaNsMuM a.k.a YM berkata...

YM ingatkan Nur yang masak...hehehe..

Cik Nur berkata...

@Cik Aini Lavender's ade je entry yg nur masak sendiri.. :)
a'ah..bestkan dpt header..... :)

Cik Nur berkata...

@YaYaNsMuM a.k.a YM YM..mak yg masak..nur tolong sikit2 je. :)

aReLaN berkata...

uish...memang sedap tapi nasib baik dah makan tadi.kalau tak,dah meleleh la air liur tengok gambar ni.hahaha

ecadwinkyasha berkata...

nasiblah eca datang sini lepas makan..kalau tak tambah2 terliur tengok nasi ayam tue..dah la tembikai tu terliur sgt!.hahaah :D

iEnA eLiEnA berkata...

salam cik nur...
cik iena nk tag cik nur
http://www.ienaeliena.com/2012/03/blog-reviewing-by-haruno-hana.html

9n0L4 berkata...

drumstik fevret kuuuuuu. ;)

Ca Cik Duyung berkata...

febret ca nasi ayam goreng..hihi

Errah berkata...

nak sikit..lapar ni...

cik nisa berkata...

adesss...td x smpat lunch..laparrrnyeee.. ^^,

Cahaya Qaseh berkata...

sedapnye...... sumpah terliur... -__-

QasehnyaRania berkata...

tgk nasi ayam teringin pula..saje tau :)

dah lama tak buat..pergi pasar malam je la malm ni..hihi