Isnin, 12 Mac 2012

Home » » .:: Alhamdulillah..!! ::.

.:: Alhamdulillah..!! ::.





SubhanaALLAH..!

Setiap ujianNYA, Pasti ada sebab. Bergantung pada kita, sama ada tahu apa sebabnya, tak tahu atau buat-buat tidak tahu.

Syukran YaALLAH..!

Rasa nak menangis bila kesihatan telah pulih sepenuhnya. Rasa macam tidak percaya masih di berikan peluang untuk terus bernafas di muka bumiNYA lagi..!

Alhamdulillah..!! Terima kaseh YaALLAH..!

Hanya itu saja yang mampu terucap di bibir, bila mana diri makin segar. 

Terima kaseh yang tidak terhingga juga buat rakan-rakan blogger yang turut sama mendoakan kesihatan diri ini. Terima kaseh semua..! Kalian memang terbaik..!

Moga ALLAH sentiasa Melindungi dan Merahmati kalian semua. InsyaALLAH..!



Kata Hati : Lepas ni, kena banyak minum air putih..! Dan..nak berblogwaliking..! InsyaALLAH...!!! ^__^
.

9 ulasan:

YaYaNsMuM a.k.a YM berkata...

Alhamdulillah...dah sihat yer?syukur...

M@W@R Q@SeH berkata...

alhamdulillah...selamat kembali berbelog...

dyabunga berkata...

minum air putih byk2 ye nur..:D

ecadwinkyasha berkata...

alhamdullillah,sihat dah yer. :)

aku HaniAsyira berkata...

syukurlah macam tu kan.. semoga sihat2 selalu taw.. =)

@ deqla manjew berkata...

canteknye gmbr tu.......indah betol ciptaan Allah.....

Masz Sidek berkata...

Alhamdulillah...

p/s : nur ni tuto yg ada 'reply' macam kat blog sy...

http://maribinablog.blogspot.com/2011/11/terkini-cara-pasang-fungsi-threaded.html

dan ni pula tuto yg ada 'reply' untuk interface baru...

http://maribinablog.blogspot.com/2012/01/threaded-comment-features-terbaru-dari.html

Antara dua ni no tengoklah mana lagi mudah... ;)

teha berkata...

Alhamdulilah.. cik nur dh sihat.. :)

Arina Shamsul berkata...

alhamdulillah..

la,cik nur demam ke?saya tak tahu la..huhu.patutlah senyap je..

BTW dah sihat ni,jangan pulak abaikan kesihatan lagi ye..huhu.