Isnin, 12 Mac 2012

Home » » .:: Teringinnya..!!! ::.

.:: Teringinnya..!!! ::.





Suka tak buah di atas..? Kalau suka, tentu tahu buah apa walaupun dah tak nampak kulitnya. ^__^

Haaa..Betul..!! 10 markah buat kamu.! 

Buah tembikai yang telah di dadukan. Tapi tak kiralah bentuk macam mana buah tu, aku tetap teringin..!!!!

Huh..!! Melampaukan keinginkan aku ni..! Kalau berdegil juga, alamatnya tak bangun lagilah aku..!

Jadi nak tak nak, kenalah tahan nafsu untuk makan buah tembikai tu. 

Tapi nanti dah betul-betul sihat, aku nak makan sunguh-sungguh buah tembikai ni. 

Haissh..! Dah lah, lagi panjang entry, lagi membuak keinginan aku..!


Kata Hati : Tahu tak, air tembikai laici pun sedap juga tau..! Kalau makan luar, orderlah satu... Heee..!

.

26 ulasan:

Aine Ainun berkata...

Loikeeee jugak....tp...x loike sbb kalo makan semngakuk asik ke toilet jela...eheheeee

Cik Nur berkata...

@Aine Ainun betul tu.. :)

Amie berkata...

Tembikai memang sedap! Hai Cik Nur... salam kenal.

Cik Nur berkata...

@Amiesalam kenal juga Amie.. :) terima kaseh sudi jejak ke sini.. :)

Yana Libra berkata...

tembikai laici? pernah try teh o laici je..hehe~

^_^ Zaza Nur Iman berkata...

baru je kempunan nak makan tembikai susu...hehe :)

ecadwinkyasha berkata...

terliur terliur nengok ne.nak juga...........

Dabel Aa berkata...

kalau tembikai ni makan cicah kicap lagi sedap! hehehe

Cik Aini Lavender's berkata...

setuju sgt dgn kata hati tu sbb ai mmg kdg2 order pun =p

9n0L4 berkata...

tembikai laici mmg terbaikkkkkkkk. ;)

dyabunga berkata...

sedap nye.. kalau minum dgn air aiskrim soda..sedpnye

Cik Nur berkata...

@Yana Libra
teh o laici..? nur xpernah try pula..nanti nak cubalah..hihihi

Cik Nur berkata...

@ecadwinkyasha
esok cari eh.. :)

Cik Nur berkata...

@Dabel Aa
cicah kicap..? xpernah cuba lak..cicah serbuk asam pernah la..uikss..terliur lak..huhuh

Cik Nur berkata...

@Cik Aini Lavender's
sedapkan...wahh..teringin lak nak minum nih..!

Cik Nur berkata...

@dyabunga
pastu cmpur sekali dgn ketol ais..kacau2 hirup...uiihh..mmg sedap time panas2 kan. :)

aReLaN berkata...

air tembikai laici memang sedap tapi kalau selalu sangat pekena,memang lingkup la.hahaha...cik nur tak sihat ke??

aku HaniAsyira berkata...

wahhh, sedap.. terliur tgk gmbr

Dearest Lou berkata...

Looks delicious! Be sure to enter the giveaway I'm hosting on my blog for a free swimsuit (: http://dearest-lou.blogspot.com/2012/03/modest-sea-giveaway.html

Eima Ari berkata...

me like too..

dulu masa time blaja hari2 tibai tembikai ni sampai semput laa..

skang mkn bila rasa nak jek..=)

Arina Shamsul berkata...

wah..sedap! meleleh liur tau,haha.kena pulak yang sejuk2,huh! nyaman je rasa lalu anak tekak kan? cik nur kan? hihihi.

Cik Nur berkata...

@aReLaN
Alhamdulillah, dah sihat dah Arelan.. :)

Cik Nur berkata...

@Eima Ari
betul, xboleh mkn byk..nanti semput..tp alhamdulillah, nur xde semput... :)

Cik Nur berkata...

@Arina Shamsul
time panas..mmg sedap...!!

steffany daph berkata...

perh.. :D tembikai.. campur air laici lagi sedap..

Ca Cik Duyung berkata...

rajinnya nak potog dadu.kalo ca, belah 4,makan dengan guna sudu,korek..hehe...nyum3...

tmbikai laici...pehh..mmg sodap! i like it..