Sabtu, 31 Mac 2012

Home » » .:: BzZzzZzZz...! ::.

.:: BzZzzZzZz...! ::.





Selamat hari sabtu, dan selamat berhujung minggu..!

Tak lupa juga selamat ulangtahun kelahiran pada kalian yang menyambut ulangtahun kelahiran atau apa saja sambutan pada hari ini.

Moga sentiasa di lindungi dan di rahmati ALLAH selalu..InsyaALLAH..!

Okeyh..! Minggu lepas, memang aku sibuk kemain. Sampai nak BW pun tak sempat.

Siang terkejar-kejar dengan tanggungjawab. Malamnya pula, atas faktor kesihatan tak menentu, jadi aku pilih untuk tidur awal dari biasa. 

Dan bangun subuh tadi, aku tak henti bersin. Tandanya nak selesema, dan memang tengah selesema pun sekarang ni.

Nampak, macam-macam dugaan yang DIA nak uji kita kan..? Tak kira siapa, jika mahu di ujiNYA, sekelip mata je kita akan di ujiNYA.

Tapi Jangan pula merungut, sebaliknya bersyukurlah..! Atau fikir, orang yang di uji lebih hebat dari kita.

Sedang menaip entry ni, aku berada di tempat kerja. Bila berkeadaan begini, memang mata tu nak pejammm je...!

Tambah-tambah baru lepas telan ubat selesema..! Memang mengantukk...! Rasa macam nak jerit sambil buat muka macam gambar di atas..! Boleh..? Hahahahahaah.


Kata Hati : Hari ni redup je.... ^__^

.

38 ulasan:

Aine Ainun berkata...

baru akak nak terjah, dah sampai entry baru...
heheee...

semoga urusan Nur dpermudahkan...kalo makan ubat selsema mmg ngantuk=)))

ye, cuaca umah akak pun redup je ha ni+)

Yayah Nasake berkata...

i follow you

tahniah kerana menang follower terbaik di blog... (lupa lak)

fizafantagirO berkata...

ehhh Cik Nur keje hari sabtu ? dah makan ubat , rehat la dulu =)

dyabunga berkata...

tak best nya kerja hari ni..

Haruno Hana 하나 berkata...

jaga diri baik2 :)

Lady Milo berkata...

Jangan kesihatan yea.. skang ni ujan panas, ujan panas... cepat kena selsema.. Tak care dear.

Yana Libra berkata...

makanlah ubat selsema yang tak ngantuknye..

sabar ye~~ :)

Dieyna berkata...

copy je header tu... akak on aja.... hehe

teha berkata...

sabar jee kan.. semua tu dugaan :)

Misya Mialen berkata...

sekarang ni cuaca x menentu.kena jaga kesihatan cik nur. moga sihat sllu yea;)

'idun sa'idun berkata...

semoga cik nur cepat sihat dpd selsema.. :)

etuza berkata...

semoga cepat sembuh ya. Banyakkan selawat kala minum air suam, selalu kena selsema ke cik Nur?..

Cik Nur berkata...

InsyaALLAH kak..terima kaseh ye.. :)

Cik Nur berkata...

Tq Yayah,
terima kaseh.. :)

Cik Nur berkata...

a'ah..kerja..hehehehe..
terima kaseh ye.. :)

Cik Nur berkata...

ok je kerja..heheheh

Chic Na berkata...

semoga Cik Nur tabah menghadapinya & semoga cepat sembuh. jgn lupa mkn ubat. :)

Cik Nur berkata...

insyaALLAH..
terima kaseh hana.. :)

Cik Nur berkata...

insyaALLAH...!
terima kaseh ye LM.. :)

Cik Nur berkata...

dah mkn dah yana..
terima kaseh ye yana.. :)

Cik Nur berkata...

terima kaseh akak.. :)

Cik Nur berkata...

betul tu teha.. :)

Cik Nur berkata...

insyaALLAH.. :)
terima kaseh ye misya.. :)

Cik Nur berkata...

Amin..!
terima kaseh ye... :)

Cik Nur berkata...

Amin..!
dulu keraplah juga,sekarang ni jarang2..

Cik Aini Lavender's berkata...

wah cik nur...menang eh =p
tgk wpun tgh sakit ttp bleh menang kan.ha tu lah berkat org2 sabar,org2 sabar kan Allah syg..

ai pun syg cik nur =p

Dak Fisha berkata...

semoga cik nur cepat sembuh tau. fisha pon rase nak demam dgn sakit kepala. tapi boleh gelak2. hehehe

Cik Nur berkata...

insyaALLAH..!
terma kaseh chic na,... :)

Cik Nur berkata...

Alhamdulillah.. :)
nur pun syg ai juga...
*hug ketat2... ^__^

Cik Nur berkata...

Amin...!!
fisha pun jgn lupa mkn ubat.. pastu rehat.. :)
ape2pun terima kaseh ye.. :)

Arina Shamsul berkata...

cian..selesma ye dik,takpe,banyakkan minum air masak,2-4liter camtu,insyaallah selesma tak jadi,tapi kalau dah jadi,kena mamam ubat la ye.ngee.

Arina Shamsul berkata...

dengan berbekalkan gambar kecik tu,kak tengah membayangkn camna muka cik nur kalau jerit cam tu..hihihii


oh ya dik,nanti gitau kak apa hadiah pilihan kamu ya.:) tahniah dear:)

whitecappuccino berkata...

makan ubat ya! bila selsema mata pun tak tahanla.

Aizat Shafiq berkata...

Bila telan ubat selsema mesti terasa sangat-sangat mengantukkk..huhuhu
Singgahan pertama kat blog nie. ;)

Cik Nur berkata...

terima kaseh akak... :)

Cik Nur berkata...

terima kaseh sekali lagi akak... :)
ok nanti sy inbox di fb ye,.... :)

Cik Nur berkata...

insyaALLAH...terima kaseh Wc.. :)

Cik Nur berkata...

betul tu..huhuhu

terima kaseh aizat. :)