Isnin, 26 Mac 2012

Home » » .:: Aku Di Sini... ::.

.:: Aku Di Sini... ::.





Alhamdulillah..! 

Syukran YaALLAH..!

Masih lagi di beri kesempatan untuk mengudarakan diri.

Bulan ni, banyak kali jugalah di ujiNYA.

Aku Redha kadang-kalanya merungut juga.

Tapi siapa aku untuk melawan takdir Pencipta.

Aku hanya mampu, Menadah tangan memohon doa, 

Moga di sembuhkan dari segala penyakit.

Dan 

Terima kaseh pada kalian yang tidak henti-henti berkunjungan kesini

Walaupun, tiada entry baru.

Terima kaseh sekali lagi, InsyaALLAH

Aku akan ber'BW' seperti biasa...!



Kata Hati : Ingin seperti selalu......!

.

30 ulasan:

^_^ Cik Zaza House berkata...

sayu bila membaca..harap cik nur hepi slalu ya :)

@ deqla manjew berkata...

deqla juga di sini mengunjungi tuan tanah...moga cpt sembuh ye..hurm, deqla pun otw nk demam ni...sakit tekak + selsema... :(

Chic Na berkata...

Semoga Cik Nur sentiasa sihat & ceria selalu. :)

Aine Ainun berkata...

Nur kenapa? Awak x sihat ke?akak tertnya gak kenapa nur update, kot bz kan..

Smoga urusan dpermudahkan ye..nur

~Sweet Honesty~ berkata...

moga cepat sembuh ye..

gnesop.com berkata...

bersyukur dgn setiap udara yg diberikan olehNya setiap hari :)

Cik Nur berkata...

insyaALLAH.. terima kaseh zaza.. :)

Cik Nur berkata...

Amin..! Terima kaseh deqla.. :)
deqla jgn lupa jaga kesihatan juga ye.. :)

Cik Nur berkata...

Amin..! terima kaseh chic na... :)

Cik Nur berkata...

Amin...!! insyaALLAH...moga segalaNYA di permudahkan...
terima kaseh akak... :)

Cik Nur berkata...

Amin..! Terima kaseh sweet Honesty... :)

Cik Nur berkata...

Sentiasa bersyukur...

eLLa n aLia berkata...

kunjungan first dari ella..

kayyana berkata...

semoga cepat sembuh.. sentiasa bersyukur InsyaAllah kite akan rasa sgt tenang.

Cik Aini Lavender's berkata...

pengunjung setia...harus lah selalu ke sini wpun xde entry baru =p

moga dipermudahkan segalanya oleh Allah ye cik nur :)

dyabunga berkata...

tak sihat ke nur??jgn lupa mkn ubat ye..

whitecappuccino berkata...

tak sihat ker?

mzhany berkata...

malam ni br ada kesempatan singgah sini. busy sikit skrg ni..byk kerja

aReLaN berkata...

sume tu dugaan dari ILAHI kan.moga kita sume tabah menghadapi.hmmmm

Arina Shamsul berkata...

assalammualaikum dik..demam ye syg?huhuhu..cian dia,takpe terima ujian Allah itu dengan reda dan sabar ye dik,ingat semakin sayang allah dengan hambanya semakin banyak ujian yang diberikannya :) doakan kamu cepat sembuh ye dik..amin~

Cik Nur berkata...

terima kaseh ella.. :)

Cik Nur berkata...

amin.! terima kaseh ye.. :)

Cik Nur berkata...

Amin..! terima kaseh ye ai.. :)

Cik Nur berkata...

alhamdulillah..dah ok.. :)
terima kaseh Dya.. :)

Cik Nur berkata...

alhamdulillah, beransur pulih... :)
terimakaseh WC.. :)

Cik Nur berkata...

xpe..nur faham,, :)

Cik Nur berkata...

insyaALLAH... terima kaseh arelan.. :)

Cik Nur berkata...

Amin..amin..amin...!

terima kaseh akak.. :)

steffany daph berkata...

hope u tabah hadapi semua (: jgn give up.

Cik Nur berkata...

terima kaseh steffany.. :)