Ahad, 18 Mac 2012

Home » » .:: Siapa Kata Aku Selalu Rajin..? ::.

.:: Siapa Kata Aku Selalu Rajin..? ::.





Selamat berhujung minggu semua..! Dan selamat bekerja buat mereka yang bekerja.

Pada yang bercuti tu, apa aktiviti kalian hari ni eyh...? 

Aku hari ni malas..! Malas segala-galanya. Biasalah bila malas menjelma, bukan senang nak usir.

Tajuk memang tak selari dengan gambar di atas. Tak selalu rajin, tapi gambar di atas semua dari tangan aku.

Percaya tak..?

Okay..Sila percaya ya..! 

Memang semua masakan di atas ni, memang dari tangan aku yang..........

Cop..! Cop...!!......Jom lihat gambar lagi. Kalian pasti tahu jawapannya...!




Haaa...sudah tahu jawapannya..? Sudah percaya...?

Yang masakan tadi memang hasil dari tangan aku yang memBELInya..! Hehehehehe.

Kesemuanya berharga RM7. Nasi sendiri masak ye. Kalau masak nasi pun malas, memang melampaulah tu...!

Rasa pula..bolehlah. Sedap lagi masakan dari air tangan kita sendiri. Tapi apakan daya, hari ni malas memang menguasai diri.

Jadi lauk bungkus je untuk hari ini.. Ehem...ehem..! Apa pula menu kalian hari ni..?


Kata Hati : Taip entry je rajin... Lepas ni nak sambung malas balik..! Heeee... ^__^
.

41 ulasan:

^_^ Zaza Nur Iman berkata...

menu hr ni bihun goreng je..hehe :) jadilah..

Aine Ainun berkata...

bukan malas...
ada masa kita perlu rehat..bukan rehat dr kerja je, tapi..rehat MEMASAK..eheeee...
duk dapur je pun penat jugak..=)
apatah lg suri rumah tegar" mcm akak ni=)

tgk menu akak sat lagi update...=)

cik nisa berkata...

laparrrr...hehe..:))

Pn. Sheila@CC berkata...

rajin juga tu memBELI... kalau tak rajin kang lapar lak kan.... hehehe

Selendang Merah berkata...

wah sedap2..ingt nur masak sendiri td..hehe

Yana Libra berkata...

hehe..saya nak kuar membeli makanan pun malas, cik nur..huhu..mgkn buat bubur ayam je la nanti.. :p

Errah berkata...

errah pun camtu gak cik nur..lapar plak tgok makanan ni..xmakan lg ni..mintak sikit=)

aReLaN berkata...

eh2.sama la.hahaha..tapi saya time bulan pose la beli.skang ni nak beli pon rasa cam rugi je.makan sorang lak tu.kalau bulan pose,boleh beli terus untuk sahur. :)

dyabunga berkata...

lauk siput sedut..haha..sedap.. tp berukband dya pun mcm siput sedut...

nur nadzirah berkata...

huh! lapar pulak tengok makanan tuu...hehe

SuparMan SuaRez berkata...

Minta sikit..Laaappppaaarrrr..Huhuhuhu

keri ikhwan berkata...

<---saya hari2 malas :)

Karukord Jagau's berkata...

hah...ye2 igtkan td dia masak...kuikuikui

Cik Nur berkata...

rezeki juga tu kan.. :)

Cik Nur berkata...

betul tu..rehat memasak..
mak hari2 ckp, tak tahu nak masak apa dah...hihih

okay...sy tggu.. :)

Cik Nur berkata...

jemput mkn.. :)

Cik Nur berkata...

kena rajin..kalau beli pun malas..mmg melampau..hiii

Cik Nur berkata...

belii..hihihi

Cik Nur berkata...

yana, bubur pun sodap.. :)

Cik Nur berkata...

sila2..jgn segan2.. :)

Cik Nur berkata...

xpe alan..xlama lagi berdua. :)

Cik Nur berkata...

itu bukan siput sedut..itu kcang panjang.. :)

Cik Nur berkata...

jemput makan.. :)

Cik Nur berkata...

sila2...jgn segan2.. :)

Cik Nur berkata...

keri...set kan 1 hari untuk rajin...:)

Cik Nur berkata...

haha..tertipu sudah...!

Ckin Kembaq berkata...

haha..tipah tertipu..huahua

p/s : masak pun ok kot..hehe

Kasih Salina berkata...

sedap jer rupa lauk tu..biasa la tu cik nur, nk msk selalu pun fengsan jgak kan..

etuza berkata...

ya ingatkan tul2..rupanya, apapun jimat tenaga..cepat urusan sebenarnya. Cuma beli yg kita yakin tempat bersih ya.

Dieyna berkata...

huhu tak boleh nk malas sebab dah start keroje... huhu

Nurul Aisyah berkata...

hahahha...pandai akak gurau..
rajin2 ye kak..
huhu ecok dah cekolah :P

aimaniman berkata...

akak malas tahap baik sikit..buat nasi goreng tok lunch!?..sbb pg pulun menanda kertas exam..almaklum esok kan sekolah dah abis cuti...

teha berkata...

hahaah ! rajin ape cik nur.. rajin beli ! kikiki :)

Karukord Jagau's berkata...

(^_______^)

Cik Nur berkata...

hihihih...kalau masak..xdelah beli.. :)

Cik Nur berkata...

rasanya biasa2 je..xde lah sesedap kepsii..hihihi

Cik Nur berkata...

yup..kena pastikan kebersihan kedai.. :)

Cik Nur berkata...

betul tu..esok msti hari malas sedunia..huhu

Cik Nur berkata...

tak rajin la aisyah...
kalau rajin xbeli lauk..hihi

Cik Nur berkata...

hihihi..kalau tak rajin..lapar lah jawabnyerr.. :)

QasehnyaRania berkata...

rajin la jugak ciknur.rajin membeli :)

cik nur, yg ikan tongkol buat rendang tu, ikannya tak payah goreng la kan?