Jumaat, 23 Mac 2012

Home » » .:: Taubat Seorang Hamba ::.

.:: Taubat Seorang Hamba ::.





Hati hiba mengenangkan dosa2 yg ku lakukan,
Oh Tuhan Maha Kuasa,
Terima taubat hamba berdosa...

Ku akui kelemahan diri,
Ku insafi kekurangan ini,
Ku kesali kejahilan ini,
Terimalah 3x.....
Taubatku ini.....

Telah aku merasakan derita jiwa dan perasaan,
Kerana hilang dari jalan menuju redhaMu ya Tuhan.

Ku akui kelemahan ini,
Ku insafi kekurangan ini,
Ku kesali kejahilan ini,
Terimalah 3x...
Taubatku ini...

Di hamparan ini ku meminta moga taubatku diterima...

Ku akui kelemahan ini,
Ku insafi kekurangan ini,
Ku kesali kejahilan ini,
Terimalah 3x....
Taubatku ini...

Ku akui kelemahan ini,
Ku insafi kekurangan ini,
Ku kesali kejahilan ini,
Terimalah 3x..
Taubatku ini...



Kata Hati : JOM KITA MUNASABAH DIRI SELAMA 4 MINIT DI PAGI JUMAAT YANG MULIA NI. SUBHANAALLAH...! 

.

48 ulasan:

Cik tikah berkata...

lagu ni sgt best!

Aine Ainun berkata...

Mmg bagus dgar lagu mcmni utk muhasabah, byk pngajaran...

Arina Shamsul berkata...

aduhai dik..sayu betul hati kak dengar lagu ni..uwaaaaa...iskk..

nak nangis!nak nangis!!..uwaaaaaa..

Masz Sidek berkata...

suka lagu ni... lama dah tak dengar...

BERT berkata...

sedap lagu ni.. syahdu je rase hehe

M@W@R Q@SeH berkata...

Ya Allah ampuni segala dosa2 ku...sebak mengenangkan kekhilafan diri sndiri...

lelamaisara berkata...

Amin...

Cahaya Qaseh berkata...

sayu je dengar lagu ni.. T___T

aku HaniAsyira berkata...

muhasabah diri kn.. =)

Miss D berkata...

tersentuhnya hati... :)

~Sweet Honesty~ berkata...

alhamdulillah..muhasabah dlm seminit pun sdh memadai jika kta masih punya iman..

LoveJean berkata...

Muhasabah yg bagus nih.....

Dak Fisha berkata...

fisha suka lagu ni. lupa nak gitau cik nur. fisha letak link blog cik nur dlam bloglist tetap fisha. nanti cik la yer kat rakan dak fisha

etuza berkata...

dah 3 blog entry sayu hari jumaat ni. ..tak sangka blog Pesona jg ada 5 perkara Vs 5 perkara..adakah itu tanpa dirancang tetapi hikmah hari Jumaat..
Cik Nur, Deru Ombak dan Dieyna..entry membawa kita agar berfikir memohon rahmatNya. sayu pula nak baca...yg tersirat rasa lemah didepanNya.

teha berkata...

jom2 ! :)

Aine Ainun berkata...

Nur ovelate tu kt econsave akak beli..kat kedai kek taiping tu mesti ada, pastu ada gak jual paste sekali , bley buat perasa utk aiskrim..;)

9n0L4 berkata...

klu betul betul hayati lirik ni, boleh tangkap nangis kan. lagu hijjaz pun cmtu jugak.

dyabunga berkata...

tersentuh bila dgr lagu ni..:(

Cik Rose Cute berkata...

dengar lagu nasyid nie seronok...

Dieyna berkata...

Ku akui kelemahan ini,
Ku insafi kekurangan ini,
Ku kesali kejahilan ini,
Terimalah 3x..
Taubatku ini...

Samalah kita.. kerdil sangat rasa diri bile kita bermuhasabah diri huhu

Lara E'dayou berkata...

singgah lawe nur lunch .. :)

cik nisa berkata...

rase mcm nk mengalir air mata...:(

etuza berkata...

Wasalam Cik Nur..
Sebagai hambanya memang kita tk sempurna, sentiasa doa dan ingat padaNya..amal2 yg baik teruskan...
Semoga diampunkan dosa kita..
Di alam maya..sentiasalah positif..ya.yg baik2 saja.Insyaallah

Misya Mialen berkata...

Moga setiap taubat kita diterima Tuhan.:D

Cik Nur berkata...

best kan.. :)

Cik Nur berkata...

bait lirik yg menginsafkan...

Cik Nur berkata...

jum nangis sesame..huhuhuhu

Cik Nur berkata...

nur baru dgr mas...terus tertarik.. :)

Cik Nur berkata...

syahdu n mendayu....

Cik Nur berkata...

Amin...!!

Cik Nur berkata...

Amin..! :)

Cik Nur berkata...

sayu lagi menginsafkan..

Cik Nur berkata...

sentiasa ingat DIA...

Cik Nur berkata...

sedihkan...

Cik Nur berkata...

syukur pada DIA...masih mengetarkan hati kita dengan lagu2 sebegini..

Cik Nur berkata...

betul...selalu muhasabah pun lagi bagus.

Cik Nur berkata...

insyaALLAH fisha.. terima kaseh juga buat fisha.. :)

Cik Nur berkata...

subhanaALLAH....!!!
terima kaseh sudi berkunjung.. :)

Cik Nur berkata...

jum teha... :)

Cik Nur berkata...

ok kak..nanti dah sihat, sy nak buat lah aiskrim.. :)

Cik Nur berkata...

betul tu 9n0L4...

Cik Nur berkata...

sedihkan..

Cik Nur berkata...

betul..setuju dgn cik rose.. :)

Cik Nur berkata...

betul tu..huhuhuh

Cik Nur berkata...

terima kaseh lara... :)

Cik Nur berkata...

mengalir keranaNYA xmengapa...

Cik Nur berkata...

Amin..! InsyaALLAH.. :)

Cik Nur berkata...

insyaALLAH...