Khamis, 26 April 2012

Home » » .:: Jangan Pernah Berubah - ST12 ::.

.:: Jangan Pernah Berubah - ST12 ::.





Biarkan waktu teruslah berputar
Mencintai kamu penuh rasa sabar
Meski sakit hati ini kau tinggalkan
Ku ikhlas ‘tuk bertahan

Cintaku padamu begitu besar
Namun kau tak pernah bisa merasakan
Meski sakit hati ini kau tinggalkan
Ku ikhlas ‘tuk bertahan

Meninggalkanku tanpa perasaan
Hingga ku jatuhkan airmata
Kekecewaan ku sungguh tak berarah
Biarkan ku harus bertahan

Jangan pernah kau coba untuk berubah
Tak relakan yang indah hilanglah sudah
Jangan pernah kau coba untuk berubah
Tak relakan yang indah hilanglah sudah

Jangan pernah kau coba untuk berubah
Ku relakan yang indah dalam hatinya



Kata Hati : 
Entah kenapa, tiba-tiba aku teringatkan seseorang..!

21 ulasan:

Yana Libra berkata...

Cik nur, ada pengalaman yg sama macam lagu ni ke??

sedihlah lagu ni..huhu~~

@ deqla manjew berkata...

uwaaaaaa... sedeh dgr lagu ni....

Cik Anis Nisa berkata...

Nisa rase mcam nakkkk...

nagissss dgr lagu ni..huwaaa..T_______T

Masz Sidek berkata...

layan lagu ni.... ;)

Nyue berkata...

ehem2..teringat kat sape tu??
special kah??

fizafantagirO berkata...

hubby fiza sukaaaa sgt lagu neh .. hihihi

Tihara berkata...

Tahniah awak terpilih sbg pemenang GA..jum p blog sat :)

whitecappuccino berkata...

hehehe..rindula tuh!
akak suka lagu nih!

♥ farhana ♥ berkata...

sy suke lagu ni..sbb pnuh bermkna..

i miss smeone too..huhu

teha berkata...

ehem2.. ingt sape tu cik nur ? hahaha !

Cik Aini Lavender's berkata...

ececece...ingt sapa tu ciknur?ingt ai ke?hahahaha

kdg2 tetiba kita teringt kan seseorg kn,tetiba ja perasaan rindu tu dtg..haishh
apa khabar la si dia yg cik nur teringat tu ye =p

are_lin@yu berkata...

lagu ni lagu kenangan terakhir ayu ngn mber ayu,..tp dia dh tak ada sekarang..moga rohnya dicucuri dan dirahmatiNya..

Arina Shamsul berkata...

aisey..seseorang tu mesti akak kan dik ?hahaha..perasan !

aRa ❤ aFiq™ berkata...

suka lagu ni.. mdlm mksd nye. hehe

Hafizin Jamil berkata...

teringatkan aku la tu..haha

aku HaniAsyira berkata...

siapakah??? keh2..

Chic Na berkata...

kita xbleh halang kalau org nk berubah, biarkan jelah dia. :)

Iffika | Ruslan berkata...

CIK nur ingat sape ni ? buah hati jauh ke ? why lagu sedih2 ni . haaaaaaa

Miss BaNu berkata...

lagu nih mmg best..dh lama suke lagu nih..

9n0L4 berkata...

layannnn tangkap lentok feeling. hee. ;)

aReLaN berkata...

ni lagu wajib kalau gi karok.hohoho