Jumaat, 20 April 2012

Home » » .:: Zikir Terapi Diri ::.

.:: Zikir Terapi Diri ::.







Selamat Hari Jumaat penghulu segala hari.
Alhamdulillah, di berikan kesempatan olehNYA untuk kita terus bernafas di muka bumiNYA.

Syukran YaALLAH...!

Jom kita luangkan masa 4 minit je untuk hayati Zikir terapi diri ni.



Kata Hati :
Pejam mata dan hayati...Syahdunya...!
.

16 ulasan:

Cik Aini Lavender's berkata...

assalamualaikum cik nur...
wah lamanya x gosip2,borak2 ngan cik nur =p
cik nur sihat ke?

~Sweet Honesty~ berkata...

syahdu...

aku HaniAsyira berkata...

terapi jiwa.. =)

aReLaN berkata...

alahai...takleh tengok kat ofis ni.kena block.wuuu...nanti balik la layan.

lelamaisara berkata...

Syahdunya..Alhamdulillah...Selalu wat mase tidurkan Alesya....

fizafantagirO berkata...

Salam jumaat :) sama2 hayatinya :)

are_lin@yu berkata...

seharian kita sibuk dgn duniawi..berzikir skjap ;-)

Nyue berkata...

Alhamdulilah kita masih bleh bernafas..

Cik nur, ajar nyue utk nuffnang?..masih blur2x..

Masz Sidek berkata...

alhamdulillah... kita masih di beri peluang untuk bernafas di bumi Allah...

p/s : bila kita dengar betul2... memang syahdu... meresap ke dlm hati...

whitecappuccino berkata...

rasa sungguh tenang..

zaza iman berkata...

zikir terapi diri.. hr tu beli bku hds dpt free cd zikir hafiz hamidun =)

etuza berkata...

Salam har jumaat penghulu segala hari...

@ deqla manjew berkata...

segala2nya berkaitan Allah, mmg tenang dan syahdu...

pssttt.. omey kucing betina...heee

9n0L4 berkata...

tgh hari tadi layan dikir zikir kat tv al hijrah. best jugak. ;)

Chic Na berkata...

Alhamdulillah. tenang je kan, hilang sume serabut2 kat kepala ni. :)

dyabunga berkata...

rasa tenang je...