Jumaat, 20 April 2012

Home » » .:: Terima Kaseh Fisha...! ::.

.:: Terima Kaseh Fisha...! ::.





Pertama yang pertama, minta maaf sangat-sangat dekat Fisha, sebab Nur baru nak publish entry mengenai doodle yang Fisha buat khas untuk Nur ni.

Dan pertama yang kedua, Nur ucapkan terima kaseh banyak-banyak dekat Fisha sebab susah payah buatkan doodle untuk Nur dan rakan-rakan yang lain.

Terima kaseh ye...!

Sebenarnya dah lama nak keluarkan entry ni, tapi belum berpeluang lagi. Sekarang baru ada masa, lepak-lepak depan lappy sebelum sibuk sekejap lagi.

Kalian yang singgah sini, nak kenal dengan Dak Fisha ni, Klik je kat doodle kiut di atas entry ni. InsyaALLAH doogle tu akan bawa kalian ke tuan yang wujudkan dia.

Apapun, Jutaan terima kaseh sekali lagi ye Fisha... ^__^

Apa tunggu lagi, cepat KLIK...!


Kata Hati : 
 Esok mungkin bakalan sibuk.
Tak lama dah lagi tiba Mei, lepas tu Jun.
Haishh.. Debo2..!
.

12 ulasan:

~Sweet Honesty~ berkata...

wah...dapat dudel c gegel..hihii

Yana Libra berkata...

kenapa dengan mei? kenapa dengan jun? ada ape??

Masz Sidek berkata...

comel... ;p

p/s : apa yg nur debo2kan??? heheh

eLLa n aLia berkata...

ololo.. comelnye doodle..

SuparMan SuaRez berkata...

Cantiknya Doodle..Huhu

Dak Fisha berkata...

hehehe. same2 cik nur.
takpe fisha faham..hehehe
maap la sebab lame tak jenguk sini.
fisha busy la sekarang. tak de mase nak update blog. hihihi :)
terima kasih jugak kat cik nur sebab sudi terima doodle yg fisha buat :)
syg cik nur!!!

YaYaNsMuM a.k.a YM berkata...

comel Doodle nih...schomell mcm Nur...:D

aku HaniAsyira berkata...

debo2 dia yea.. =)

Solehah Shamsuddin berkata...

hai comeynye doodle atas tu.

dyabunga berkata...

dya nk buat entry tuk fisha tak ada masa lagi..hihi..dya pun ada dpt doodle comel tu dri fisha..

Arina Shamsul berkata...

alololo..tomey..tang mata tu yg paling tomei..hihi

9n0L4 berkata...

comelnyeeee. pandai die buat. ;)