Khamis, 19 April 2012

Home » » .:: LIMITED : ♥ TUDUNG BAWAL CUTE ♥ ::.

.:: LIMITED : ♥ TUDUNG BAWAL CUTE ♥ ::.



Biru laut
RM50
Free Postage



Merah hati
RM50
Free Postage


Putih 
RM50
Free Postage


Purple
RM50
Free Postage

Berminat..?

Ada pelbagai jenis warna lagi. Kalian boleh lihat DI SINI
Atau add FB ownernya NURUL JANNAH ISMAIL


Kata Hati :  Geram tengok...! Cantik-cantikkan...?
.

26 ulasan:

dyabunga berkata...

merah hati pun lawa

Iena Eliena berkata...

canteknye..
da lame x pakai tudung bawal:)

etuza berkata...

Singah pagi2 lepas subuh ya, Cik Nur cara bertudung macam tu adakah menepati yg sebenar? saya tanya ja...saya suka melihat wanita bertudung labuh.
Apapun tuding labuh pun dah berstyle dekarang tu saya lihat lah ya..

Yana Libra berkata...

comel bunga2nye tu~~

yana halim berkata...

mmg cute tudungnya. Bekenan akak tengok yg kaler putih tu. Patungnya pun cute. x pernah nmpk lagi patung mcm nie...

lady scooter berkata...

memang cantik!

@ deqla manjew berkata...

mmg cantik sgt... patung tu pun cantik... :)

fizafantagirO berkata...

cantikknya :)
tp sy tak pakai sgt bawal :p

Nyue berkata...

Ermm sgt cantik tudung2 tuu....

Taufiq Arifin a.k.a. Topimagine berkata...

cantik tol tudung ni ek.. org pompuan ape lg.. beli lah ye :)

Masz Sidek berkata...

tudung bawal ni... walaupun dia macam dah ketinggalan... tp pemintaan dia masih tinggikan nur... :)

Cik Siti Hajar berkata...

mmg geram, tapi ni da tengah bulan.. hikhik..;p

lelamaisara berkata...

betul la..lawa2 betul la tudung2 tu..dah lame benar tak pakai tudung bawal..huuhu

Arina Shamsul berkata...

hadooooiii semua cantik2 dik :) geram tengok..hihi.ingatkan nur yg jual.

zaza iman berkata...

kiutnya, dah lama xpakai tdung bawal

NY berkata...

cantiknya..tp x dapat nak beli lg..huhu

9n0L4 berkata...

santeknyeeeee. bunge ros ke yg kecik² tu cik nur?

Yumida berkata...

cantik la kaler merah hati tu sis...nk share ngn member nnti..mn tahu ade yg berkenan

Chic Na berkata...

hmm dh lama xpakai tdg bawal. bunga2 tepi tu handmade ke nur? cantik.. :)

miSpYeja berkata...

wah ! cntiknya..xpnh nmpk la yg jenis cm ni...comel2 sgt2 geram2

Haruno Hana 하나 berkata...

waaa... comelnya :D geram >__<

cendol berkata...

eeee cantiknye tudung !! yang warna pink !

nuyui a.k.a miss YUI berkata...

cntik tp mahal skit..huuh..

::CIK LYNN:: berkata...

cantik la design dia....

Miss BaNu berkata...

cantik corak die...saya suke tudung bawal sbb byk saiz sng cari yg labuh dan pjgnyer..brbnding selendang dan yg lain..

~Sweet Honesty~ berkata...

sweety pegi skola pakai tudung bawal ajee..lebih selesa n ngam dgn muka..(^_^)