Khamis, 26 April 2012

Home » » .:: Ku Menunggu... ::.

.:: Ku Menunggu... ::.





Aku, masih di tempat kerja.
tak ada ura-ura nak balik awal ok..!

Tengah menunggu seseorang. 
Dia belum lagi sampai.
Tapi air tehnya dah siap.

Yang lawoknya, aku siap tuang dalam mug lagi..!
Bagi sejuk sikit. 
Karang senang nak minum sambil menikmati pisang goreng yang di bawanya.

Tapi macam lambat je lagi dia nak sampai.
Erm...tuang baliklah dalam jag, 
sejuk sangat tak sedap pulakkan.
#Nampak tak sengalan aku...? hahahhaa...!



Kata Hati : Psst..! Menu kalian petang ni apa...? #Nyebok aku nak tahu...hihihi

.

36 ulasan:

Masz Sidek berkata...

hehehehe... sedap makan pisang goreng petang2 macam ni...

@ deqla manjew berkata...

haha... nur main la tuang2 smpai dye datang eh...sekali air dlm jug tu pun sejuk...makanya nur kena buat air lain...psstttt... tunggu sape?? tgk pd meja keja nur, mcm big bos jew nur ni? hihi

~Sweet Honesty~ berkata...

menu ptg ne...roti canaiii.. segera sajork ne..hihi

~Sweet Honesty~ berkata...

wah cik nur dh tukar profile pic..nak tuka gak la.hihi

lelamaisara berkata...

hehehe...sikit la sengalnye tu..he jagn marah...

Tunggu sape tu cik nur...

nanieybarnieylurviey berkata...

sedapnye pisang goreng panas :)
hehe.. tuang balik dlm jag tu nnti org da sampai tuang le balik dlm mug :P

M@W@R Q@SeH berkata...

lamanya x mkn pisang goreng...nur akak ada tnggl jejak kt shoutbox...ada x msg dr akak? akak tgk xde pn...huhuu

Hanamiko Sakura berkata...

tunggu siapa lah tu.. hehehe

BERT berkata...

wah minum petang.. tgu sape.. buah hati ek hehe

are_lin@yu berkata...

menu ayu...teh tarik satu!!!hehe

AdilaAzmir™ berkata...

ptg nih makan nasi utk dinner je terus cik nur. tak ada pisang pisang goreng kat kolej nih hah. sob sob:(

aku HaniAsyira berkata...

makn kebab..makan kebab..makan kebab..

Errah berkata...

cik nur kerja apa..bestnyer dah keje leh pgg duit sendiri

Chic Na berkata...

wahh nur siap berkelah kat ofis tu. bos tak marah ke? hihi..

EYFAalias berkata...

amboi . air satu jug! huhu

Yana Libra berkata...

tunggu siapa tu~~~

9n0L4 berkata...

kalau buat dengan fully air panas. insha Allah tak sejuk. hee. ;)

mzhany berkata...

hany hari ni balik awal hehehe...sampai rumah pun lamabt, jemmm ;(

etuza berkata...

Sedap tu minum bersama2, pasti istemewa kan teman tu. teruskan ya...

Yumida berkata...

sape kah gerangan yg ditunggu2 tu? baik nyer....

Zamani berkata...

adeh... bw here.. ade lagi tak air? ngantuk nak buat keje lewat mlm ni.. huhu

dyabunga berkata...

tak minum ptg lh..hihu

Cik Penguin_Solehah berkata...

hari ni solehah puasa jadi tak da menu petang=P.. tunggu sapa tu?

aReLaN berkata...

dok tunggu sapa tu???penantian itu satu penyeksaan kan.hehehe

Cik Nur berkata...

@@ deqla manjew
eh..bukan bigboss la.. kuli2 sahaja..hihih

Cik Nur berkata...

@~Sweet Honesty~
raoti canai pun sedap..! sweety, tukar jgn xtukar..hehehehe

Cik Nur berkata...

@BERT
err..bukan buah hati..tggu BFF.. :)

Cik Nur berkata...

@aku HaniAsyira
lama nur xmkn kebab la...esok nak cari la..hihih

Cik Nur berkata...

@Errah
nanti errah boleh pegang duit sendiri..baru tahu cabaran mencari rezeki.. :)

Cik Nur berkata...

@Chic Na
tak marah.. :)

Cik Nur berkata...

@EYFAalias
selalu tak abis pun...hihi

Cik Nur berkata...

@9n0L4
mmg fully panas..lepas je masak terus nur bancuh.. :)

Cik Nur berkata...

@mzhany
nur balik tadi pun jem..! ingtkan de excdent....

Cik Nur berkata...

@Zamani
alamak...elok dah habis dah airnyer..huuhuh..dtg esok ye. :)

Cik Nur berkata...

@aReLaN
tunggu org ni xdelah sekse sgt..hehehe

Arina Shamsul berkata...

hahahaha..sengal ke dik?

maaflah akk lambat sampai..hihihi.