Ahad, 22 April 2012

Home » » .:: Jom Terjah...! Part 4 ::.

.:: Jom Terjah...! Part 4 ::.



Selamat hujung minggu semua..!

Rasa dah macam wajib pula nak ajak kalian yang singgah ke sini terjah menerjah tiap-tiap minggu eh..!

Tapi kira oklahkan, kalau hari minggu ni ada di antara kita sampai kebosanan melampau,

maka, bolehlah menerjah blog yang ada ni.

Macam biasa, KLIK HEADER untuk terus ke destinasi..!

Selamat menerjah...!!












Jadi, kalian yang di kasihi semua..! Apa tunggu lagi... Jomlah TERJAHHHH...!!

p/s: Entry ni di siapkan tepat jam 2.13 PAGI..! Entah kenapa mengantuk tak datang-datang lagi...!


Kata Hati :
Macam biasa , mohon jutaan kemaafan jika header kalian berempat di ambil tanpa izin..!
Maafkan Cik Nur ya..!
.

22 ulasan:

nanieybarnieylurviey berkata...

hehe.. nani pun xngntuk lagi..

p/s: last time da tangkap tp still ada lgi.. xthu la.. nasib budak skang la.. :)

~Sweet Honesty~ berkata...

sweety slalu terjah blog2 diatas..(^_^)

Arina Shamsul berkata...

terjah jangan tak terjah..hihi..tido jam berapa dik?alesya jam 4 pg tadi,baru tido..huhuhu

teha berkata...

terjahh ! jomm

AdilaAzmir™ berkata...

dah terjah dah semuanya sampai siap lukis-lukis rumah lg. haha

lelamaisara berkata...

Cik nur awat sampai lewat malam berjage tu...

9n0L4 berkata...

terjah menerjah sentiasa setiap hari. hee.

etuza berkata...

1,2 dan 4 blog selalu terjah cik nur, yg ke 3 tu try lah manalah tahu tuan blog tu baik hati macam cik nur.
Biasakan berzikir kala nak tidur ya, pasti dalam masa singkat terlena hingga pagi subuh, niatkan bangun nanti tepat subuh. Insyaallah. wallahualam ya..

akuamir berkata...

waooo,, promote blog orang nampakk. :D

aku HaniAsyira berkata...

terjahhhhhhhhhhhhhh.............

cendol berkata...

zassssssssssss cendol menerjah!! wacakkkk !

Che Rosliza Che mat berkata...

Okey terjah...

Masz Sidek berkata...

selalu terjah blog dunia daku dan zamani... yg dua tu blog pernah g... kejap g nak terjah... :)

whitecappuccino berkata...

nanti akak terjah!

aReLaN berkata...

yeay.jom terjah sume.huhuhu

Cik Penguin_Solehah berkata...

tq akq syg.. Terharu ni=')..

@ deqla manjew berkata...

terjah..terjah... teringat lagu terjah amy dan nazz... huhuhuhu

Nyue berkata...

nty nyue pon nk g terjah jgk laa...huhu

fizafantagirO berkata...

blog 2 dr bawah mmg ada dlm bloglist , yg 2 kat atas .. akan diterjah :)

YaYaNsMuM a.k.a YM berkata...

kalau la YM punya banyak masa, akan kuterjah semua belog.huhu...Tapi, Yayan tak bg lama2 dok depan PC, dia jeles...hehe

si kiut lavender berkata...

yeah...terjah menerjah

M@W@R Q@SeH berkata...

tq ye Nur :)