Selasa, 22 Mei 2012

Home » » .:: 2012 | Belum Pernah Ketemu ::.

.:: 2012 | Belum Pernah Ketemu ::.








Pejam celik pejam celik tak lama lagi nak masuk bulan Jun kan.

Pasti ada yang kecutkan..!

Banyak kot benda yang belum selesai.
Bila di fikir-fikir bertambah kecut jadinya.

Yang akan di akad , lagilah kecut ye dak..?

Buat kamu, Tenang-tenang..!
Aku sentiasa ada di sisi kamu..InsyaALLAH.

Okeyh, berbalik pada tajuk.

Itulah realitinya. Nak masuk bulan ke enam tahun 2012,

Aku masih belum berkesempatan bertentang mata dengannya.

Percaya atau tidak..?
Silalah percaya, sebab inilah kenyataan..!

Di sebabkan perkara ini di amanahkan pada aku,

Maka rela terpaksalah untuk aku menguruskan pertemuan dua mata aku serta dua matanya.

Ermm..mengeluh panjang aku bila fikir perkara ni.

Sebenarnya ianya mudah, tapi bila di pandang remeh
Maka beratlah jadinya..!

Pernah terfikir mahu di layangkan saja kiriman.
Tapi di bantah keras…!

Alahai..lagi bertambah-tambah buntu aku dibuatnya.
Ini minggu akhir..minggu depan aku akan super duper sibuk.

Nak tak nak aku kena bertindak segera…



Kata Hati : Errrrr..ketaq lutut haihh..!

.

50 ulasan:

::CIK LYNN:: berkata...

eh...cik nur pn nk kawen ke? =p

Ardini Izzati berkata...

Bolehlaa tu jumpa nanti :)

Ayu berkata...

ehem...ehem....Nur dah nak nikah ke?Teheeee.....:D

ecadwinkyasha berkata...

xnak ajak eca ke?hehehe
tunggu tunggu berita baik ciknur tau!

fizafantagiro berkata...

bertentang mata ngan sape Nur ? a'ahh kan .. kejap je .. dah nak masuk june ..

nanieydotcom berkata...

selamat menyiapkan segala persiapan Nur. InsyaAllah semuanya akan settle :) :)

Miss uCu berkata...

smile here:) cool..

BERT berkata...

ehem2.. sape yang nak kawen tu.. cik nur kah??

Reena Sidek berkata...

nur dah nak kawin ke???
kalau nur pengantinnya... tahniah :)

Nyue berkata...

xpe cik nur...mungkin ad hikmah nya :_)

dieyna berkata...

simboliknya cerita.. nak bertentang mata dengan siapa??? Si dia ke? hehe tak lama lagi hilanglah title bujang trang tang tang

aku HaniAsyira berkata...

wedding planner ke ni cik nur??

Aine Ainun berkata...

hehee...
gempak je ayat tersirat tau...=))

jangan ketaq ketaq...tapi kalo akak mst gigil terus//hihi

Unknown berkata...

entry nur selalu buat deqla tertanya..anda penuh misteri la nur..haha...nur nk bertemu ngan sape ni?? cer citer bg teranggggg.....

~Cik Sweety~ berkata...

cik nur nak bncang sal bertunang ke?? kemain lagi ketaq lutut yea..(^_^)

ejulz berkata...

smoga dipermudahkan urusan.. :)

Abang Karu berkata...

Waaahh...! Dh nk naik pelamin ek..? Tahniah2 (^_____^)

fieda berkata...

masa ni mmg sekejap jer berlalu.

Arina Shamsul berkata...

DIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIKKKKKKKKKKKKKKKKKKK!!!!!
kamu nak kawin ke?

huhuhu.

Si Matatajam berkata...

Apa citer sebenaqnya ni

Syed Salleh berkata...

Relaks2.. jangan stress !


(http://syedsalleh.blogspot.com/)

Masha Meisters berkata...

berat je bunyinye Cik Nur...insya'allah dipermudahkan..hihi

ReramaBiru berkata...

~gudluck untuk awk..awk mesti boleh :)

afzalsukasuki berkata...

haha saya plak rasa berdebar2..macam sy plak yg nak jmpa awk hahaha

Cikrosecute berkata...

kejap betul waktu berlalu....tua semakin menghampiri...

☻Cik N!sya Sch3wlala™☻ berkata...

good luck! hoho ;)

Cik Ai berkata...

erkk..sapa yg nk kawin tu ciknur?
wahh smp ketaq lutut nih..haishh

Cik Ai berkata...

erkk..sapa yg nk kawin tu ciknur?
wahh smp ketaq lutut nih..haishh

Ruse Sulaiman berkata...

Bertentang mata dengan siapa tu? tenang saja.. baru hilang rasa gugup tu..

9n0L4 berkata...

hadoiiii cik nur ni main kate² pulak. tak paham ni. hehe.

Chic Na berkata...

cik na pun ketaq jgk. tetiba. hihi.. rileks nur. pelan2 drift. everythings will be ok. jgn lupa baca bismillah. :)

Yumida berkata...

haaaaa...cik noor bakal jd rj sehari ke..ehem2

..cik hana.. berkata...

cik nur dah nak kahwin ke? congrats dear....semoga berbahagia hingga ke hujung nyawa ya :)

whitecappuccino berkata...

nur dah nak kawin yer?

whitecappuccino berkata...

nur dah nak kawin yer?

Liyana Anuar berkata...

haa? tak fahamla..cik nur nak kahwin ke??

Unknown berkata...

begitu cepat masa berlalu. yg nak nikah tu tahniah ya cik nur..hehe

Unknown berkata...

cik nur nak kawin ker??????

aReLaN berkata...

saya pon dok ketaq lutut ni.dah nak masuk bulan 6.saya nye kenduri bulan 8.satu apa pon tak prepare lagi.waaaaa

aReLaN berkata...

saya pon dok ketaq lutut ni.dah nak masuk bulan 6.saya nye kenduri bulan 8.satu apa pon tak prepare lagi.waaaaa

aReLaN berkata...

saya pon dok ketaq lutut ni.dah nak masuk bulan 6.saya nye kenduri bulan 8.satu apa pon tak prepare lagi.waaaaa

Tanpa Nama berkata...

uwaaah nak kawen kah ? :)

are_lin@yu berkata...

nak jumpa kekasih hati ke nur..hehe

BERT berkata...

anda di tag.. hihi soriii :))

http://viniyamey.blogspot.com/2012/05/segmen-saya-blogger-awesome-cool.html

teha berkata...

rilek2.. hehhe :)

Unknown berkata...

haaa.. mcm da dpt tgkp je...nur nk tunang ke? atau sape2 yg lain?? tgk baju lip lap lip lap tu...mcm ada majlis yg akn berlangsung...

lelamaisara berkata...

Nur ke nak kawin..ke sape..wah Nur selalu buat orang tertanye2 la....

Unknown berkata...

Nak kahwin ke Cik Nur? :) Tahniah. hee

Unknown berkata...

Wah, dah nak kahwin rupanya.

si kiut lavender berkata...

wah...kita tumpang ketaq sekali na...^^,