Khamis, 3 Mei 2012

Home » » .:: 4 Soalan Mudah Jeee.. ::.

.:: 4 Soalan Mudah Jeee.. ::.





Khamis , 3 Mei 2012.

Alhamdulillah, Masih di berikan kesempatan mengudarakan diri di sini.
Syukran YaALLAH.

Semua gara-gara aku terlupa nak masukkan adapter lappy ke dalam beg.
Habis tergendala semua rancangan.

Tapi masa tak di sia-siakan begitu saja.
Semuanya di isi dengan menyiapkan persiapan penting tidak lama lagi.

InsyaALLAH, jika berkesempatan, aku akan terjah ke blog kalian seperti biasa.

Sebelum tu, aku nak minta tolong kalian jawab 4 soalan mudah di sebelah kiri blog ni ye.
Contohnya seperti gambar di atas.

Tak banyak soalan, cuma 4 jeee..!
Bolehkan...? 


Kata Hati : Al-Fatihah buat arwah Bob Kuman...!

.

22 ulasan:

Yana Libra berkata...

dah jawab dah pun..hehe~

aku HaniAsyira berkata...

xmaw jawab.. keh2..


jwab dah.. =)

Aine Ainun berkata...

hihiksssss.....

yang tak tahan tu ada nama Mama Arina=))))

sat akak tgk poll tu...hihikssss

pasni akak nak buat poll nama Nur lak la, gud idea=))

~Sweet Honesty~ berkata...

pesal ade name big boss lak kt sane tuh?? hihi..ngengade jek erkk.. done jwb dh..(^_^)

ecadwinkyasha berkata...

muahahaha..bukan 4 j..sampai ke 7 eca jawab survey ne..

klik2 milkAdeal :)

::CIK LYNN:: berkata...

cik lynn dah...=) msti la cik nur yg peramah ni...=)

Misya Mialen berkata...

pemiliknya ialah, cik nur ;)

Yumida berkata...

wokeh sis...sy g jwb skg :)

Chic Na berkata...

haha.. cikna dah jwb dgn ikhlas nur. harap segala persiapan penting tu berjalan dgn lancar. :)

teha berkata...

kite dh jwb.. hehee :)

Cik Penguin_Solehah berkata...

ok,insyallah akan jawap=),al-fatihah untuk arwah bob lukam jugak =')

Cik Penguin_Solehah berkata...

ok,insyallah akan jawap=),al-fatihah untuk arwah bob lukam jugak =')

Cik Aini Lavender's berkata...

cik nur...sihat ke?lama x ganggu hidup ciknur.qendu lah.hahaha

ai dh jwb dh suma solan tu,ingt nk jwb yg solan no 1 tu (ini blog mama arina...nti kang ciknur sentap lak)hahaha

Arina Shamsul berkata...

persiapan penting????

mana soalannya dik..tak nampak la..huhu.

@ deqla manjew berkata...

deqla da jwb 4 soalan mudah tu.. tp kdg2 x betol jugak menda tu..sbb deqla punya jap2 lain jwpnnya..jap2 lain...haha...

9n0L4 berkata...

camne nak buat soalan cenggitu? ;)

Masz Sidek berkata...

ok... dah jawab... ;)

are_lin@yu berkata...

soklan apa tu..ayu tak nampak pun.hehe

YaYaNsMuM a.k.a YM berkata...

Buat keje elok2 yer...smoga dipermudahkan...:D

dyabunga berkata...

susah sgt lh soklan tu..hahahah

mira maisara berkata...

uiii.. tak boleh bawak main benda nie..

Errah berkata...

dah jwab cik nur...hehe..sape mama arina tu???