Khamis, 24 Mei 2012

Home » » .:: Sibuk Lagi...! ::.

.:: Sibuk Lagi...! ::.





Alhamdulillah. Syukran YaALLAH..!
Masih berkesempatan aku keudara untuk hari ini.

Dan syukur juga bila urusan yang aku ceritakan di [ SINI ] telah pun selesai.

Alhamdulillah…!

Makanya, buat pertama kali pada tahun 2012
Dua pasang mata sudah pun bertemu.

Dan aku maintain boleh kawal ketaq tu.
Tapi dia, lagi jelas kelihatan ketaq tu..!

Releks bro…! Kalau jodoh tak kemana..! #hahahaha….gila kenyataan nihhh..!

Ingatkan hari ni aku tak sempat keluarkan entry.
Almaklumlah hari ni luar biasa sibuk sikit.

Nampak tak gambar di atas. Gambar lama.
Macam itulah cuaca sekarang ni. Cantik sungguh..!

Sangkakan mendung sampai ke petang,
Rupanya hadir mentari di tengah hari.

Sehangat perdebatan yang berlangsung sebentar tadi.
Dan sekarang baru je selesai.  Hasilnya pening..susah hati..dannn letih…!

Lepas ni nak kena keluar lagi.
Ada kerja yang perlu di settlekan segera.

Kalau tertunda lagi, bertambah kepeninganlah lagi jawabnya.
Jadi mohon maaf jika aku tidak sempatan membalas kunjungan kalian ke sini.

InsyaALLAH jika kudrat masih berbaki, malam ni aku terjah ye..!



Kata Hati : siap-siap nak keluar ni…!

.

29 ulasan:

Masz Sidek berkata...

nur suka buat org tertanya.... hehehe

insya-Allah... semoga segala urusan yg perlu di settlekan dipermudahkan... :)

nanieybarnieylurviey berkata...

semoga Allah mempermudahkan segala urusan Nur.. Amin.. InsyaAllah..

Suke tgk gmbr mcm kt atas tu.. Tenang and lapang je dada.. Hilang masalah seketika.. :)

@ deqla manjew berkata...

owhh... nur jumpa org nk bg kad kawen kan?? yg pasti bkn nur yg nk kawen kan? org lain kan? cuma..deqla nk tau sgt sape yg nur jumpa tu? menjadi tanda tanya ni.. ?????????

Yana Libra berkata...

cik nur ni suka wat teka-teki la..huhu..nak tau :(

are_lin@yu berkata...

hati2 cik nur..selamat menjalankan tugas ;-)

Nyue berkata...

sibuk2 pon..jaga kesihatan yea cik nur :)

~Sweet Honesty~ berkata...

apa la agaknya yg di peningkan tu yea cik nur..(^_^)

Chic Na berkata...

selamat membizikan diri nur. debat ptptn ke? hehehe.. take care ya. :)

uncHa berkata...

tahniah :)

Yumida berkata...

ehem...siapakah....sure hati meronta2 kepingin mahu berjumpa..hikhik

aRa ❤ aFiq™ berkata...

singgah cni dr blog ayu..

jemput dtg blog izara :))

bukanretis berkata...

wahwahwah !

Hazimah Abdullah elayes CHe MaH berkata...

hehe..che mah singgah sini jenguk blog cik nur..smoga sgaka urusan diprmudahkan oleh Allah..insyaAllah..

9n0L4 berkata...

cik nur bertunang ehhhhhhhh. huhu. saket otak pikirkan entry tersirat ni. ;)

Arina Shamsul berkata...

o'o..mereka sudah berempat mata la..hihi..

kawal ketaq2 tu dik..hehehe.

haraf semuanya berjalan lancar ye dik :) amin~ take care

aReLaN berkata...

cik nur nak kawen betul ke ni???1st time jumpa tunang tahun ni??hmmm..pening2

aku HaniAsyira berkata...

cik nur balik dah??

baik2 buat kerja tue ei.. jaga kesihatan jugak... wat slo2 supaya tak kelam-kabut

syahirooAhmad berkata...

ha.. cepat terjah! penat tunggu dia.. lala.

Dak Fisha berkata...

kerja leklok tau cik nur :)
jangan lupe jaga kesihatan jugak :D

Cik Aini Lavender's berkata...

hahaha
amboi ciknur,bro tu plak yg ketaq bila tgk ciknur ye =p

erkk,
kiranya nih ketaq lutut ciknur tu dh ilang lah kan.hehehe

Ummi Iman berkata...

Semoga mentari terus bersinar :)

IntaNBerliaN berkata...

ooo sudah bertemu lah ni yer... hihiii

pinkcolour82 berkata...

terjah tau..hehehehe

fizafantagirO berkata...

yunk , sis paksa ni :p

http://dismybelog.blogspot.com/2012/05/segmen-saya-blogger-hot-by-chegu-along.html

lelamaisara berkata...

cik nur nak kawin ea....

buat akak tertanya2 la...

Yumida berkata...

klo cik nur free...join segmen ni :)

http://umikasum.blogspot.com/2012/05/segmen5-sebab-anda-suka-dia-add.html

BERT berkata...

takpe.. selesaikan mane yang penting dlu.. pastu bleh la blogging baleik yaa

etuza berkata...

hidup yg normal macam tulah sibuk ja..kan cik nur. apapun ambil jg rehat ya..

::CIK LYNN:: berkata...

ehem2...hehe