Ahad, 27 Mei 2012

Home » » .:: Aku Penyamun...??? ::.

.:: Aku Penyamun...??? ::.





Tajuk bikin panas daaaa....!!

Minggu ni asyik sibuk..sibuk..sibuk kan..?
Bosan pula rasakan.

Tapi apakan daya. Tak dapet den nak ngelak.
Esok ada kenduri dekat Ipoh.

Isnin pula kena submitkan segara urusan yang bikin aku serabut minggu ni.
Harapnya, semua berjalan lancar seperti dalam perbincangan.

Jadinya, minggu depan pun aku sibuk lagilah..!
Maaf pada kalian yang tak jemu berkunjung ke teratak ini.
Terutama buat GENG SEGAR FOLLOWER.

Mohon maaf sangat-sangat ye…!
InsyaALLAH , jika selesai semua urusan aku akan terjah teratak kalian pula.

Buat masa sekarang ni aku hanya boleh curi-curi masa je.
Bila tercuri-curi, aku terasa macam penyamun di blog sendiri pulokkk..! Hihihihih.

Rasa je, tapi tak naklah jadi penyamun..!
Tak tenteram hiduppp ooooo..!

Apapun, insyaALLAH…Keadaan akan kembali seperti biasa.

Tungguuuuu…! Tapi ada ke yang nak tungguuu...?
Hahahahaha...!



Kata Hati : Ada pengumuman peting mahu di buat, tapi belum sempatlahh..!

.

32 ulasan:

Chic Na berkata...

penyamun tarbus kot. huhu.. minggu dpn je kan bz. pastu minggu dpn lg satu dh free kan. k, cik na tunggu. :)

aku HaniAsyira berkata...

cik nur baik2 yea.. bz2 tuh..

*pengumuman apakah??

YaYaNsMuM a.k.a YM berkata...

takpe...settlekn semua dulu, k?bila dh setyle, bru hati tenang nk post ke, bw ker...:-)

dyabunga berkata...

dya akan tunggu..hihi

::CIK LYNN:: berkata...

xpa...settle kn dlu urusan nur tu...=)

StuntWomanWho :) berkata...

curik2 yaa . hahaha , btw . uruskan masa dgn cermat . jgn kelam kabut . nanti tak menjadi :0

Ayuni berkata...

nk tahu pengunguman tu!

Miss BaNu berkata...

xpe cik Nur..selesaikan apa yg penting dulu yer =)

Si Matatajam berkata...

Alahai Nur curi masa ja bkn yang lain kan. Tak payah sampai cop jadi penyamun he he.....

etuza berkata...

maaf di terima, saling memaafkan amalan yg baik mengurangkan tekanan..

Yumida berkata...

penyamun d blog sndiri..hihi..cam kelakar la...selamat berkenduri sis

Arina Shamsul berkata...

takpe dik..selesaikan dulu mana yg penting ye...

kak yang akan menungguuuu....

rindu dengan kamu dik..sebab jarang dah jumpa nama kamu di shout dan ruang komen akk..huhu..


hah?ada penguguman penting?eeeeee,,tak sabarnya nak meleraikan segala persoalan di kepala hotak akk selama ini..ngeeee..


take care dik :) miss u ..ngeeee

nanieybarnieylurviey berkata...

busy betul nur minggu nih.. hehe.. semoga cpt selesai segala urusan. Amin :)

Yana Libra berkata...

pengumuman apa tu cik nur????

pinkcolour82 berkata...

LOR,,,PENYAMUN KAT BLOG SENDIRI RUPANYA.......hehehhhhe.
ingat ape la td....SUSPEN Je

IntaNBerliaN berkata...

wah... nk umum apa tu :-)

ecadwinkyasha berkata...

apa yg nak diumum tu cik nur?.xsabar pula..nak buat GA ke?..ke nak jmpt kenduri nasik minyak?.hehehe

Masz Sidek berkata...

pengumuman apa tu nur... tak saba nak tahu... :)

are_lin@yu berkata...

take care nur..buat kerja elk2..hehe

@ deqla manjew berkata...

haha..bkn penyamun la nur..tp dah mcm kaki ngendap pulak deqla tgk..hihi...

~Sweet Honesty~ berkata...

pengumuman apa la agaknye tu yea..mcm pnting sgt jek..owhhh..cpt2 umumkan yea.. tak sabar nk tau..(^_^)

Dak Fisha berkata...

cian cik nur. take care yer. hehe :)

9n0L4 berkata...

rindu same cik nur ni. ;)

Masha Meisters berkata...

kita tunggu same2 eh...hehe

fizafantagirO berkata...

ngehhhh.. suspen jeks Cik Nur ni ingat Cik Nur g samun sape tadi :p ..

lelamaisara berkata...

akak tunggu Nur...heee

wan nurul hezrina berkata...

hehe penyamun??dasyat..tulah skangniepun nurul sibuk juga..sik bz bz bz bosan dah semestinya

Zaza Ridzlan berkata...

cik nur... =) lama x bw..sbk keje...hari ni bru dpt update blog.. =) sht ke..

Dieyna berkata...

tertanya-tanya mana ciknur prgi, rupanya sibuk.. datang mengambil sesuatu

cendol berkata...

HAHAHAkk tangkap penyamun ni !!!

Misya Mialen berkata...

moga semua berjln lncr;)

mdmZ berkata...

kite tungguuuuu.hihihi.