Rabu, 9 Mei 2012

Home » » .:: Perempuan Celaka...!! ::.

.:: Perempuan Celaka...!! ::.



Malas nak bebel panjang, yang pasti aku sangat marah..! Ketika menaip entry ini pun, jari jemari aku mengeletar semacam..!

Andai perempuan itu ada di hadapa aku, pasti LUMAT..! Kalian yang melihat pun pasti akan marah...!

Nak di labelkan apa lagi dengan perempuan macam tu..? 

Maaf, aku tak mahu upload video tu di sini, kalian boleh terus pergi ke AmazingNara atau KLIK SINI .

Kredit kepada AmazingNara


Kata Hati : Aku tak sanggup tengok sampai habis, yang aku tahu kedua-dua perempuan dalam video tu lebih teruk daripada CELAKA....!!

.

36 ulasan:

uncHa berkata...

apakah yang sudah terjadi?

Iza Zaty berkata...

memang pun kak . sye pun dh tengok .. kejam betol. yg rakam video tu pon bukan nk halang -.- ape nk jadi la..

Eima Ari berkata...

ni yg tgh heboh kat FB pompuan pkul budak kecik tu ke???

Eima tak sanggup nak tgk..kalau semua org dok maki2 cnfirm teruk dia dera budak tu...='(

Arina Shamsul berkata...

akak tak nak tengok la dik,akak tengok tajuk pun akk dah benci,kalau tengok kang ada pulak yg migran..hihi.

nanieybarnieylurviey berkata...

nangis nur tgk video ni.. celaka la betina ni.. sedih tgk baby tu.. apa dosa baby tu sampai buat mcm tu

Iena Eliena berkata...

mmg teruk..
sekejam2 manusia
yg record tu lg super duper bodoh
patutnye selamatkn budak tu
ini tidak dok record je

~Sweet Honesty~ berkata...

wahh..apa yg bt cik nur marah?? jap nk tgk dulu video tuhh..

yana halim berkata...

akak memula tengok kat fb dlm kol 12 gitu, pastu nmpk nara share pulak time lunch tadi. hoh....sakit hati betul masa tengok tu. kalau ada depan akak, bukan yg memukul tu aje akak belasah....yg ngambik gambo tu sekali akak rasa nak belasah jugak. gile diorg nih. harap masuk jel. *&&%#%&....trauma rasanya akak sorang2 kat opis nie tadi.

fizafantagirO berkata...

mesti video baby kena pukul tu kan ? sis baru post pasal tu tadi .. sakit hati tgk .. kejam ..

Masz Sidek berkata...

Ya Allah nur.... memang celaka betul perempuan tu... yg ambil vidoe tu pun sama gak... sedih tengok diorang pukul budak tu...

Chic Na berkata...

Ya Allah. cik na tgk skejap je nur. tak kuat nk tgk sampai habis. menitik air mata. terbayang anak2 buah cik na. mmg celaka & kejam giler pompuan tu. rasa nak cari & bunuh je dua2 org tu. hrp2 ada yg dpt ambil tindakan segera. kesian baby tu. :(

izan mama mia berkata...

amboi..marah betul cik nur...sat nak g tengok video apa yang jahat tuuu...

@ deqla manjew berkata...

kekejaman ke apa ni?? huhh... baca entry pun rasa nk mrh jew..wlupun deqla x dpt tgk kat opis (kena blocked)..tp deqla dpt rasa mmg celaka itu pompuan!!.. rasa mcm x sggp la nk tgk..deqla jenis seriau kalo tgk kejadian2 yg kejam...

Zaza Ridzlan berkata...

tak tahu nak ckp apa tp mmg geram sgt2...byk btl kes2 dera kanak2...

keeya mustafa berkata...

tgk la nti, pasti dy dpt blsn kt dunia ni jgk,,skrg mmg karma, kalau buat jht mmg dpt blsn lg teruk dr ape yg dy buat..

izan mama mia berkata...

dtg lepas tgk video tu...yaa cik nur...mmg kejam,zalim jahat...dll..betol pompuan tu....nk lawan ngan budak kecik...cian budak tu..kucing pun sayang anak...kalau xnak anak tu bg laa kat org lain..geram betol...ish

cha'e berkata...

perghh .. aku pon tak taw nak cakap camne T.T

Chic Na berkata...

cik na dh tgk kt twitter pdrm td, diorg dh war2 kan kat bdn2 yg berkenaan. sama2 kita doa supaya minah2 sakit jiwa tu cpt2 dijumpai.

YaYaNsMuM a.k.a YM berkata...

Memang terganggu emosi YM bila tgk kat FB tadi...benci!

Yumida berkata...

sabar cik nur yg manis lg ayu....
nk terjah jgk....

are_lin@yu berkata...

alahai manusia akhir zaman...binatang lebih penyayang dari manusia..

Anis Nisa berkata...

bos Nisa ade crita gak tdi,tp x sggup nak tgok..x smpai hati..:(

zuhanif berkata...

huhuhu video tu tunjukkan apa? huhuhu tkt nak tgk klu yg menyakitkan ni huhuhu. Smlm punya berita pasal org buang bayi kat tayar kereta pastu baby kena gigit anjing pun sy dah geram sangat2 huhuhu blh bg hint tak video tu pasal apa?

Miss BaNu berkata...

mmg kecoh pasal video ni skrg..

BERT berkata...

tgk dah kat fb tadi.. kisah lame ni.. dah kene tangkap dah pon.. ehhe sbar keh..

aku HaniAsyira berkata...

xtgk lg.. uhuk2..

whitecappuccino berkata...

Tak sangup nak tengok..kenapa ada orang yg sekejam itu..

Lady Milo berkata...

tak dapat tengok., tapi orang yang pukul bayi ni fikir guna kepala lutut kot.

9n0L4 berkata...

bile belas kasihah dh takde dlm hati, cmnilah gayenye.

NY berkata...

dah tgk dlm fb student tadi..yg mendera celaka..yg buat video tu lg celaka! sakit hati amat..katanya hanya dipenjara 18 bulan..x berbaloi lgsg! patut bg 20 thn.dera baby kot! bodoh!

Ardini Izzati berkata...

Dah tengok video tu. Gila kan?

cendol berkata...

Em ni da tersebar bnyk kt fb..x sanggup nak tngok..kejam gile x de perasaan..sejuk2 tgn tngoknye!!

teha berkata...

jahat nyee ! geram betol laa

Ieyza Afieyna berkata...

tau xpe.. binatang pun tau syg kan anak...

Nyue berkata...

nyue da tgk...ee...geram tgk pompuan tuu..daa xde akal ke apa...
sedey..

lelamaisara berkata...

benci sangat tengok video ni...Benciiiiiiiiiiiiiiiiiiii