Selasa, 1 Mei 2012

Home » » .:: Oh..NUFFNANG....Nak BE...! ::.

.:: Oh..NUFFNANG....Nak BE...! ::.







Aku ni nama je dah 2 tahun terlibat dalam dunia blogging ni. Tapi baru sekarang aku tahu tentang Buffered Earnings ( BE ) ni.

Kalau sebelum ni, aku  tengok pemilik blog Welcome To My Life selalu post entry megenai BE.

Aku memang tak tahu apa-apa ni berkerut-kerut dahi bila baca. Al-maklumlah, aku buta sikit bab-bab ni. Otak pula lambat pick up.. Hekekekekeh..!

Tapi bila baca satu ENTRY mengenai BE di blog Haruno Hana, baru aku faham...! Semacam ada sinar baru pula rasanya ketika tu..! <--- Ayat memang tak boleh belah...!

Bila semak Nuffnang . Rupanya selama ni aku pernah dapat BE. Tapi aku tak gunakan kelebihan BE ni sebaik mungkin. Kasihan aku..!

Sekarang ni, aku dah tak ada BE. Gambar di atas tu, BE terakhir aku pada bulan April. Sekarang ni, menunggu BE yang terbaru. InsyaALLAH kalau ada rezeki, mana tahukan.

Tapi cuma satu je yang aku nak tahu dari kalian megenai  BE ni.

Macam mana ye kita nak dapat BE ni..? Ada siapa-siapa boleh tolong jawabkan...?


P/S : Selamat Hari Pekerja dan Selamat Bercuti...!


Kata Hati : Nak BE..! Nak BE..! Nak BE..! <--- Tolong buat nada suara upin ipin ye..!.

22 ulasan:

YanaHime berkata...

huhu! nak jugaaaakkk!

*boleh ka macam tu??*

ienaeliena berkata...

dlu cik iena selalu dpt BE
tapi sejak register churp2 sebulan yg lepas..
nuffnang da xdpt BE..

kalau dpt BE cpt sket duit naik (^_~)

9n0L4 berkata...

wahhhhhhhh cik nur ade BE. kite tak pernah sx pun dpt BE. :(

Arina Shamsul berkata...

akk pun buta juga mengenai BE ni dik..hahaha

pet berkata...

bestnya dpt BE :)

Chic Na berkata...

sy lg la langsung xfaham nur. nnti nur da terer, ajar cikna plak ye. :)

Mak Lin berkata...

kite xprnh dpt BE (>____<)

ecadwinkyasha berkata...

rajin-rajinkan antar ticket kepada nuffnang..dan rajin2xkan update survey.hehehehe.

eca tolong klik2 polo sedan yer.. :)
tanda semangat spya cik nur teruskan berblog :)

Ayu berkata...

ym dah majuk ngan nuffnang, huhu. Join advert pulak skg nih.yela,nk dpt BE nuffnang ssh kemain lg.

~Cik Sweety~ berkata...

cIK Nurrrr... rajin die singgah blog cik sweety yeee...mekasih yeee..ne nak ucap selamat bercuti sehariii..esk smbung lagi kegigihan bekerje yee..(^_^)

Yana Halim berkata...

ikut nasib je. huhu..

Unknown berkata...

Actually ada banyak tips yg boleh dipraktikkan macam maintainkan unique visitor, jawab survey dan blogger bio dengan betul. haaa... lebih kurang macam tu lah.

Nurul Aisyah berkata...

sy pun x tau ape tu BE..sy nak baca la dulu apa kak hana ckp..

Liyana Anuar berkata...

saya sampai skang tak berapa faham sangat ape BE tu..

akuamir berkata...

ape bende niehh??? O.o

aReLaN berkata...

hehehe..yang penting sabar.BE ni depends on pengiklan nak iklan barang apa.so mesti la ada target reader dia.kalau reader blog kita tu adalah target reader pengiklan,dapat la BE.selalu lah hantar tiket kat nuffnang tu ye tanya pape.kalau dah tau pon,buat2 macam tak tau.gudluck k.

are_lin@yu berkata...

ayu pun tak pandai bab ni..tak prnah pn dpt be..huhu

Unknown berkata...

hana tau sal BE kat blog Kak Shida.. duniashida.blogspot.com .. ada tips nk dpt BE :)

Solehah Shamsuddin berkata...

solehah xpnh dpt BE.hurmmm

Aine Ainun berkata...

Akak lg x pnah dpat BE=))

dya nasir berkata...

sama lah kita.. dya tahu pasal be ni pun dri blog arelan..hihi

QasehnyaRania berkata...

ha tu dia arelan dah bagi tips :D