Jumaat, 4 Mei 2012

Home » » .:: Bloglist April 2012 ::.

.:: Bloglist April 2012 ::.





Seperti yang kita tahu, sekarang ni dah masuk bulan Mei.
Jadi, kalau kalian datang dari Segmen BLOGLIST APRIL 2012 
Yang di anjur oleh Blogger Otai a.k.a BEN ASHAARI .

Maka dengan rasa sedihnya ingin memalumkan kepada yang terbabit, 
Senarai BLOGLIST APRIL 2012 , telah di padamkan dari blog ini.

Jutaan terima kaseh buat kalian yang sudi bertukar link dengan aku.
Jasa baik kalian amat aku hargai.

Tidak semua yang berasa dalam senarai bloglist April 2012 aku buang.
Ada sesetengahnya aku tarik dan masukkan ke dalam bloglist sahabat aku.

Apa-apapun, jutaan terima kasih yang tidak terhingga buat kalian..!

InsyaALLAH, jika ada masa hari-hari aku akan BW ke semua blog yg ada dlm bloglist. tak kira dia berupdate ataupun tidak. 

Jadi, siapa yang rajin update, boleh masuk senarai bloglist aku..!


Kata Hati : Hujan lebat di luar...! matalah macam mengantuk sudah..huhuh.

.

18 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Nisa ade..yihaaa.. :))

Unknown berkata...

terima kasih cik nur :)

Liyana Anuar berkata...

bestnye hujan..kat sini panas..huhu..nak ngulor pun tak best~ :p

YanaHime berkata...

hehe! tq ciknur...sudi gak bersahabat dgn kita

Unknown berkata...

alahai sedihnya. heheheh. tetiba.

fisha tak padam lagi. malas pulak.hehe

9n0L4 berkata...

ade lagi sambungan utk bloglist jun. ;)

Ayu berkata...

Yesss!! seb baik Nur dah lama pilih YM jadi sahabat..hehee..

owh yer, Nur. kat Nasi kerabu tu mmg bwg.Jeruk bawang. Nape, Nur?Nur pnh makan tak?sedapp tue..

aku HaniAsyira berkata...

sy macam mana?? keh2..

Chic Na berkata...

nur, nanti ganti dgn bloglist May pulak kan. rajinlah nur ni. :)

whitecappuccino berkata...

nak masuk bleh? http://whitecappuccinol.blogspot.com/

Khai_Sol berkata...

alamak dah bulan 5.. exam nak dekat,takut lah=.='

::CIK LYNN:: berkata...

sama la...sedey nk delete tp kalu dh byk widget, msti la blog jd brat...huhu

Miss Syahbanu berkata...

bye2 april..luv april hehehe..
welcome MEi...moga semuanya menjadi lebih baik utk kita di bulan2 mendatang..aminnn

Unknown berkata...

datang pepagi sabtu. semoga cik nur terus ceria n bahagia .

~Cik Sweety~ berkata...

blog cik sweety ade keee???hihihhi

fizafantagiro berkata...

hihihi mekasih Cik Nur :) CN pun ada dlm bloglist sis :)

dya nasir berkata...

dya pun dah padam bloglist april..huhu..

Arina Shamsul berkata...

akak tak padam lagi dik..hihi.baru plan nak padam..ngee.