Sabtu, 12 Mei 2012

Home » » .:: Mee Bandung Mudah Gilerrrr...! ::.

.:: Mee Bandung Mudah Gilerrrr...! ::.





Tengok tajuk..! Tengok tajuk..!

Tak payah tunggu nak ke Bandung,
Sendiri pun dah boleh buat.
Sebab ianya terlalu mudah..!

Sila percaya okeyh..! 
Memang sangat mudah nak sediakan.
Kalau tak tahu masak pun boleh buat.

Cuma perlu ikut arahan je.
Main campak-campak pun dah boleh siap tau.

Tak percaya lagi...?
Lepas ni, cepat cari bahan buat mee bandung ni dekat kedai tau..!

Bahan apa yang perlu di cari..?
Jom usha bawah ni.


Gambar Dari Abang Google


Haaaa..kan..!
Mudah dan cepat.

Sekarang percaya tak?
Percayalah, yang tak pandai masak pun boleh buat.

Cuma perlu ikut arahan jee..!
Bahan-bahan yang lain, macam udang, tomato, bawang bawang dan daun sup tu,
Semuanya tambahan sendiri.

Kalau nak rendam saja macam maggi tu pun boleh je.
Cuma yang aku masak ni, guna kaedah menumis.

Macam mana cara pun tak apa. 
Semuanya bergantung pada kreativiti sendiri.

Jadi, kalau tak tahu nak makan apa untuk menu petang ni,
Bolehlah cuba Mee Bandung segera keluargan AgroMas..!


Kata Hati : Memang sedap..! Terasa macam makan dekat kedai je tau..!

.

34 ulasan:

~Sweet Honesty~ berkata...

okehh..nnti nak cari mee bandung peket tuh..msti soooodaapp.. mcm dah terasa kt tekak ne haa..(^_^)

Anis Nisa berkata...

tak pernah rase pulak yg segera,nmpak mcm sdp...:)

9n0L4 berkata...

arghhhhhhh. lapornyeeeeee. huhu.

CiK FizA berkata...

sedap ek mee bandung agromas tuh? klu kat kolej kediaman mmg x sedap la nak makan sbb xde bahan2 sampingan yg menambahkan lg kesedapan mee bandung tuh. Ngee :DD

Pka Rahim berkata...

wowww sedappp nya.!! da la lapar ni. hehe :)

Noor berkata...

haahaa..patut la cpat dan mudah..tapi mmg xthn tgk udang besar tu..mcm sdap je..

Masha Meisters berkata...

memang sedap...boleh order ke ni? hee

Miss BaNu berkata...

sedapnya dh la belum mkn lgi ni hehe..

Sally Yatiey berkata...

Nampak sedap. Hehe.

Aine Ainun berkata...

Nur buat akak terliur,
pasni sure akak cari kat kedai..;)

skrg akak nk cr yg snang2 cmni je..
Sebab mood rajin masak da takde...huhu

Zaza Ridzlan berkata...

uwwaaaa, zaza lapaq...td sempat makan ns dgn telur goreng je...tgk mee....dh kempunan dh..hukhuk

Zaza Ridzlan berkata...

uwwaaaa, zaza lapaq...td sempat makan ns dgn telur goreng je...tgk mee....dh kempunan dh..hukhuk

maslin berkata...

mmg mudah myediakan...amat2 bguna tuk kiter yg x pandai memasak ne...
tgk mcm sedap jer....terliur kiter di buatyer...:-)

Masz Sidek berkata...

tengok rupa pun dah nampak sedap nur... :)

KuuSyafiqah(FS) berkata...

suka sangat mee bandung.!
baru tahu mee bandung ade yang segera macam ni. hahaa.
nanti pergi beli ah.
thanks.!

Cik Aini Lavender's berkata...

hahaha..mati2 ingt ciknur masak tau,mksud ai bkn dr mee bandung segera tu.
haishh trs rs lapo nk mkn mee bandung..abis la diet ai ciknur oii :)

✿ Nani ツღ berkata...

mee bandung pun ada segera...hehe..
tak pernah jumpa lagi...

AiSyA LiEzA berkata...

ehhee.. sdpnya.. smua dah mudah sekarng.. xD smua segera jekk.. hehe

Chic Na berkata...

senang la lepas ni nak wat mee bandung. instant je. hihihi.. :)

~Sweet Honesty~ berkata...

psssttt....blum lgi..nape?? cik nur nk ajak sweety meronggeng kee?? hihi

@ deqla manjew berkata...

cik nur mmg suka buat org terliur..haha... tp deqla skng tgh kenyang, x terasa sgt la..hihi...betul tu, x yah ke bandung pun mmg da boleh dpt mee bandung kat sini... :p

etuza berkata...

cik nur hebat air tangan memasak...
cik nur selamat hari guru, selamat hari ibu dan selamat hari jururawat..percaya tak kita kalau ibu mesti dpat rasa guru, ibu atau jug jururawat. betul kan..

lelamaisara berkata...

Wah...belum rasa yg segera ni. Mcm sodap jaaa...perut tgh lapaq ni

Ummi Iman berkata...

Belum pernah cuba yg ni... Nampak sedap je dgn bahan2 tambahan tu :)

Tinta Lana berkata...

Salam nur..err..nk cuba! hahaha, nampak cedap la nur punya :)

Dieyna berkata...

boleh try.. semalam datang blog nur nak baca entri ni.. lepas tu keluar page.. lebih kurang gini katanya, permission denied... huhu

YaYaNsMuM a.k.a YM berkata...

fuhh!!ini sangat mudah nieh...creative Nur yer...tambah2 segala.Bagus2..:)

Cik Nur berkata...

Cuba jgn tak cuba.. :)

Cik Nur berkata...

sedap tau nisa, mudah dan cepat.. :)

Cik Nur berkata...

makan..makan..makan... :)

Arina Shamsul berkata...

hahahaha..cis!! akak tak sabar scroll bawah nak tengok resepi mudah tu,sekalinya cam paket maggi dah..haahha..

tapi bakal dicari bandung yang ini dik..hahaha.

Ruzzezanie berkata...

gua dah la tgh diet ni. lu bikin gua lapa plak. grrr!! mekasih kasi gua lapo. :)

wan nurul hezrina berkata...

ada ek nur?asal nurul tak pernah jupe.mee bandung paling sedap kat parit bulat muar..teringat2 jadinya

jaakechik berkata...

banyak rupanya entry resepi dan makannan di blog cik nur ni ya... baru jaa perasan.... tetiba tergodek!