Jumaat, 11 Mei 2012

Home » » .:: Bakal Sibuk...! ::.

.:: Bakal Sibuk...! ::.







Alhamdulillah.
Selamat hari Jumaat Semua..!
Syukran...! Kita masih di sini.

Di saat kemalasan melanda,
Sedaya upaya cuba menyeru MOOD yang hampir menjunam.

Tapi mood tak datang pun.
Sebaliknya kesibukkan pula bakal menerjah.

Berbaki kurang 20 hari saja lagi.
Makin hari makin mendebarkan.
Dan makin bertimbun-timbun ke'bizi'an.

Banyak lagi yang belum selesai.
Tapi tak boleh kalut.
Sebab nanti banyak yang tercicir.

Jadi kena perlahan-lahan.
Agar apa yang di rancang, terlaksana dengan saksamanya.

Buat masa sekarang aku masih mampu mengudarakan diri.
Mungkin pertengahan bulan ini, 
Sibuk bakal menjadi tetamu aku.

Dengan itu, aku mohon maaf kepada semua ya..! 
Terutama buat  GENG SEGAR FOLLOWER
Jika aku tidak sempat terjah ke teratak kalian.

Maafkan aku...!


Kata Hati : Percaya tak, Aku yang lebih-lebih takutnya... Tahape-hape..!

.

28 ulasan:

are_lin@yu berkata...

wahh samalah kita mood tak jumpa g arini..hehe
cik nur nk kahwin ke ;-)

@ deqla manjew berkata...

bz buat bisnes ke apa ni cik nur??

saffiya_aleesya @ echa berkata...

ooo sibuk ekkk..k xpe2 klu tak sibuk nanti rajin2 update tau

lelamaisara berkata...

Tak apa la Nur yang dulu, didulukan..:)

Miss BaNu berkata...

xpe kmi semua pun amat kefahaman disini hehe..

AdilaAzmir™ berkata...

busy kalahkan vip lah nih eh cik nur? hee:D

teha berkata...

bz laa lps nie yee cik nur.. hehe..

Zaza Ridzlan berkata...

ala...cik nur sbk ke nanti...hee, xpelah demi kerja =) cntik bunga atas tu..cik nur buat ke..

Nyue berkata...

biasala kdng2 kita ad bnyk masa...hehehe...dan sebaliknya...

Masz Sidek berkata...

tak pe nur...
bila dah tak sibuk nanti...
nur terjah lah sampai 'pengsan'... hehehehe :p

nanieybarnieylurviey berkata...

busy2 jugak jgn smpai lupa basic needs.. :) heee.. nice la pic tu.. ari ni ramai org hilang mood je.. ayu pun da hilang.. now nur plak..

~Sweet Honesty~ berkata...

xpa xpaa.. dahulukan yg pnting..jgn kalut2..okehh

Chic Na berkata...

bizi ape ni nur? mcm nak berkenduri aje. hehehe.. ape2 pun moga semuanya berjalan lancar spt yg diplankan. :)

aku HaniAsyira berkata...

sibuk napa ni cik nur?? kanapa? kenapa? kenapa?

sy miss something ke? aishhhh..

YaYaNsMuM a.k.a YM berkata...

Nur, busy nape erk?ape yg YM tertinggal nieh?haihhh...takleh jadik nie...ekeke.

Masha Meisters berkata...

nak ke mane ni cik nur? huhu

BERT berkata...

xpe utamakan mane yang penting dlu.. jangan tinggal teros plak hehe

fizafantagirO berkata...

nape Cik Nur? bizi nak buat apa?

Cik Aini Lavender's berkata...

wah..dasyat nih bakal sibuk,
xpe2 siapkan diri siap2 ye..nk mintak tolong ai sdia mnolong cik nur.hehehe

erkk apa kena ngena entry dgn gambo tu,motip?hahaha

Deru Ombak berkata...

Salam Nur..
Apa pun yang Nur lakukan, anty doakan semuanya berjalan dengan baik. :)

sis92 berkata...

uhuk nt bersawang lah blog mcm blog sis tu hahah

Aine Ainun berkata...

takut pasaipa??

erm, semoga urusanMu dipermudahkan Dik Nur=)))

9n0L4 berkata...

sibuk nak ke mane cik nur? takde geng dh la nak main klik². huhu.

akuamir berkata...

samaa laaaahhh~

Sally Yatiey berkata...

Sibuk buat apa Cik Nur? hehe ^_^ Semoga semuanya berjalan dengan lancar.

Tinta Lana berkata...

Salam..ramai juga yang mood tengah melambung2 skrg ni ya. hehehe.

Utamakan yang perlu diutama nur :)

tirahzairi berkata...

slow2 yer....hehe

Arina Shamsul berkata...

aishhh.macam2 dah persoalan di kepala hotak kakak ni dik..

apa ni?apa ni?kamu nak kawin ke dik?nak tunang ke?ke nak...?ke nak??


haishhhhh..tunggu je la..hihihi.
kak doakan semoga semuanya dipermudahkan ye dik :) amin~