Khamis, 3 Januari 2013

Home » , , » D.I.A.M | Selamat Ulangtahun Kelahiran....

D.I.A.M | Selamat Ulangtahun Kelahiran....





Akan ada kesulitan rasanya selepas ni. Buktinya malam ni, aku korban waktu tidur untuk blogwalking. Terlalu banyak hutang dengan kalian yang sudi singgah ke sini. Ucapan terima kaseh yang tidak terhingga yang mampu aku ucapkan setakat ini. InsyaAllah punya masa, pasti aku akan jejaki kalian kembali.

Sebenarnya sukar untuk aku jelaskan disini. Jadi bagi mengelakkan hati mana-mana pihak terluka dan demi keselamatan blog ni, aku gagah pilih untuk berdiam diri saja. Rasanya itu lebih baikkan.

Lagipun, bila berdiam diri tidaklah bermakna kita salah. Cuma kita tak mahu perkara remeh berlanjutan. Tapi kalau dari persepsi orang lain tu, mungkin beranggapan lain. Apapun, lantaklah. Aku tetap mahu D.I.A.M dan ikut saja rentak yang sedang diaturkan..!

Walaupun sukar terima kenyataan. Tapi kini aku pasrahhh..!




Di atas kesempatan ini, Aku ingin mengucapkan selamat ulangtahun kelahiran yang ke-16 buat Siti, iaitu adik kepada Mama Arina. Nur doakan, moga Siti sihat selalu, dimurahkan rezeki dan dipanjangkan usia olehNYA... Ameen..! Sayang Adik Siti...!

Comellkan kek tu...Heeeee... ^__^


Okey, Sampai sini sajalah..! InshaAllah..ada masa jumpa dilain entry yo..!



Kata hati : 2.40pagi....Blogwalking sambil layan chibi maruko chan...!
.

43 ulasan:

Eca Dwinky Asha berkata...

kdg2 diam itu mampu mengubah sesuatu kan?

boni kacak berkata...

adeh..kenapa ni awak?? ada apa2 masalah ke??

ainil fazieda berkata...

Happy Birthday adik Mama Arina :)

Deqla manjew berkata...

ehh.. mn tau besday adik mama hari ni?? happy besday siti yg cantik manis.. rindu pulak pada keramahan siti tu kan.. teringat masa karok mlm tu mesti nk suh deqla yg nyanyi dulu pas tu baru dia follow.. haha..mcm deqla jugak dia ni peminat tegar lagu2 lama.. :)

nuyui a.k.a miss YUI berkata...

lmbt tido la ni ea.. hppy birthday buatnya..

YanaHime berkata...

amboi! awal pagi dh BW

are_lin@yu berkata...

selamat hari lahir buat Siti cute..hihi..lwtnya nur tdo..hiihi

izan mama mia berkata...

Nak diam jugalah....

Nyue berkata...

Nur..kadang2 diam lebih baik..

wahhh..hari ni besday siti ke?
nyue pon nk ucapkan selamat hari kpd siti..semoga dimurahkan rezeki...comel dia..hehee

Zaza Debunga Pelangi berkata...

cik nur, selamat tahun baru..lama dah zaza myepi...hari ni timbul balik...hehe...cik nur kenapa ya...zaza kurang paham.ada masalah ye..

Mrs Velentine berkata...

selamat hari jadi buat adik mama

IntaNBerliaN berkata...

AKAK pun sejak2 dah ada anak kecik ni, mmg ms nak bw sgt2lah terhad... duk layan ank je skrg ni...

BERT berkata...

kadang2 diam tu mmg lebih baik... rajinnya bw tengah2 pagi yaaa

lelamaisara berkata...

sanggup tak tido kerana bw ..hehhehe..
akak pon banyak lagi hutang bw tak baya..huuu
oh hari lahir siti ye...tu yg ade pic dalam whatsup tu eh...Selamat hari lahir Dik...

aku HaniAsyira berkata...

susah-payah cik nur bw ei. semangat sgt!! kdg2 tak mampu diungkap dgn kata2 itu yang kita diam.. jgn diam tu memakan diri sudah..

btw, mestilah ally lagi tinggi sebab atil bukan tinggi sgt pun

hazwan hairy berkata...

selamat ulangtahun tuk beliau..hehe...

Tanpa Nama berkata...

Hargailah insan di sekeliling anda...!

Chic Na berkata...

lewat tidur nur. eh cikna lupa nak baca entri yg nur mesej tu. mlm kang cikna baca. promise. ;)

Tihara berkata...

walau apa pun, bertabah lah yea ..stay cute :)

Encik H berkata...

H ni memang pendiam..pendiam and pemalu..:">

diam tak bermakna kita salah, minta maaf pun tak bermakna kita bersalah..:)

::CIK LYNN:: berkata...

betul tu nur...kadang2 diam ni bukan sebab kita salah...tapi lebih nak jaga hati orang lain walaupun hati kita terseksa...

diana berkata...

minat maruko ye??boleh jadi geng dengan anak akak..heheh

nanieybarnieylurviey berkata...

betul tu nur.. penat layan benda remeh. lebih baik diam fokus benda yg lgi penting..

kek tu nmpk manis.. :)

happy berday tu adik mama arina..

eh nur pun suke tgk chibi maruko chan.. hehe.. hilang stress tgk gelagat die.. adehh

Herman Bagus berkata...

selamat cik nur

Si Matatajam berkata...

Besday Siti rupanya ari ni..Hepi besday Siti..cantik orangnya..

YaYaNsMuM a.k.a YM berkata...

:) Chill je Nur, life is too short to be sad...jgn bebankan kepala dgn memikirkn perkara2 yang mengecas cas negatif pada Nur...abaikan je :) Take care

dya bunga berkata...

sbb tu ada org ckp diam tu lebih baik..

boni kacak berkata...

komen saya tak detect ye??

fieda berkata...

kak fieda pun byk betul utang dgn nur...huhuh

Cik Aini berkata...

sabo2..
u mobilr kan ada :)

hihi selamat ulangtahun ye siti..moga berjaya dlm hidup..amin..sayang siti :)

Arina Shamsul berkata...

kak nur! i love u kak.muah! terima kasih atas wish ni.muah!

rindu kakak. :)

Arina Shamsul berkata...

kek tu sangat comel kak,kalau kakak ada depan ct sekarang ni,sudah ct peluk akak kuat2.hehehehe.

sayang dan rindu kak nur :)

-CT-

wan nurul hezrina abd halim berkata...

semoga panjang umur dan murah rezeki siti=)

Solehah Shamsuddin berkata...

happy birthday siti :)

QasehnyaRania berkata...

selamat hari buat siti juga :D

nur, ciksu sebelom kawin dulu pon jarang juga bawa handbag, sejak kawin ni je terlebih ghajin..hihi

rimas je bawa handbag ni..

Nakusan Bali Technology berkata...

maaf kawan baru bisa berkunjung nih. gimana kabarnya?

sHaRiNa eLyaNa berkata...

happy belated day :)

AyueJean berkata...

Diam bukan bermakna kalah, salah atau mengalah.....
Tapi ada situasi yang kita tak boleh diam jugak..... Kadang berdiam diri pun boleh timbulkan masalah..

Ain Dzaya berkata...

diam tu cara terbaik sbb dalam diam kita boleh berfikir..daripada kita terus bercakap tnpa berfikir :)

kinara kinatara berkata...

betul kak diam x semestinya mengalah...:)

heppy bday juga untuk adik mama:)

Yana Libra berkata...

diam tu lebih baik sebab tu menunjukkan kita lebih matang~ :)

tp, kadang2 saya bengang kalau orang tu tak faham2 walau dah lama berlalu..huhu~

Misz Mieza berkata...

Happy belated birthday to Siti gak! ^_^

Wanieys a.k.a IbuQalief berkata...

wani pun dh banyak utang ni..nk bw sgt terhad ms tambah2 sejak qalief xsihat ni..hope nur dan semua faham