Jumaat, 4 Januari 2013

Home » » Tazkirah Jumaat | Mati

Tazkirah Jumaat | Mati



Sumber : google.



Kata Hati :
Mati itu pastikan....
Tak akan cepat atau lewat sesaat..!

Sama-sama kita sedekahkah Al-fatihah buat Rasullullah SAW
Para sahabat Baginda dan tak lupa juga
buat mereka yang sudah tiada...

Al-fatihah...!
.

33 ulasan:

Mrs Velentine berkata...

al-fatihah

hazwan hairy berkata...

ya betul...al fatihah tuk mereka2...salam jumaat ;-)

BERT berkata...

mati itu pasti... ALFATIHAH :)

fieda berkata...

peringatan yg baik nur...

are_lin@yu berkata...

al fatihah...

dya bunga berkata...

muhasabah diri..

Cik Aini berkata...

yup
itu pasti Nur..
alfatihah

Arina Shamsul berkata...

AL-FATIHAH..

SEMOGA kita tidak pernah lalai mengingati mati dik..

Anis Nisa berkata...

Semoga kita sama-sama bersedia saat dipanggil Ilahi nanti...

wan nurul hezrina abd halim berkata...

Al-fatihah pada Rasulullah dan para sahabat dan juga pada arwah abah nurul..bila tgk pic tuh teringat2 masa kebumi arwah abah dulu..semoga dia ditempatkan dikalangan org beriman.mati itu pasti..

Dylla Abas berkata...

nice sharing sis :)

Deqla manjew berkata...

semalam baru je mmbe hubby meninggal sbb kanser perot. Al-fatihah buat arwah dan pd mereka yg tiada.

N.Aima K berkata...

al-fatihah

Si Matatajam berkata...

Al Fatihah...

nanieybarnieylurviey berkata...

Al-Fatihah...
slm jumaat nur...

ble ingat mati je mmg tkut tpi semua manusia akan mati.. kdg terfikir mcm mne la nani mati.. tpi itu rahsia Allah.. Ble ingat mati buat kite cube jdi baik, berubah dan ikut perintah Allah. :)

QasehnyaRania berkata...

as-salam nur..:)
ya betul tu..
al-fatihah

Herman Bagus berkata...

post terbaik nih cik nur :)

Puan Siti berkata...

salam Nur..rinduu laa <3

sHaRiNa eLyaNa berkata...

btul tu kak..ingt mati :)

AyueJean berkata...

Mengingati mati itu wajib....

Al-fatihah buat yang telah tiada...

Chic Na berkata...

rasa insaf bila mengingatinya.

Al-Fatihah.

Etuza Ezawarna berkata...

so good! entry

Ain Dzaya berkata...

umur makin meningkat, tapi mati makin dekat...

izan mama mia berkata...

inggat mati...risau jg sbb amal tak seberapa..jomtambah amal

lelamaisara berkata...

alfatihah....

kinara kinatara berkata...

orang yang paling dekat dengan ALLAH adalah mereka yang mengigat kematian dan beruat amal kebajikan..:)

jaakechik berkata...

al fatihah jugak utk semua yg dah meninggalkan kita...

Jna marcello berkata...

Al-fatihah

Yana Libra berkata...

Al-fatihah..bila ingat mati baru kita takut nak buat benda2 yang dilarang Allah SWT kan? huhu~

Misz Mieza berkata...

Al-Fatihah.. =)

Wanieys a.k.a IbuQalief berkata...

Al-Fatihah

ayut berkata...

mati itu pasti...al fatihah...

QasehnyaRania berkata...

betul tu.
al-fatihah

*suka2 je ciknur.. hihi.. dalam hati teringin benor nk aply exabytes