Jumaat, 18 Januari 2013

Home » » Tazkirah Jumaat | TakdirMU

Tazkirah Jumaat | TakdirMU






Kata Hati :
Yang baik datangnya dariMU......
.

36 ulasan:

Yana Libra berkata...

Insya'Allah~ :)

Che Rosliza Che Mat berkata...

Sama2lah kita bertakzikarah...

BERT berkata...

perancangan ALLAH adalah yang terbaik :)

hazwan hairy berkata...

amin3... :-)

Anis Nisa berkata...

Amin...jangan berhenti berdoa mohon Allah beri yg terbaik untuk kite.. :)

wan nurul hezrina abd halim berkata...

betultuh n nur..takdir yang tertulis ada hikmahnya..kita kena sabar hadapi dugaanNya..

AyueJean berkata...

Kalau itu takdirNya, terimalah dengan hati yang ikhlas dan redha...

Farah Waheda Wahid berkata...

yang baik itu dari Allah kan? ^_^

Cik Aini berkata...

setujukkkk
apapun yg jadi pasti ada hikmah di sebaliknya..pasti akan ada yg terbaik drNYA.itu pasti :)

izan mama mia berkata...

amin...mg Nur dirahmati

are_lin@yu berkata...

amin..salam jumaat nur ;)

Sue PeLik berkata...

kat sini hari2 pun dapat muhasabah diri. tengsss cik nur! :)

lelamaisara berkata...

amin...:)

lelamaisara berkata...

penakut bertempat tak ape la kot..kan kan...

nuyui a.k.a miss YUI berkata...

insyaALLAH..aminn.

Yana Halim berkata...

amiiiinn.... :)

TiranaAduka berkata...

salam cik nur
Amin .
Thanks sudi kogsikan.

Karukord jagau berkata...

Amiiiinnn

MaMa Rey berkata...

amin..
padaNYA kita memohon..

ayut berkata...

suka ayat ni....berikanlah aku keyakinan,takdirmu adalah yg terbaik untukku drpda keinginanku...

9n0L4 berkata...

Allah knows the best. :)

Mrs Velentine berkata...

Insyaallah...

Zaza Debunga Pelangi berkata...

amin, mudah2an insyaALLAH..

Hans berkata...

alhamdulillah :-)

Mieya Atiera berkata...

Amin Ya Rabb Al amin. Mieya pon mengharapkan perkara yang sama.

nanieybarnieylurviey berkata...

Aameen Ya Rabb.. Sesungguhnya Allah Maha Mengetahui apa yg terbaik utk kite :)

Nakusan Bali Technology berkata...

Amiin.. semoga tuhan memberikan yang terbaik buat kita semua.

gimana kabarnya kawan. lama nih saya gak berkunjung kesini. kunjungi blog baru saya ya kawan..hehehe

Ummi Iman berkata...

Amin. Berdoa kepada Allah pun dah buat jiwa tenang :)

Jna marcello berkata...

salam jumaat lama nyeee Na tak singgah blog ni MAAF nur...

Etuza Ezawarna berkata...

Allah mendengar tiap doa kita, amin..

dya bunga berkata...

setuju..

Cinta Misteri berkata...

Dia tahu apa yg terbaik buat kita. Redha dgn apa yg diaturkan itu lebih baik.

Deqla manjew berkata...

percaya pada qada' & qadar.. smuanya sudah tertulis.. yg pntg, jgn putus berdoa padaNYA. inshaAllah segalanya dipermudahkan. :)

Arina Shamsul berkata...

amin..akk pun nak doa yg sama dik..hehehe

Wanieys a.k.a IbuQalief berkata...

apa pun yg berlaku pasti ada hikmahnya

Chic Na berkata...

Ameen. InshaAllah. ;)