Selasa, 15 Januari 2013

Home » » Terlupa Atau Merajuk...???

Terlupa Atau Merajuk...???





Kejap..nak ketawa boleh..? Alkisahnya semalam, pukul 10.30 pagi aku dah terpacak depan pejabat Encik Wily. Kebetulan waktu aku sampai tu, keadaan pejabat Encik Wily sedikit sunyi. Yang kedengaran Cuma bunyi isyarat wassap dari tas tangan aku.

Memang tahan diri kot dari nak buka handphone depan EncikWily. Bukan takut dia marah, Cuma kalau aku baca mesej-mesej dari wassap tu, aku pasti sengih-sengih sendiri tahu..! Jadi terpaksalah menahan diri…

Tapi tak lama, elok je Encik Wily bangun untuk ambil segala butiran yang aku minta, aku cepat-cepat buka wassap dan baca. Serius hampir tersembur ketawa aku bila baca wassap dari Deqla..!

Adehhh…macam tahu-tahu je kan..kebetulan yang melucukan.... lawak kottt…! Mesej apa yang Deqla hantar, biar kami je lah tahu eh. Kalau cerita sini malu kot..! hahahahaha…

Senyum di bibir belum habis, Encik Wily dan muncul sambil mengangkat kening. Aku pun sama angkat kening. Hahahaha…lawak..! Selesai urusan dan ucapkan terima kaseh, aku ingat nak cabut lari laju-laju.

Sekali Encik Wily bersuara “Ambil petang ni ye, boleh minum petang sekali”. Aku..? membulat mata. Bukan tak sudi, tapi malas lorrrr…! “Tak perlulah, apa-apahal call saja. Esok pagi Nur datang amik..sebelum tu call bagitahu ye!”

Nak tahu, Sekali dia langsung tak call aku weh…sampai sekarang...! Gaban betul…! Segan betul aku nak pergi jejak bangunan tu lagi.. Grrr…!

Rasa-rasakan, kalau dia merajuk..dia tengok laut tak..? Hahahaha.... :p



Kata Hati : Dia lupa keee..atau buat-buat lupa…Grrrrrr….!!
.

31 ulasan:

Puan Siti berkata...

mungkin die terlupa kot...ade kje lain ke...

BERT berkata...

barangkali terlupekot ni hihihi.. cer remind..

Deqla manjew berkata...

deqla pun nk gelak dulu.. hahahaha..lawak kot pasal kite berwassap semlm tu... deqla baca time tu pun sengeh sorg2.. aduii sawan sungguh aihh..

amboii.. incek willy majok pulak.. entah2 dia saje nk try test uji nur takk.. hahaha... jaga2..ada yg memerhati.. (ala2 gaya kiah propa) :p

Misz Mieza berkata...

Apa yang lucu sangat tu Nur ? Hehehe.. =)

Solehah Shamsuddin berkata...

agak2nya apa la akak deqla tu bg ye.hehe sengih smpai xtahan lawak lak tu ye

Mrs Velentine berkata...

en willy tue saper??

boni kacak berkata...

kalau dia merajuk, kena cepat2 pujuk..hehehe

IntaNBerliaN berkata...

hihii xpasti la plak.. :-)

*akak ada tanya yg jual tu, dia ckp blh guna sbb utk mereka yg ada keputihan jugak katanya..

tapi akak sendiri tak pasti tau

are_lin@yu berkata...

sapakah gerangan en wily tu nur,.hihi

hazwan hairy berkata...

haha mcm sweet ja ni..haha

shidaR berkata...

terlupa kot dear hehee :D

diana berkata...

kadang2 lelaki merajuk nampak comel..:)

AiSyA LiEzA berkata...

hehehhe.. dia buat2 lupa kut.. xD

nanieybarnieylurviey berkata...

Hehe.. Merajuk atau segan kot sbb nur tolak tawaran minum petang. Hehe

Sue PeLik berkata...

haaaaaaa!! cik nur wat incik wily majok! tak tahuuuuuuuuuuuuuu~ huhuhuhu. ada ke laut kat taiping tu nak tgok?? stesen keretapi ada la! hehehe

Syazana Nazri berkata...

rasa nya dia buat2 lupaaa kot. jeng jeng jeng

Cik Aini berkata...

hahahahahaha
kuang asam btul ;p

Dia x tgk laut aih..dia lalu tgk bangunan Dapur kabinet Saujana ja.hahahaha

Yana Libra berkata...

blur sekejap..huhu~

whitecappuccino berkata...

merajuk kut..sruh nur pujuk haha!

N.Aima K berkata...

kwang kwang kwang...

::CIK LYNN:: berkata...

alahai...sapakah encik wily tu?hehe

deq's qienz berkata...

cik nur dah up n3 ttg gift tuh..jmput baca

wan nurul hezrina abd halim berkata...

lupa kowt nur..mklunlh umur makin byk..hohoho

Ummi Iman berkata...

Merajuk agaknya.. Zaman remaja mmg suka sengeh2 dgn story morry kwn2. Ada je yg melucukan :)

Che Rosliza Che Mat berkata...

buat2 lupa kot hihihi

dya bunga berkata...

dia terlupa kot..hehe

BaNu Syah berkata...

hehe die terlupa kot,,

Wanieys a.k.a IbuQalief berkata...

dia terlupa tu nur

Si Matatajam berkata...

Alaa nak tau gak apa yg dimesej2 ngan Deqla tuuuuu..terlupa @ buat2 x ingat..ha ha..

9n0L4 berkata...

blur jugak mcm yana. :)

Chic Na berkata...

buat2 lupa kot. mintak nur pujuk. hihihi..