Khamis, 24 Januari 2013

Home » , » Junjungan Mulia By Al-Mizan

Junjungan Mulia By Al-Mizan






Junjungan Mulia By Al-Mizan


Tercipta satu lembaran sejarah
Di tanah suci kota Mekah
Hari yang mulia penuh s?adah
Bermulalah sebuah kisah

Malam Isnin subuh yang indah
12 Rabiul Awwal yang cerah
20 April tahun gajah
Lahirlah zuriat yang sa'adah

Abdullah nama bapanya
Siti Aminah ibunya
Riang gembira menyambut tiba
Lahirnya putera yang berbakti

Keadaan yatim anak mulia
Lahirnya bawa cahaya
Alam derita jadi gembira
Terima junjungan mulia 



Kata Hati :
 Mari sama-sama kita perbanyakan Selawat keatas junjungan Besar Rasulullah SAW.
.

13 ulasan:

Ummi Iman berkata...

Nasyid ni buat akak teringat zaman sekolah. Akak mmg selalu join group nasyid walau suara tak merdu ;)

dya bunga berkata...

Salam maulidur rasul..mari kita berselawat..

Jna marcello berkata...

mari kita menyanyi bersama2

Shida Radzuan berkata...

sama2 kita bselawat keatasnya :)

Tihara berkata...

Ya Allah, tak sabar rasa nak beribadah di tanah suci mekah dan madinah al munawarrah..insha Allah

nanieybarnieylurviey berkata...

:)

Mrs Velentine berkata...

semalam berarak...best sambil berselawat

Deqla manjew berkata...

suka dgr.. kecik2 mmg dah hafal.. =)

IntaNBerliaN berkata...

best sgt kan... akak suka dgr... :)

aku HaniAsyira berkata...

suka lagu ni.. sama2 lah kita banyakkan berselawat kan cik nur

Wanieys a.k.a IbuQalief berkata...

wani pun suka dengar nasyid ni nur

Chic Na berkata...

time sekolah rendah dulu masuk nasyid. best sangat.

wan nurul hezrina abd halim berkata...

mari kita sama2 hayati kisah Nabi kita danberselawat