Sabtu, 26 Januari 2013

Home » » Setia kukorbankan By Fauziah Latif

Setia kukorbankan By Fauziah Latif






Setia Kukorbankan By Fauziah Latif



Inikah dugaan yang ku terima
Menyintai mu sepenuh jiwa
Untuk bersama mu
Kesabaran membakar fikiran

Rinduku embunan di lautan
Cintamu debunga berterbangan
Tak pernah mempeduli kasih sayang
Yang aku korbankan

Kau janjikan bahagia
Namun kau hantui dengan gurauan berbisa
Kau janjikan setia
Rapuh ku berpegang untuk hidup bersamamu
Kembalilah hangati semula asmaraku dengan mu
Demi cinta suci

Andainya tak mungkin ku miliki
Keayuan kasih impianmu
Lepaskan asmara di jiwaku
Setia ku korbankan

Setia ku korbankan



Kata Hati : .....................
.

24 ulasan:

Yumida Huda berkata...

lirik lagu tu mengancam...cam sedih je...

Farah Waheda Wahid berkata...

suka lagu ni juga...

nanieybarnieylurviey berkata...

Suka lagu ni.. :) biasa citer2 sedih je mainkan lagu ni..

Che Rosliza Che Mat berkata...

akak pun suka jugak lagu nie....maksud lagu nie penuh makna..

Tihara berkata...

oh sedih lagu ni

Zaza Debunga Pelangi berkata...

kenang balik cinta ex lama...hukhuk...

kinara kinatara berkata...

suka jugak lagu nie:)


Yang aku korbankan

Kau janjikan bahagia
Namun kau hantui dengan gurauan berbisa
Kau janjikan setia
Rapuh ku berpegang untuk hidup bersamamu
Kembalilah hangati semula asmaraku dengan mu
Demi cinta suci

AyueJean berkata...

Ni masa patah hati dulu ni AJ dengar lagu ni...
Memang berkilo2 airmata jatuh...
Hehehheh..

Cinta Misteri berkata...

ku plak tak sanggup korbankan...

thks yepp...semoga Allah perkenankan doa kami

QasehnyaRania berkata...

ala..nape ni nur :D
cer senyum sikit :D

Cik Aini berkata...

tgh nyanyi!

untuk kamoooo =)
**Adakalanya Allah memberi sebelum sempat kita menadah tangan, krn Dia tahu apa yg kita inginkan. Adakalanya Dia mengambil sebelum Dia memberitahu, krn Dia lebih tahu apa yg terbaik utk kita. Adakalanya Dia sedang menguji tanpa kita sedari, maka Dia anugerahkan akal utk berfikir, memilih jalan terbaik....

sy syg sama kamu kok =)

aku HaniAsyira berkata...

jgn nak korban sgt lah.. eh2

Wanieys a.k.a IbuQalief berkata...

suka2 lagu ni...layan perasaan kalo dgr lagu ni kihkihkih

Shida Radzuan berkata...

perghh..lagu lama menusuk kalbu nih hehee..

Yana Libra berkata...

why cik nur~~ senyum sikit~~~~ :D

jaakechik berkata...

lagu ni dari dulu hingga kini mmg peberet semua org kan.... sedap sgt2...

dya bunga berkata...

lama xkarok lagu ni

ummiaiman berkata...

Lagu zaman mudo2...memori tul...
Suteraungu87.blogspot.com

Mrs Velentine berkata...

suka lagu ni juga

Chic Na berkata...

lah pulak. lagu tak menahan. haha..

Sue PeLik berkata...

kalau saya p karok saya akan nynyi lagu neh. huhuhu sonok sangat2 huhuhu

Deqla manjew berkata...

lagu ni best.. alaa.. nape hari tu deqla x pilih lagu ni time karok.. ada tau.. terlupe kot.. hihi

wan nurul hezrina abd halim berkata...

suka gak lagunie mcm sedih plak

Arina Shamsul berkata...

dik..lagu ni akk nak kamu translate g bahasa tamil ye.nnt kita buat video klip sekali. k? boleh tak?


hahhahahaha.