Jumaat, 11 Januari 2013

Home » , » Tiga Puluh Hari Yang Akan Datang...

Tiga Puluh Hari Yang Akan Datang...





Siapa aku tiga puluh hari yang akan datang..?

Ikutkan hati malas nak countdown. Tapi aku hanya manusia biasa yang lemah dengan penangannya. Sempat atau tidak untuk tiga puluh hari yang akan datang, hanya DIA Maha Mengetahui.

Mungkinkah aku bakalan jenazah tiga puluh hari yang akan datang..? Allahu’alam… Urusan DIA.

Seandainya dipanjangkan usia untuk menghadapi tiga puluh hari yang akan datang, mahu atau tidak, aku pasti  terpaksa tempuh satu pembedahan hati yang sangat perih dan perit untuk aku lalui.

Persoalannya, kuatkah aku..? Beranikah aku..? Mampukah aku..?

Moga ALLAH permudahkan segala urusan. Moga ALLAH tabahkan hatiku, kuatkan semangatku dan sentiasa berikan yang terbaik terhadapku…

HambaMU percaya, ENGKAU sentiasa disisiku…..



Kata Hati : Tiga puluh hari yang akan datang keadaan HATI yang parah akan menjadi lebih parah……
.

45 ulasan:

ayut berkata...

kena jalani pembedahan ke??moga segala urusan dipermudahkan yer.. :) sabar dan trus berdoa tau..

hazwan hairy berkata...

3x baca entry nk paham kan..hehe..apa2 pun byk2 bersabar,berdoa dan redha :-)

nuyui a.k.a miss YUI berkata...

insyaALLAH baik2 belaka.

N.Aima K berkata...

amin!!

lelamaisara berkata...

la..kenapa dengan 30hari akan datang tu nur...kenape ni dik...sedih aje bunyiknye tu....

ieedaz @ mama_isha berkata...

alaa...nape ni ciknur sedey je plak.. takmioo sedey2 eh...moga segalanya dipermudahkan nanti...insyAllah

aTieYusof Family berkata...

Semoga 30 hari akan dtg membawa sinar dlm hidup Nur..

wan nurul hezrina abd halim berkata...

INSYAALLAH Allah maha besar dan penyayang..berdoalah tanpa putus kepadanya yer nur..

Sue PeLik berkata...

eh, cik nur? kenaapa?? uhuhu. tak faham sangat entry neh berkias! cik nur ok kan?? huhuhu

Deqla manjew berkata...

lorh.. sedeh lak baca nukilan hati nur ni..hukhuk.. inshaAllah nur kuat..pecaya nur boleh hadapinya..nnti kte mintak jagau blnje kenny rogers ehh.. power rangers xnk?? :p

QasehnyaRania berkata...

as-salam.semoga baik2 aja ye

Si Matatajam berkata...

Awat Nur..akak x tau citer ni..habaq la..

Hanif berkata...

mampir ajah, kunjungan baliknya yah

BERT berkata...

hmm nape ni nur.. blurr kejap.. harap dlpermudahkan urusan nur ya...

AyueJean berkata...

Semoga dipanjangkan umur Cik Nur....
Dan semoga tabah menghadapi Ujian Allah swt....
Insyaallah segala urusan akan dipermudahkan...

Kstiawan berkata...

semogah dikasih kekuatan..Amiin

Herman Bagus berkata...

Amin :) , maaf baru muncul sob , lagi ada kesibukan di dunia nyata dan masih belum selesai, jadi nyempetin komen di sela sela kesibukan Hermanbagus :)

aku HaniAsyira berkata...

cakap bahasa mudah boleh tak?? plizzzz..

Encik H berkata...

ada apa selepas 30 hari? besday cik nur ke? O.o

try stalk entry2 lama tapi xnampak pun post pasal besday masa bulan februari..hehehe

Cik Aini berkata...

30 hari yg akan dtg ai doa Nur jd wanita yg tabah..yg kuat..yg boleh hadapi apa saja dgn bantuan Allah..in Shaa Allah

**lelaki yg baek hanya tuk wanita yg baik dan Ai percaya Nur wanita yg baek..itu janji Allah Nur :)

Tihara berkata...

eh janganlah mcm ni nur,,insha Allah semuanya baik2..aamiin :)

nanieybarnieylurviey berkata...

Apapun semoga dipermudahkan.. Aameen..

Frankly speaking nani lost ngn entri ni. Mendalam maksudnye

whitecappuccino berkata...

napa ni nur?

ghani hendrika berkata...

Siapa aku 5 tahun yang akan datang,,,
sudah jadi apakah aku,,hehehe

Yana Libra berkata...

nape cik nur??

ejulz berkata...

nape ek? smoga dipermudahkan segala urusan k..

caliph shuriken berkata...

so complicated.. smoga dipermudahkan urusan awk ^^

Dayana Bahar berkata...

tersiratnya nur.. kenapa ni???

Anis Nisa berkata...

Semoga Allah mudahkan segalanya nur..hadapi dengan tenang dan redha dengan apa pun yg mendatang...

jaakechik berkata...

cik nur kena operate hati ke? ciknur ada sakit apa? risaunya dengar! btw, semoga semuanya selamat. tabah ye nur!

Farah Waheda Wahid berkata...

x faham apa yang dimaksudkan sebenarnya...tapi kakak doakan yang baik2 saja untuk awak ek...semoga segalanya dipermudahkan oleh Allah SWT...

kak nora berkata...

moga dipermudahkan segala urusan..

Cinta Misteri berkata...

CiM doakan 30 hari yang akan dtg tu akan merubah kehidupan Nur menjadi yang lebih indah dari 300 hari-hari yang sudah.

Nur....apa pun yg terjadi, CiM harap Nur tabah & kuat.

CiM ada up N3 terima kasih untuk Nur. Wish u like it...
http://cintaitumisteri.blogspot.com/2013/01/terima-kasih-nur.html

Yana Libra berkata...

mesti org yg g gathering tu je yg tahu kan? huhu~

dya bunga berkata...

nape dgn 30ari akan dtg?kenapa??

Jna marcello berkata...

ade ape awk...jom laa share..kenapa dgn selepas 30hari hihi

kinara kinatara berkata...

kun fayakun...
apabila ALLAH mengkehendaki akan sesuatu itu terjadi maka terjadilah ia...insyaallah moga dipermudahkan..:)

IntaNBerliaN berkata...

kenapa ni nur....? ada mslh pe

LYAfrina berkata...

terlalumdalam..apakah y blaku nur?pasti ada sesuatu y besar sdg nur hadapi skarang..apa2 pon lya doakan moga nur kuat & diberikan ktabahan luar biasa utk hadapinya

Arina Shamsul berkata...

Dik baik cakap dgn akak skrg apa yg terjadi 30 akan datang..sblm akak hunus pedang kat sini..hahahahah..napa dik?takmo sedih2 and risau2 k ..smile :)

fizafantagirO berkata...

kenapa Nur? apa pun semoga tabah walau ianya bakal menyakitkan . b strong dear ;-)

Deqla manjew berkata...

dtg komen lg..nk tanye betol2 ni.. siyes ke pembedahan hati ni nur?? atau tu bahasa sastera..huhu.. kompius gak ni sbb nur kan suka berpuitis...huhu..ceciter2..

Mrs Velentine berkata...

ada apa 30 hari akan dtg???tp MV doakan yg terbaik buat nur

Wanieys a.k.a IbuQalief berkata...

kenapa nur..mcm byk jer wani ketinggalan

Chic Na berkata...

masih banyak masa utk siapkan hati jadi kebal nur. jgn risau. i'll be there for you. always. ;)