Selasa, 1 Januari 2013

Home » , » Selamat Tahun Baru | Azam Kalian...?

Selamat Tahun Baru | Azam Kalian...?





Lagi beberapa minit nak masuk 2 Januari 2013. Harap belum terlambat bagi pemilik Blog cahayacita2.blogspot.com mengucapkan selamat tahun baru kepada kalian yang sudi berkunjung ke sini.

Sejujurnya, 2013 mungkin tahun yang agak sukar untuk aku lalui. Tapi siapalah aku untuk mempercepatkan waktu. Sebagai hamba yang kerdil di duniaNYA ini. mahu atau tidak, terpaksa aku tempuhi juga. 

Moga tahun ini kita semua sentiasa dalam lindunganNYA. Dan berusaha menjadi lebih baik daripada sebelumnya..InshaAllah....!

Sinonimkan, bila tahun baru pasti orang akan tanya, apa azam baru..? Asal tanya azam baru, pasti sebab tahun baru.

Jadi, aku nak juga tahu, apa ye azam baru kalian..? Kalau sudi kongsikanlah bersama...Heeee....!

Azam aku tahun ni, ialah :
  • Berusaha berada di dalam lindunganNYA...
  • Mahu jadi lebih baik di antara yang terbaik..
  • Bertunang...
  • Nikah...
  • Tak mahu boros....
  • Tabah dan kuat...
  • Errr....ini je kot....

Bertunang dan nikah dalam senarai yang sama. Siapa tahukan mungkin tahun ini aku akan menamatkan zaman bujang. Ikutkan malas nak bertunang ni. Bukan sebab gatai nak menikah, tapi lebih baik di percepatkan. Betul tak..?

Bila dan dengan siapa..? Mungkinkah dengan Mr.D...? Allahu'alam....Sama-sama kita tunggu rahsia DIA. 

Yang penting, kalian jangan lupa doakan aku ya..!


Kata Hati : Psst....!! Apa azam kalian ya...?
.

39 ulasan:

nanieybarnieylurviey berkata...

Aameen Ya Rabb.. Semoga dipermudahkan segala urusan kita semua.. :) slh stu azam nani nk jadi puan. Hehe :) selamat tahun bru 2013 Nur!!

aku HaniAsyira berkata...

tak tahu azam apalah cik nur.. hmm.. kalau kahwin tu jgn lupa jemput sudah kalau lupa nak majok ar dgn cik nur

Eca Dwinky Asha berkata...

azam baru,nak cashout tiap2 bulan.oke x?hehehe :P

cik nana berkata...

azam tahun ni nak kawen. hahahadoiii

ainil fazieda berkata...

bagusnya azam :) semoga tercapai . dan harap sgt 2013 akan memberi sinar baru buat kita semua .

Deqla manjew berkata...

Wahhh dah nk nikah..deqla doakan tercapai azam2 nur tu yer...nti jmput mkn nasi minyak tau..bole gathering.lg..hihi..betul tu..lebih baik cptkan...deqla dulu.pun tng dan nkh pd hari yg sama..hihihi...

LYAfrina berkata...

selamat tahun baru nir..lya doakan moga semua impian nur dimakbulkan..amin

are_lin@yu berkata...

salam 2013..moga sgla impian nur tercapai ya..klu jd kahwin 2013 gtau awl2..blh plan nk g.hihi

Cinta Misteri berkata...

Yang terbaik pasti utk kamu Nur.

CiM takda azam utk 2013 sebabnya azam 1434 baru beberapa langkah dilalui. cuma hanya mahu menjadi yg lebih baik dari dulu

Cik Aini berkata...

amin
moga Allah angkat sebagai doa ..doa ai stiasa ada untuk Nur =)

boni kacak berkata...

awak..saya doakan agar azam tu akan tercapai pada tahun ni..amin..

Iqa Syafiqa berkata...

azam tahun bari iqa nak saiz S !!! kekekekeke ^^

zulhilmi tempoyak berkata...

dah ad calon ke... huhu.. br nk ngorat... lol... ;p

trah zain berkata...

selamat tahun baru cik nur (^___^)

BERT berkata...

tang kawen tu paling best tu.. harap semua mpian nur jadi nyata.. nanti kabo2 la ye..

Nyue berkata...

nyue doakan yg terbaik buat nur...ad khabar mkn nasi minyak..rojer la..mne tahu...nyue boleh sampai umah nur..ehehehe

Mrs Velentine berkata...

amin semoga azam tercapai...selamat tahun baru cik nur

diana berkata...

emoga tercapai semua impian tu..;)

Encik H berkata...

saya takde Azam..tapi kawan saya ada la..baru umur 2 tahun kalau x silap..:|

Mieya Atiera berkata...

Azam Mieya, semestinya lah nak belajar bersungguh-sungguh, dapatkaan keputusan yang cemerlang sekaliguss membahagiakan hati ibu bapa. Lagi satu, nak jadi lebih baik drpd tahun lepas.

ayut berkata...

tak tau nk state azam..smua dlm kepala jer..hahaha..smga azam ye tercapai yer.. :)

N.Aima K berkata...

azam bnyk sngt tak tau nak mula mana dulu..hi hi all the best azamnya

Sue PeLik berkata...

azam tahun baru saya erk??? huhuhuhu ntah laaa memang tiap2 tahun tak der azam pun huhuhuhu

Chic Na berkata...

selamat tahun baru nur. semoga semua azam nur tercapai. InshaAllah. :)

nuyui a.k.a miss YUI berkata...

insyaALLAH.aminn..doakan yui juga =__=

Si Matatajam berkata...

Moga Allah mempermudahkan segala impian Nur tu..hope tercapai segalanya..Aaminnn..

Herman Bagus berkata...

selamat tahun baru :)

Yana Libra berkata...

Sy doakan yg terbaik utk cik nur! :)

azam sy nak kawin dan jadi org yg lebih baik! hehe~ :)

Arina Shamsul berkata...

akak doakan yang terbaik dgn kamu dik..semoga setiap azam kamu tahun ini ALLAH makbulkan..

muah! rindu kamo :)

AyueJean berkata...

Semoga Nur dapat capai apa yang diazamkan.... =D
nanti kawen jemput tau Nur....

Azam AJ???
AJ nak naikkan berat je.....
Tang kawen tu, AJ serahkan pada Allah swt.....

IntaNBerliaN berkata...

bertunang n nikah dlm tahun yg sama.... bagus tu, tak elok tunang lama2.. :-)

::CIK LYNN:: berkata...

waaa...cepat2 nur...hehe...jgn lupa jemput ya...taiping xjauh mna pn...hehe..

fieda berkata...

moga2 jodoh nur akan sampai tahun ni ye nur...

wan nurul hezrina abd halim berkata...

azam tahun nie nak menjadi yang lebih baik=)nak pertingkatkan mana2 yang kurang inyaallah..semoga tahun 2013 bwa kemanisan buat nur

sHaRiNa eLyaNa berkata...

btunang n khwn dlm senarai gak hehe..doakan ya

Ain Dzaya berkata...

azam tahun nie nak cepat grade..nak cepat tunang..nak cepat kawen..eh!

kinara kinatara berkata...

amin....moga tercapai ya kak..:)

azam kina....?
alamak ape yaa...

Wanieys a.k.a IbuQalief berkata...

semoga apa yg nur azamkan termakbul semuanya

QasehnyaRania berkata...

betunang dan nikah tahun yg sama.mcm ciksu dulu
tunang bulan 2..nikah bulan 11

azam ciksu nak buat anak..hihihi
doakan ye ;)