Ahad, 20 Januari 2013

Home » , , , , » Kekasih Yang Tak Di Anggap By Kertas Band | Lirik

Kekasih Yang Tak Di Anggap By Kertas Band | Lirik






Kekasih Yang Tak Di Anggap By Kertas Band



Aku mentari
Tapi tak menghangatkan mu
Aku pelangi
Tak memberi warna dihidupmu
Aku sang bulan
Tak menerangi malammu
Akulah bintang
Yang hilang ditelan kegelapan

Selalu itu yang
Kau ucapkan padaku
Sebagai kekasih yang tak dianggap
Aku hanya bisa mencoba mengalah
Menahan setiap amarah

Aku sang bulan
Tak menerangi malammu
Akulah bintang
Yang hilang ditelan kegelapan

Sebagai kekasih yang tak dianggap
Aku hanya bisa mencoba mengalah
Menahan setiap amarah
Sebagai kekasih yang tak dianggap
Aku hanya bisa mencoba bersabar
Ku yakin kau kan berubah

Sebagai kekasih yang tak dianggap
Aku hanya bisa mencoba mengalah
Menahan setiap amarah
Sebagai kekasih yang tak dianggap
Aku hanya bisa mencoba bersabar
Ku yakin kau kan berubah

Sebagai kekasih yang tak dianggap
Aku hanya bisa mencoba mengalah
Menahan setiap amarah
Sebagai kekasih yang tak dianggap
Aku hanya bisa mencoba bersabar
Ku yakin kau kan berubah


Kata Hati :
KAMU...! Saya mengalah.....!
.

23 ulasan:

whitecappuccino berkata...

apesal lagu yg akak suka nur pun suka nih?

Miss Honeys Hasdi berkata...

byk secret meaning dlm lagu nie.. huhu

Encik H berkata...

ada 1 lagi lagu kertas band yg memang ohsem..hehehe

Fifi Nur 'Aqilah Yusof berkata...

dah lama tak dengar lagu ni..
teringat zaman skolah dlu,popular btul lagu ni.

p/s: mengalah bkn erti kalah ^^,

Sally Yatiey berkata...

Dulu selalu dengar lagu ni.. jiwang :D

izan mama mia berkata...

ish..pelik nama tajuk lagu nih..kekasih yg tak di anggap gitu kan..hiuhu..
layannnnz

Etuza Ezawarna berkata...

lirik lagu yg menarik..kadangkala kita tertarik nak hayatinya

Shida Radzuan berkata...

wow lagu ni mmg best hehe..kat MP3 msh ade lg lagu ni ok :)

Cik Aini berkata...

betul2
mengalah x beerti kalah!
tegar x beerti menang!
=) =) =)

QasehnyaRania berkata...

morning ciknur..
layan lagu jap :D

AyueJean berkata...

Alamak nur....
terimbau kenangan lama..
Dulu ex penah bagi AJ lagu ni masa kitorang putus...
Hehehhehehe..

are_lin@yu berkata...

lgu memori dlu ni..hihi

Nyue berkata...

nyue pon suka lagu ni cik nur :))

nuyui a.k.a miss YUI berkata...

suka lagu ni..lama dah ni.

Deqla manjew berkata...

eeeeee sukanyeeee lagu niiii.. tp kan.,teringat dulu ada la sorg mat romeo ni tuju lagu ni kat deqla.. padahal deqla ngan dia xde apa2 pun.. just anggap kwn je..ngeee..maybe syok sendiri sudah.. aduiii..tepok dahi sendri! huhu

Mrs Velentine berkata...

MV suka lagu ni...masa dia mula2 kuar tahun 2009

wan nurul hezrina abd halim berkata...

boleh tuju lagu?hehehe

Arina Shamsul berkata...

mengalah tak semestinya kalah kan dik :)

Deq's Qienz berkata...

sedap lagu nih..sedap lagi tomyam y mak jemah buat..hehehe.

Sue PeLik berkata...

cik nur dah start dah jiwang diaaa hehehehe :)

Wanieys a.k.a IbuQalief berkata...

suka2 lagu ni nur hehe

aku HaniAsyira berkata...

suka lagu ni..

cik nur mengalah??

Chic Na berkata...

serius cikna pernah dengar lagu ni sampai habis sebab bff suruh. huhuhu..