Rabu, 23 Januari 2013

Home » » Wordless Wednesday #42

Wordless Wednesday #42






WW #42 ni tak ada kaitan dengan yang hidup 
mahupun yang sudah tiada.


Kata Hati :
Pedulikan kata orang...!
Pendapat kalian...?
.

43 ulasan:

Encik H berkata...

pendapatan saya setakat ni okey jer..cukup untuk sara hidup sendiri..untuk makan, untuk pakai..kira Alhamdulillah la..:|

Nyue berkata...

dugaan hidup semuanya itu....ada yg lebih ada yg kurang....

Dr Aisyah berkata...

Kedua-dua situasi adalah ujian kehidupan di dunia..

are_lin@yu berkata...

kalau nk kira mulut org mmg jnuh kan..jnji kita tau apa yg kita buat..Allah lebih mengetahui

Sue PeLik berkata...

tak leh nak puaskan hati semua org kan cik nur?? biasalah tu lumrah kehidupan, ada jerk yang tak kena dekat pandangan mata org. kalau dah sempunrna pun mesti akan di cari kan jugak silapnya kat mana. huhuhu :)

tapi mana ada org yang sempurna kan?? :)

AyueJean berkata...

Baik jadi si alkisah..
Dari almaklum, kawin pun jadi puching bag...
Owhhh... Tak rela.....
Tapi ni lah realitinya kehidupan....
Apa kita buat pun orang tetap akan kata....

lelamaisara berkata...

bahgian masing2....

N.Aima K berkata...

ikut rezeki orang... kita kan dijanjikan berkahwin dari kalangan jenis kita juga..hu hu jadi kalau psngn tu ada kurang sana sini..kena cek diri kita jg mungkin ada jg kita terkurang sana sini hu hu hu

Anis Nisa berkata...

jangan peduli ape org kate,
pedulikan ape Allah kate.. :))

Aina Mansor berkata...

Lepastu sampai bila pun tak berhenti mengutuk. Sekian :D

izan mama mia berkata...

hiduplah secara sederhana...nasib kita memang tak sama..

Mrs Velentine berkata...

ada kaitan dgn MV sebab MV dah anak 3..hahaha..apa pun org kata jangan padul..sorry yea CIk nur lambat sikit nak pos PMC..busy sikit minggu ni

hazwan hairy berkata...

alamak..mungkin si polan 1 xde jodoh lg..haha...jodoh pertemuan dh ditetapkan..

Deq's Qienz berkata...

i have no komen cik nur..sgalanya pcaturan Allah..jodoh maut semuanya di tanganNya..kite hanya mampu mrncang dan berdoa slainnya Dia jua ya tentukan

Wanieys a.k.a IbuQalief berkata...

pedulikan apa org kata..hidup kita kita yang tentukan eloknya pilih mana yg terbaek utk kehidupan kita

Deqla manjew berkata...

eh sape dok ngumpat ni haa? ish x baik tau.. hihi.. hurm.. moral of the story?? lg baik x kawen dari kawen kena mkn penyepak hari2.. huhuhu..

QasehnyaRania berkata...

biasalah mulut orang bukannya boleh tutup.kalau mulut temapyan boleh je amik benda tutup.
usah dipedulikan

Mieya Atiera berkata...

Buatlah keputusan yang bijak. Sekarang nie, macam-macam hal yang tak diduga boleh terjadi.

Cik Aini berkata...

jgn dgr apa org kata..as long kita hepi,kita gembira itu dh cukup buat kita...

wpun jauh di seberang tp kalo kita bahagia...aghhhh pedulikan apa org kata.hahhhhaha erkk ada kaitan x?

Tihara berkata...

yg penting kita hepi dan doakan kehepian owang lain..huhi :)

BERT berkata...

pedulikn.. jnji kita bahagia sudah kn..

Solehah Shamsuddin berkata...

sebenarnya dlm ciri2 ni solehah xkisah, tp jangan pilih yg panas baran. eh xmo solehah hidup dgn laki cmni.

diana berkata...

sibuk je hal peribadi orang..kan..

Yumida Huda berkata...

citer2 dongeng ni ada di merata2...yg bgs kita jdkan pedoman...yg x baik cuba utk dielakkan...huhu...
dlm hidup ni kita cuba utk jd yg terbaik kannn...eh ada kena mengena ke dgn ww tu..hikhik..lari tajuk

Farah Waheda Wahid berkata...

lumrah kehidupan...

whitecappuccino berkata...

serba tak kena bagi org...kawin salah..tak kawin oun salah..

huny madu berkata...

Lebih kat sini tapi kurang kat situ,
ermm..ujian Allah..

nanieybarnieylurviey berkata...

Mngkin Allah bgi rezeki kt die gji besar tp sulit jdoh sbb Allah nk uji. Mngkin jg die xnk kwin

Yg no 2 tu xthu nk kmen mcm mne.. Ssh if dpt org brn ni

Misz Mieza berkata...

Betul3! Pedulikan apa orang nak cakap.. Yang penting hidup kita tak nyusahkan orang.. Kan ? =)

nea lopah berkata...

janji tk kacau hidup u ollss

boni kacak berkata...

jadi, carilah seorang suami yang menjaga seorang isteri dan menghormati seorang isteri.. jangan cari yang panas baran.. susah hidup nanti..

Yana Libra berkata...

jangan terlalu dengar apa org cakap. Macam cerita keldai tu..cik nur tau x? huhu~ :)

Cinta Misteri berkata...

Si Jah tu baru jer kawin dah jadi Jan
Si Mah tu kawin bertahun2 takde anak
Si Lah tu kawin bukan jadi bini tapi org gaji
Si Tah tu kesian taktau laki dia tu mereng
Si Kah tu siang keje, malam keje, ntah bila la tido nye, namanya ada laki
Si Gah tu kena dera mak mertua rupanya
Si Pah tu rupanya bini no.3

Nasib manusia tak siapa yang tahu
Nasib manusia tak semuanya sama

akuamir berkata...

elok dah tu kahwin awal, panas baran tu tak elok,ahha

Ummi Iman berkata...

Semuanya dah ditentukan. Redha dan tawakal. Doa yg terbaik dan sentiasa buat baik ;)

dya bunga berkata...

Kalau polan satu tu mungkin xjumpa jodoh lgi . Jodoh kan ditangan allah.. tpi kalau polan kedua tu.. teruk btl perangai.. org lain pun ada sifat panas baran..xde pun sampai nk naik tngn.. huhu. Kalau sbb hal kecik nk mkn penyepak tu kira melampau sgt tu.. semoga kita dijauhkan dri org seperti polan 2 tu

Leeza dayasari [santai leeza] berkata...

HAI.. RAJIN2 SINGGAH SINI JAP.

aku HaniAsyira berkata...

nak buat macam mana belum sampai jodoh kan.. org ni mcm2 ragam.

lagi satu tuh,, tak tahulah nak komen camna

Chic Na berkata...

pedulikan. yg penting kita tau diri kita. :)

Chic Na berkata...

pedulikan. bukan orang lain yg bagi duit kat kita. yg penting kita tau kedudukan diri kita. kan..

Chic Na berkata...

pedulikan je kata2 yg melemahkn tu.

wan nurul hezrina abd halim berkata...

semuanya aturan Allah ada hikmahnya nur..insyaallah bersangka baik pd Allah pasti bahagia menanti

Arina Shamsul berkata...

arghhh! persetankan semuanya!!

itu kata2 yang tidak membina tu dik..hahaha


kesian je lebih tu..kekek.