Jumaat, 25 Januari 2013

Home » » Tazkirah Jumaat | Sunnah - Sunnah Hari Jumaat

Tazkirah Jumaat | Sunnah - Sunnah Hari Jumaat



KLIK UNTUK TUMBESARAN
Sumber : Google



Kata Hati :
Di hari Jumaat yang mulia ini,
Sudahkah kalian berselawat ke Atas Baginda..?
.

38 ulasan:

Nastyna berkata...

Alhamdulillah.. salam jumaat.

nuyui a.k.a miss YUI berkata...

sharing yg berguna sgt2..

Che Rosliza Che Mat berkata...

salam hari jumaat..

Ummi Iman berkata...

Salam Jumaat cik nur. Semoga beroleh rahmatNya.

Cik Aini berkata...

nice sharing kak :)
hehehe

salam jumaat..ajarin ank buah baek2 ye mbak..jgn2 marah2 dong..nggak bagus.muahahaha

Mrs Velentine berkata...

salam jumaat cik nur...sudah berselawat..

BERT berkata...

jum bersselawat! nice sharing nur..

hazwan hairy berkata...

salam jumaat nur :-)

Anis Nisa berkata...

:))

Deqla manjew berkata...

terima ksh nur ats perkongsian ni.. sambil2 berblogging ni pun boleh berselawat kan? dlm hati.. =)

NAL berkata...

nice sharing cik Nur...

mie berkata...

thankz for sharing..
ehehehe

Sue PeLik berkata...

tenkiu untuk perkongsian cik nur! :)

ayut berkata...

Jom kite ikut sunnah Nabi...in sha Allah... ^^

AyueJean berkata...

Semoga menjadi amalan kita...... =D

QasehnyaRania berkata...

in shaa Allah.sama2 kita amalkan ;

lelamaisara berkata...

alhamdulilllah selalu amal kan itu..:)
mekasih atas ingatan nur..;)

IntaNBerliaN berkata...

lambat la plak gambar tu loading.. tenet kk slow kot... hihii.. xleh nak baca...

boni kacak berkata...

terima kasih ye awak sebab berkongsi.. :)

diana berkata...

selamat hari jumaat..:)

Cendol berkata...

alhamdulillah smpai lg kita di hari penghulu segala hari ni..semoga kitatergolong dlm kalangan org yg mndpt redhaNya..
cik nur,sooorrryyy lama tak dtg sini.bnyk lagi ni belog gsf yg tak di lawat...so sooorrryyyy

Misz Mieza berkata...

Terima kasih Cik Nur atas perkongsian.. =)

Pssst! Kalau nak pergi prgoram GCAP tu roger2lah ye.. Boleh geng.. Hehe! ^_^

inche hlovate berkata...

nice sharing :)

Leeza dayasari [santai leeza] berkata...

thx for sharing.

Etuza Ezawarna berkata...

salam maulidrurrasul..selawat ke atasnya, tiap solat kita lafazkan ..wallhualam..

jaakechik berkata...

dah selawat dalam bacaan tahiyyat. tp bila tgk nur post psl ni bru teringat nak selawat byk2. tq nur.

adey berkata...

salam maulidurasul...

nanieybarnieylurviey berkata...

Terima kasih nur atas perkongsian hari jumaat :)

P/s : lmbt terjah nur :(

Mieya Atiera berkata...

Thanks for sharing this. Salam Maulidur rasul juga buat Cik Nur :)

kinara kinatara berkata...

terbaikkkkkk:)

moga dapat lagi kita bertemu jumaat akan datang:)

kinara kinatara berkata...

terbaikkkkkk:)

moga dapat lagi kita bertemu jumaat akan datang:)

Cinta Misteri berkata...

insyaAllah. yg baik kita amalkan, yg indah dikongsikan, moga sama2 mndpt keberkatan.

aku HaniAsyira berkata...

semoga kita amalkan semua ni kan.. tq cik nur!!

Wanieys a.k.a IbuQalief berkata...

jom kita selawat sama2 :-)

dya bunga berkata...

jom selawat

Chic Na berkata...

dalam solat je dah beberapa kali kita berselawat kan.

wan nurul hezrina abd halim berkata...

semoga Allah kuatkan iman tuk buat amalan2 tuntutan nya

Arina Shamsul berkata...

insyaallah sama2 kita beramal ...