Sabtu, 19 Januari 2013

Home » , , » Jozan Juara Maharaja Lawak Mega 2012

Jozan Juara Maharaja Lawak Mega 2012





Seperti yang kita tahu, Maharaja Lawak Mega 2012 telahpun melabuhkan tirainya. 

Dan seperti mana juga kita semua tahu siapa yang telah merangkul gelaran juara, Sekali gus membawa pulang wang sebanyak RM500,000.

Juara Maharaja Lawak Mega 2012 ialah....JOZAN....!!!!!! 
Sekali gus berjaya membawa pulang wang tunai sebanyak RM500,00.

Tahniah Jozan...!

Tahniah Jambu...!


Tempat kedua pula ialah kumpulan Jambu.
Berjaya membawa pualng wang tunai sebanyak RM250,00.

Tahniah Shiro...!


Tempat ketiga pula dimenangi oleh kumpulan Shiro. 
Berjaya membawa pulang wang tunai sebanyak RM150,00.

Tahniah Boboi...!

Tempat Keempat pula di sandang oleh kumpulan Boboi. 
Berjaya membawa pulang sebanyak RM50,000

Tahniah Say Who...!

Dan tempat kelima pula dimenangi oleh kumpulan Say Who. 
Berjaya membawa pulang sebanyak RM15,000.

Tahniah JOZAN..! Mula-mula ingatkan Zizan bergerak sendiri. Tapi kemunculan Johan secara tiba-tiba di atas pentas mendapat tepukan gemuruh dari Stadium Tertutup MBJB Johor Bahru sekali gus mengangkat kumpulan Jozan sebagai juara MLM 2012.



Apapun tahniah diucapkan kepada semua. Ingatlah tiada pengalah semuanya pemenang..! Heeee.. :)

P/s : Kalian boleh tengok persembahan mereka boleh terus ke : wwwguatvdotcom2012 :


Kata Hati : 
Adakah kemenangan ini telah anda jangkakan...?
.

27 ulasan:

deqjamucuxx berkata...

yeeaaahhhh !! dah jangka daaaaaaahh :)

AyueJean berkata...

Dah agak dah....
JOZAN boleh menang... =D

Fieda Rafli berkata...

hehehe..mmg dh jangka..dan suprise dari Johan mmmg menjadi..

Karukord jagau berkata...

tahniah jagau.....
eh silap2....tahniah jozan ^_^

N.Aima K berkata...

ala..patut shiro tmpt ke dua kih3x..suka tengok performance diorang tadii!!

Misz Mieza berkata...

Dalam jangkaan gak ar JOZAN menang walaupun tak ikut tiap2 minggu.. Apa pun tahniah buat semua pemenang! ^_^

jaakechik berkata...

tahniah buat semua pemenang.... jaa suka jozan...hihi...

9n0L4 berkata...

mmg dah dijangka jozan akan menang tapi saingan dari jambu la kuat. :)

Encik H berkata...

Adakah kemenangan ini telah anda jangkakan...?

yup..nombor 1 sampai 4 tu memang dah dijangka..tapi nombor 5 tu patutnya Nur, Chic Na dgn Ai..lalalala~

Nyue berkata...

kalau johan xde...nyue xjangka jozan akan menang if zizan beraksi sorg2..ehehehe

suka mrk menang

Cik Aini berkata...

eh no 5 tu bkn dpt kat kita 3 ka Nur..Nur,Ai & Cikna..kahkahkah

tau x smlm kan tgh elok2 tgk ntah cemana ai bleh tetido..huhuhu jaga2 dah pukul 1230..huhu sbb tu lah watsap Nur x terbalas.hahahaha

Cinta Misteri berkata...

tahniah semua peserta MLM akhir di JOHOR BAHRU!!!!!

CiM pegi tengok bola JDT vs ATM semalam, MLM akan ditonton sebentar lagi sbb dah record. hahahaha

Jna marcello berkata...

CONGRATTSS FOR JOZAN..WLAUPUN nAK JAMBUUU MENANG =C

Tihara berkata...

Akk tk sempat tgk..nt nk tgk yg ulangan je lah:)

Yana Libra berkata...

xtengok, tp saingan tu semua hebat2 belaka tu..

tahniah jozan!

hazwan hairy berkata...

tahniah jozan! % rapat lak tu...

dya bunga berkata...

dya dh jangka jozan menang.haha

nanieybarnieylurviey berkata...

Spt yg disangka. Da rezeki kan :)
Gempak2 hadiahnye :)

Mieya Atiera berkata...

Persembahan Jozan penuh dengan kejutan pada mulanya. Overall, Mieya suka lawak jozan, jambu and shiro

are_lin@yu berkata...

mmg jangkaan.hehe

Deqla manjew berkata...

dah agak dah.. untung la depa..yg mengundi dpt apa eh? hikhik

Mrs Velentine berkata...

tahniah joza..tahniah juga buat semua

wan nurul hezrina abd halim berkata...

tahniahhhhh..big2 clap

Arina Shamsul berkata...

tahniah jozan :) tp akk target jambu menang tau dik..:)

Sue PeLik berkata...

huhuhu. sonok jozan menang! memang nak dorang menang pun. dorang kuar mulut tak cakap lagi dah lawak. huhuhuhu

Wanieys a.k.a IbuQalief berkata...

tahniah jozan..terbaekkk la

Chic Na berkata...

MLM 2012 sgt ohsem. memang betul cikna jangka. hehe..