Khamis, 15 November 2012

Home » » 1 Muharram 1434 Hijrah

1 Muharram 1434 Hijrah



Sumber : Google


Syukur Alhamdulillah yang tidak terhingga kepadaNYA

Atas kesempatan terhadap kita yang masih bernafas  sehingga hari ini.

Entry pertama ditahun Baru 1434 Hijrah. Pada tarikh 1 Muharram 1434 Hijrah.

Dan di kesempatan ini, aku ingin mengucapkan Selamat Tahun Baru Hijrah Khasnya 

Buat rakan-rakan blogger dari tanah air terutama warga GSF, dan juga rakan blogger dari Indonesia.

Buat saudara dan tidak lupa juga buat kalian yang tidak jemu singgah ke teratak ini.

Moga tahun ini kita sentiasa berada di dalam lindunganNYA….InsyaALLAH…!



Kata Hati : 'WASATIYYAH TONGGAK KESATUAN UMMAH'
.

33 ulasan:

Che Rosliza Che mat berkata...

Salam satu Muharram..

dya bunga berkata...

salam maal hijrah..:D

Nur Azila berkata...

salam maal hijrah.. semoga kita dapat jadi lebih baik utk thun baru ni

Arina Shamsul berkata...

salam maal hijrah dik :)

semoga AZAM tahun ini berjaya dilaksanakan dengan jayanya..:)

take care :)

Fahz berkata...

Salam Maal Hijrah dari Fahz.semoga penghijraan tahun baru dlm islam ini memberi perubahan pd diri kita juga.Insya'Allah.. :)

Herman Bagus berkata...

Amin...

Chic Na berkata...

salam maal hijrah nur. semoga kita jadi lebih baik dari sebelumnya. :)

profmie berkata...

salam maalhijrah..jmput dtg blgo yer

Mieya Atiera berkata...

Salam Maal hijrah Cik Nur :)

Ctie Anis Nisa berkata...

nur,terima kasih tau bagitahu nisa..kalau tidak,nisa tak tahu..patutlah..seram jugak ni..nisa dah remove dah blogger tu,klau tak ok lagi nur bagitahu nisa ye..tq tau nur..:)

nanieybarnieylurviey berkata...

insha Allah.. Aameen... :)
Moga thun ni lbih baik dari tahun sebelumnye.. Slm maal hijrah Nur

boni kacak berkata...

amin...semoga kita semua berada di bawah perlindunganNya... amin.

Nakusan berkata...

Selamat Tahun Baru Islam 1434 H. sobat...
semogah kita dalam lindungan-Nya..Amiin

Mrs Velentine berkata...

salam maal hijrah cik nur

Cik Aini berkata...

peewitt
selamat tahun baru Nur..
moga tahun ini lebih baek dr tahun sblmnya..semoga tahun ini memberi kita lebih keberkatan,lebih kebahagiaan & lebih kekuatan tuk mgharungi segala dugaan....moga tahun ini jugak menjadikan kita hamba yg taat terhadap NYA,amin :)

Puan Siti berkata...

salam maal hijrah jugak nur...semoga hidup nur lebih nur lagi tahun ni..Amin...

hazwan hairy berkata...

salam maal hijrah nur :-)

Karukord Jagau's berkata...

salam maal hijrah....
eh aku dh komen ke blom sebelum ni...x igt la hehehee

Miss BaNu berkata...

salam maal hijrah utk cik nur yer

Si Matatajam berkata...

Salam Maal Hijrah Nur..

s h a berkata...

Amin...Salam Maal Hijrah CIk Nur. :)

noornazuha berkata...

Selamat tahun baru Cik Nur......semoga segala hajat dan urusan hidup dipermudahkanyye...

Nyue berkata...

salam maal hijrah cik nur :)

Sue PeLik berkata...

salam maal hijrah cik nur :)

kinara kinatara berkata...

salam maal hijrah jugak kak:)

jaakechik berkata...

salam maal hijrah cik nur...

aku HaniAsyira berkata...

cik nurrrr!!!!!!!! atil terlambat nak wish.. takpe nak ckp jugak.. salam maal hijrah cik nur

Deqla manjew berkata...

Salam maal hijjrah juga nur...moga tahun ni lebih baik dr tahun2 lps...

9n0L4 berkata...

salam maal hijrah utk cik nur sekeluarga. ;)

are_lin@yu berkata...

salam maal hijrah nur ;-)

Wanieys a.k.a IbuQalief berkata...

salam maal hijrah nur :-)

wan nurul hezrina berkata...

so agaknya aper yer pnghijrahan tahun ni..nurul mcm2 smpai ke tahun depan lum tentu abes..huhu

QasehnyaRania berkata...

amin..salam maal hijrah juga buat cik nur..
semoga hari mendatang lebih dari semalam ;D

mornink