Sabtu, 3 November 2012

Home » , , , » Buka Hatimu By Armada | Lirik

Buka Hatimu By Armada | Lirik






Buka Hatimu By Armada.


Aku telah lelah mengikuti
Semua langkah kakimu
Dan mengharap bisa memilikimu

Berbagai cara telah aku lakukan
Untuk hidupmu
Hingga aku mengorbankan hidupku

Buka hatimu
Bukalah sedikit untukku
Sehingga diriku
Bisa memilikimu

Betapa sakitnya
Betapa perihnya hatiku
Selalu dirimu tak menganggap ku ada


Luahan Hati : Betapa penatnya untuk aku cuba memiliki kamu, hanya DIA yang tahu. Pengorbanan masa yang aku tempuhi terlalu rugi rasanya. Sebab aku lakukan semuanya kerana kamu..! Tahukah kamu, betapa sakit dan betapa peritnya aku lalui semua ini..Dan betapa luluhnya hati bila kamu langsung tidak sedar akan kewujudan diri aku..!

Kata Hati : Entah kenapa semenjak dua menjak ni, asyik terdengar lagu yang kena mengena dengan diri sendiri..!

.

44 ulasan:

are_lin@yu berkata...

siapakah gerangannya cik nur..meh sini ayu nk cita kt dia..hihi

Chic Na berkata...

layan lagu takpe. jangan layan perasaan sangat k. you deserve better. :)

.::: Princess MOMOY :::. berkata...

terus terang sajalah dear

LelakiSemalam berkata...

aku faham...:)

Cik Yaya berkata...

buka hati siap ni? cik nur ka?
ngee..amboi men2 hati plak dia naaa ^o^

Tihara berkata...

as salam

lagu ni sedih, kena pulak denga suara dia yg mendayu tu..btw sabar yea dik

Ctie Anis Nisa berkata...

sedih pulak dgr lagu ni..huhuuuu...:(

jaakechik berkata...

cik nur... jgn ler sedih2 lagi.. risau jaa tau.... wat ler resepi2 lagi... yg jaa godek tu nampak nyer yg tahun lepas punya laa..hehe

unsecretostory berkata...

xpernah dengar lagey dgar lagu nie . First time kat sini . heww :)

Nakusan berkata...

ga ada link mp3 nya ya sobat?:D
sepertinya penggemar Armada ya...:D

salam sukses ya sobat...

aTieYusof Family berkata...

Sedih seni kata lagu ni..
Walau apa pun Life must go on dear :)
salam kenal...

Herman Bagus berkata...

bagus ini ciki lagunya :)

kinara kinatara berkata...

huhu...armanda:)

steffany daph berkata...

meaningful (:

IntaNBerliaN berkata...

luahan hati nur tu buat akak rs sayu.. sabar ye nur..

izan mama mia berkata...

hai...hai....apa tanda tuu...

deqjamucuxx berkata...

insya Allah suatu hari nanti dia pasti sedar ~

boni kacak berkata...

wah..layan jugak lagu ni ye..hehehe

zera eira berkata...

serius lagu ni touching sesangat! :)

Eca Dwinky Asha berkata...

haip haip haip!.
apa ne jiwang2x ne.hahaha.
cuba cik nur search kt utube lagu ne
asbak band - jangan letih mencintaiku
bestttttttt :)

cweet pinky berkata...

alolo , nga sedeh ek , biasalah , kehidupan ada pasang surutnya , semoga awak sentiasa tabah ;)

Mieya Atiera berkata...

Sabar ye Cik Nur. Kuatkan semangat, cekalkan hati.

Dak Fisha berkata...

pernah terminat dengan isi-isi lagu ni hehehe :)

Wanieys a.k.a IbuQalief berkata...

suka lagu ni...

p/s: cik nur sabar yer..nanti dia akan sedar jg kewujudan nur

Si Matatajam berkata...

Bleh tahan sedap gak lagu ni yek...

lelamaisara berkata...

Alamak..kenapa ni nur...mcm sadis aje bunyiknye

Che Rosliza Che mat berkata...

Yang penting bersabar dan terus bersabar...kalau ada jodoh tak kemana...walaupun besar pengorbanannya..

Detective Fiqa berkata...

wahhh . lagu ni boleh tahan. ehem2 ade kene ye? :)

9n0L4 berkata...

besenye bile hati sedang gundah, semangat menghayati tu lebih sikit. ;)

LYAfrina berkata...

aturan allah swt cukup indah..pasti ade seseorg y lebih layak & baik buat nur ;-)

Ain Dzaya berkata...

alahai jiwangnyee...

Karukord Jagau's berkata...

peeerrgghh....! luahan hati tu syahdu eh...

tirahzairi berkata...

armada mmg best...tirah suka gak lagu dia yg hargai aku...

ps: jemput join GA tirah

Solehah Shamsuddin berkata...

cik nur rindu kt spe2 kot :)

nanieybarnieylurviey berkata...

xpernah dgr pun.. mesti touching kan lagu ni..
sabar ye nur.. kadang penat kejar2 orang ni.

Mrs Velentine berkata...

akak suka lagu ni...dlu armada ni kumpulan kertas kan

Cik Siti berkata...

layaann.... buka hati...nice lyrics...

Nyue berkata...

kenapa tu cik nur?? cam ad sesuatu je..ehehehehe

hazwan hairy berkata...

buka sikit2 ja..haha

Cinta Misteri berkata...

Alaaa kenapa ni Cik Nur. Kebetulan je kdg2 lagu2 yg kita dgr ada kene mengene ngan kita, myb sbb kita trlalu dibuai perasaan.

Arina Shamsul berkata...

ko bagitau je dik,lepas tu ko lari laju2 cam cite industan tu..hahahaha.

wan nurul hezrina berkata...

alahai dik..takper yea nnt jgn luopa kasi tahu dia.mana tau dia ingat nur tak suka dengan dia kowt..huhu

Deqla manjew berkata...

nur mmg suka lagu2 armada ke?? skng ni layan jiwang jek... :p

Cik Aini berkata...

kihkihkih
ai pun suka dgr kalo ada kena mngena ni..layan je kan....ms tu tebayang segala2 lah kan.heehehe

eh x sempat nk jumpa Nur lg nk turun kan ilmu ni..muahahaha