Selasa, 20 November 2012

Home » , , , , » Aku Yang Tersakiti By Judika | Lirik

Aku Yang Tersakiti By Judika | Lirik






Aku Yang Tersakiti By Judika.


Pernahkah kau merasa
Jarak antara kita
Kini semakin terasa
Setelah kau kenal dia
Aku tiada percaya
Teganya kau putuskan
Indahnya cinta kita
Yang tak ingin ku akhiri
Kau pergi tinggalkanku

Tak pernahkah kau sadari
Akulah yang kau sakiti
Engkau pergi dengan janjimu
Yang telah kau ingkari
Oh tuhan tolonglah aku
Hapuskan rasa cintaku
Aku pun ingin bahagia
Walau tak bersama dia

Memang takkan mudah
Bagiku tuk lupakan segalanya
Aku pergi untuk dia

Tak pernahkah kau sadari
Akulah yang kau sakiti
Engkau pergi dengan janjimu
Yang telah kau ingkari
Oh tuhan tolonglah aku
Hapuskan rasa cintaku
Aku pun ingin bahagia
Walau tak bersama dia
(walau tak bersama dia)

Oh tuhan tolonglah aku
Hapuskan rasa cintaku
Aku pun ingin bahagia
Walau tak bersama dia



Luahan Hati : Sedarkah kamu, yang kamu telah menyakiti aku hati aku..! Tentulah aku tidak sedar, kerana kamu sedang meniti hari-hari mendatang dengan dia. Bukan mudah untuk aku lupakan semuanya. Terlalu perit...! Tapi aku tetap akan cuba...dan terus mencuba...!

Kata Hati :  Terasa pedih disaat kamu ketemu dia, dan kemudiannya kamu lemparkan kunci ke arah aku, dan suruh aku PULANG...! Sadis rasanya walaupun itu hanya mimpi....!!
.

30 ulasan:

Encik H berkata...

lagu ni seakan membunuh.. :|

Encik H berkata...

H first kan? okey TQ..kot..:p

Chic Na berkata...

ni lagu aritu kan nur? best2. bila dgr lagu ni teringat kat nur. :)

aku HaniAsyira berkata...

terasa jugak kat hati ni.. mcm mana?? org sakitkan hati cik nur atil terasa jugak

Eca Dwinky Asha berkata...

*akujugatersakiti*

janji cuma tinggal janji..arh,persetan semuanya! ;(

Reiko Masashi berkata...

tp best layan lgu ni:)

boni kacak berkata...

saya pun suka lagu ni... best...

Si Matatajam berkata...

Best la lagu ni Nur..

BERT berkata...

amboi jiwangnyaa malam2 ni.. :)

Herman Bagus berkata...

tersakiti siapa cik ? hehee

Nakusan berkata...

sangat menyetuh sekali nih lagu...:D

salam sehat buat sobatku...

QasehnyaRania berkata...

hihi..sabor je lah H ni..;D
mornink nor.
done :D

Deqla manjew berkata...

Tak pernahkah kau sadari
Akulah yang kau sakiti
Engkau pergi dengan janjimu
Yang telah kau ingkari
Oh tuhan tolonglah aku
Hapuskan rasa cintaku
Aku pun ingin bahagia
Walau tak bersama dia

part ni yg terbest.. antara lagu feveret deqla skng ni tau.. huhu.. sedih la baca ksh nur ni..si dia curang?? sabo byk2 ye nur.. moga 1 hari nnti nur jumpa dgn lelaki yg lebih baik yg boleh menjaga nur..

Mrs Velentine berkata...

suka ni lagu...

nuyui a.k.a miss YUI berkata...

skg suka lgu ni =)

deqjamucuxx berkata...

sangat..sangat..sangat..sangat..sangat..sangat..suka lagu ni.

dya bunga berkata...

jgn lah sedih2

are_lin@yu berkata...

kalau ini kisah nur sabar ya nur.sedang diuji..huhu

Nyue berkata...

terus mencuba yea nur :))

nanieybarnieylurviey berkata...

sbr ye Nur..

izan mama mia berkata...

adoiii..naper nih..nur??

Mieya Atiera berkata...

Lagu feveret Mieya nie kot. Selalu ulang banyak kali.

aiN NaJwa berkata...

Xsuka lagu niy..xtau nape...! (>.<)

9n0L4 berkata...

cik nur ni okey ke takkkkkkk? huhu.

noornazuha berkata...

Ahhhh..suka lagu niiiii..mendamaikan

wan nurul hezrina berkata...

amboi frust kernie..sabar2 ek nur..kesian nur..

Solehah Shamsuddin berkata...

boleh download ni

Puan Siti berkata...

best lirik ni..lagu pn sdp d dgr..kan3?

Karukord Jagau's berkata...

sopan santun jaa lagu ^_^

Wanieys a.k.a IbuQalief berkata...

tacing la lagu ni nur