Khamis, 8 November 2012

Home » , , , » Kuingin Setia By Armada | Lirik

Kuingin Setia By Armada | Lirik







Kuingin Setia By Armada


Aku tak mampu menyakitimu
Aku tak sanggup untuk menduakanmu

Aku tak mampu menyakitimu
Aku tak sanggup untuk menduakanmu

Ku tak mungkin mencintaimu
Karena hatiku telah dimiliki dia

Kau tak mungkin memiliki ku sepenuh hati
Aku hanya ingin setia

Aku hargai ketulusanmu
Untuk cintamu tapi ku milik dia

 Ku tak mungkin mencintaimu
Karena hatiku tlah dimiliki dia

Kau tak mungkin memiliki ku sepenuh hati
Aku hanya ingin setia
Aku hanya ingin setia



Luahan Hati :
Aku memang tidak mampu menyakiti dan menduakan kamu, kerana aku hanya ingin setia pada kamu. Sedangkan kamu, tegar menduakan aku. Benar, kau tak mungkin mencintaiku, kerana hati mu telah di miliki dia. Tapi sedarkah kau atas kewujudan dan kesetiaan aku selama ini…..?


Kata Hati :
Cuba kuatkan diri, walaupun hakikat sebenarnya....



25 ulasan:

Aine Ainun berkata...

Nur mst kuat..=)

satu masa, mst kita akaan bertemu dengan Jodoh kita yang sebenar...

YanaHime berkata...

Aiyaiyai! jiwang plak...hehehe!

IntaNBerliaN berkata...

sabar ye nur... ada insan yg lagi baik menanti nur :-)

Nakusan berkata...

izin copas lyricsnya ya sobat. buat nyanyi2 drmh...hehehehe

makasih kawan salam sukses...

Cik Aini berkata...

haish,
be strong k!
apa jua yg jd pasti ada hikmahnya..pasti ada kebaikan yg kita x nmpk...kalo betul jodoh nya dgn kita walau sejauh mn pun dia berada dia pasti kembali Nur tp....jika dia bkn jodoh kita,usaha lah mcm mn skalipun dia ttp bukan milik kita...

psst!nk pinjam bahu ai x?
bleh je :)

Miss BaNu berkata...

x pernah lgi dgr lagu ni hehe,

Deqla manjew berkata...

owhh..layan lagu ni ke semlm tu?? rupanye ade kaitan eh?? tabahkan hati ye nur..dah org tu x setia biar je org mcm tu..mmg dia rugi la lepaskan org yg setia mcm nur..skng dia x setia esok lusa psgn dia pulak la x setia...hukum karma...

aku HaniAsyira berkata...

siapa yang menduakan cik nur ni?? nak kena tazkirah dgn atil ni

fieda berkata...

alamak..kak fieda kurang tau sikit bab2 lagu ni..anak2 terer la..

Nyue berkata...

iye...syg nk jadi insan yg setia...ehehehe.....cik nur jugakk..eehhee

Mrs Velentine berkata...

kenapa ni cik nur

are_lin@yu berkata...

ada kaitan dgn nur ka?klu ada ayu hrp nur sabar ya..ayu pn prnh jd gni..huhu..

Dayana Bahar berkata...

Nape ni... dont sedih sedih...

izan mama mia berkata...

kenapa ni nur...

Chic Na berkata...

be strong okeh.. :)

Si Matatajam berkata...

Suka lirik dia Nur...errrr Nur ada masalah ka?

Arina Shamsul berkata...

pergh..terhiris jantung akak baca luahan hati tu dik..

nak akak tolong acu senapang kat lubang hidung orang tu tak?kalau nak.roger ye..

sanggup dia menghianati ko dik.dasar buaya terbang! eh?akak lak terlebih emo..hahaha.

Miza Yusof berkata...

best juga lagu ni kan :)

Sue PeLik berkata...

wah jiwang sangat cik nur yer! hehehehe

etuza berkata...

best ja lagu tu ya..

Puan Siti berkata...

Ku ingin setia dengan suamiku selama-lamanya...

p/s: sowi tak sempat BW lg sekarang...ada masalah teknikal sikit...computer wat hal..nati ok saya terjah semua...TQ support blog sy...

Deq's Qienz berkata...

cer cik nur nyanyi tgk nk dengaq..hikhik

shuhadaothman berkata...

nur kena kuat! sabar ye..

Wanieys a.k.a IbuQalief berkata...

be strong nur...

wan nurul hezrina berkata...

be strong nur=)