Jumaat, 30 November 2012

Home » » Tazkirah Jumaat | Menunda

Tazkirah Jumaat | Menunda



KLIK UNTUK TUMBESARAN

SUMBER : MUKABUKU


Kata Hati :
Peringatan untuk diri sendiri dan untuk semua..!
Kerana saya sayang kalian semua...!
.

31 ulasan:

lynn kamarul berkata...

betul tu...... jgn solat di akhir waktu.

Mrs Velentine berkata...

terima kasih cik nur

nuyui a.k.a miss YUI berkata...

tq mengingtkan..sama2 kt.

nanieybarnieylurviey berkata...

yeayy..syg nur jugak.. :) terima kasih sharing2..

slm jumaat nur

fizafantagirO berkata...

nice sharing Nur :) saling ingat mengingati :)

AQ Eyfa berkata...

Salam Jumaat.Moga kite sume dapat menjaga solat agar dilaksanakan diawal waktu

Puteri Afiqah berkata...

nice sharing :)

hazwan hairy berkata...

renung2 kan :-)

Nyue berkata...

nyue sayang nur jugakk :)

BERT berkata...

maka sbhyglah d awal waktu.. thnx nur.. reminder yg bgus

Chic Na berkata...

thanks. syg nur juga. ;)

are_lin@yu berkata...

sangat setuju ;-)..salam jumaat nur...

izan mama mia berkata...

tq ciknur...

Deqla manjew berkata...

betul..setuju.. buat renungan diri sendiri jugak ni..sama2 kita perbaiki kelemahan..

ayut berkata...

bek..noted..skrg tgh praktik wlupun kdg2x last minit jgk -_-"

Herman Bagus berkata...

terimakasih cik nur :)

Miz Tia berkata...

benar kak.. jadi mikir :)
.

Tihara berkata...

As salam..

Peringatan yg berguna..
Mati mmg tk dpt ditunda dan dicepatkan
ianya pasti berlaku..
Namun ianya misteri..saintis
pun tak dpt nak kaji hinnga kini..
Hanya Allah Maha Mengetahui..

aisya berkata...

astaghfirullah.. huhu.. tq utk peringatannya cik nur..

aku HaniAsyira berkata...

solat..solat.. erkk..

diri ini juga kdg2 selalu lengahkan solat

Jna marcello berkata...

Salam Jumaat awk ;))

De Widiani berkata...

Assalamualikum, Cik Nur... maaf beberapa hari tak mampir kesini :)

Kata-kata di postingnya sangat mengena dihati saya... sangat tepat menggambar keadaan saya beberap waktu lalu, saat saya tersakiti... tapi ya sudah lah... let's move on :)

Dayana Bahar berkata...

Terima kasih Nur....

Si Matatajam berkata...

Tq untuk peringatan ni Nur..
*gosok gigi ngan Colgate..

::CIK LYNN:: berkata...

nice sharing dear :)

shidaR berkata...

nice sharing nur..teguran tuk shida juga ^_^

Cik Aini berkata...

amin.
insyaallah.
ai juga tengah berusaha ke arah itu..

Wanieys a.k.a IbuQalief berkata...

tengs sharing nur...peringatan bersama

IntaNBerliaN berkata...

peringatan utk akak... thanks yer nur :-)

dya bunga berkata...

thanks cik nur

wan nurul hezrina berkata...

ayat last2 mmg betul..mcm arwah abah sangat sekejap masa perginya..mmg bila dah sampai janji dengan Allah kena dikotakan..kita mesti menghadap Allah satu hari nnt..bila kita sering abaikan ibadah n kewajiban kita kepada Allah kita adalah manusia yang di dalam kerugian mcm lagu2..demi masa sesungguhnya manusia kerugian..

bila abah dah takder betapa rasanya kecil kita disisi Allah tak mampu menidakkan ketentuan Allah..kena sujud dan memohon keampuanan dr Allah semoga bila tiba waktu kita amalan mencukupi..

sedihnya mengenangkan..